Black Eyed Susan Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Jeg er også av den oppfatning at det betyr trådstarter
Harlekin Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 (endret) Jeg har alltid trodd at det betyr "trådstarter", og har vært brukt om den personen som starter en tråd. Men i det siste har jeg sett noen som bruker det i betydningen "det innlegget som startet tråden". Hva er egentlig rett? :klø: Jeg tror det betyr begge deler. For TS er den personen som la inn det innlegget som startet tråden, altså TS. Endret 6. november 2007 av Harlekin
Grønt blad Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Jeg tror det betyr begge deler. For TS er den personen som la inn det innlegget som startet tråden, altså TS. TS er trådstarter, den som startet tråden.
Crash Skrevet 6. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2007 (endret) . Endret 18. mai 2018 av Crash
Gjest Bellatrix Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Ok, da er det ikke bare jeg som synes det høres feil ut med "jeg skrev i ts at bla bla bla"? Nei, det er ikke bare deg.
mustapippuri Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Ok, da er det ikke bare jeg som synes det høres feil ut med "jeg skrev i ts at bla bla bla"? Jeg synes og det høres feil ut.
No Shorty Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 helt enig at det høres feil å bruke TS om det første innlegget... det er ikke bare deg...
Harlekin Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Vi kan jo innføre KG-uttrykket TSI (trådstarterinnlegg). Bare for å gjøre det mer komplisert, liksom.
Gjest Bellatrix Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Vi kan jo innføre KG-uttrykket TSI (trådstarterinnlegg). Bare for å gjøre det mer komplisert, liksom. Eller bar SI. Startinnlegget.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Vi kan jo innføre KG-uttrykket TSI (trådstarterinnlegg). Eller bar SI. Startinnlegget. Kjempesupre forslag, så får vi en hel haug med tråder på ris&ros som spør om hva de forkortelsene betyr. Er jo greit å sørge for aktivitet på forumet.
FrizzleSizzle Skrevet 7. november 2007 #15 Skrevet 7. november 2007 Det betyr TID SPART fordi det tar mye lengre tid å skrive Trådstarter seff
wondergirl Skrevet 8. november 2007 #16 Skrevet 8. november 2007 Hehe, i begynnelsen da jeg var på KG, var jeg full av bekymring for den stakkars TS, som stadig hadde problemer av ymse slag. Det var ikke måte på hva hun ble utsatt for. SÅ plutselig gikk det opp for meg at det ikke var et nick, men en forkortelse!
Knøttet Skrevet 8. november 2007 #17 Skrevet 8. november 2007 Hehe, i begynnelsen da jeg var på KG, var jeg full av bekymring for den stakkars TS, som stadig hadde problemer av ymse slag. Det var ikke måte på hva hun ble utsatt for. SÅ plutselig gikk det opp for meg at det ikke var et nick, men en forkortelse! Vel, det er visst en person her som har det som nick også, om jeg ikke tar heeelt feil
Grønt blad Skrevet 8. november 2007 #18 Skrevet 8. november 2007 Hehe, i begynnelsen da jeg var på KG, var jeg full av bekymring for den stakkars TS, som stadig hadde problemer av ymse slag. Det var ikke måte på hva hun ble utsatt for. SÅ plutselig gikk det opp for meg at det ikke var et nick, men en forkortelse! Jeg trodde det samme. Jeg hadde helt vondt av denne stakkars TS helt til jeg skjønte hva det stod for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå