Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Crash
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også av den oppfatning at det betyr trådstarter

Skrevet (endret)
Jeg har alltid trodd at det betyr "trådstarter", og har vært brukt om den personen som starter en tråd. Men i det siste har jeg sett noen som bruker det i betydningen "det innlegget som startet tråden".

Hva er egentlig rett? :klø:

Jeg tror det betyr begge deler. For TS er den personen som la inn det innlegget som startet tråden, altså TS. :forvirra:

Endret av Harlekin
Skrevet
Jeg tror det betyr begge deler. For TS er den personen som la inn det innlegget som startet tråden, altså TS. :forvirra:

:Nikke:

TS er trådstarter, den som startet tråden.

Skrevet (endret)

.

Endret av Crash
Gjest Bellatrix
Skrevet
Ok, da er det ikke bare jeg som synes det høres feil ut med "jeg skrev i ts at bla bla bla"?

Nei, det er ikke bare deg.

Skrevet
Ok, da er det ikke bare jeg som synes det høres feil ut med "jeg skrev i ts at bla bla bla"?

Jeg synes og det høres feil ut.

Skrevet

helt enig at det høres feil å bruke TS om det første innlegget...

det er ikke bare deg...

Skrevet

Vi kan jo innføre KG-uttrykket TSI (trådstarterinnlegg). Bare for å gjøre det mer komplisert, liksom.

:fisk:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Vi kan jo innføre KG-uttrykket TSI (trådstarterinnlegg). Bare for å gjøre det mer komplisert, liksom.

:fisk:

Eller bar SI. Startinnlegget.

Skrevet
Vi kan jo innføre KG-uttrykket TSI (trådstarterinnlegg).

Eller bar SI. Startinnlegget.

Kjempesupre forslag, så får vi en hel haug med tråder på ris&ros som spør om hva de forkortelsene betyr. :hoppe:

Er jo greit å sørge for aktivitet på forumet. :ler:

Skrevet

Det betyr TID SPART fordi det tar mye lengre tid å skrive Trådstarter seff

Skrevet

Hehe, i begynnelsen da jeg var på KG, var jeg full av bekymring for den stakkars TS, som stadig hadde problemer av ymse slag. Det var ikke måte på hva hun ble utsatt for.

SÅ plutselig gikk det opp for meg at det ikke var et nick, men en forkortelse!

Skrevet
Hehe, i begynnelsen da jeg var på KG, var jeg full av bekymring for den stakkars TS, som stadig hadde problemer av ymse slag. Det var ikke måte på hva hun ble utsatt for.

:fnise:

Vel, det er visst en person her som har det som nick også, om jeg ikke tar heeelt feil ;)

Skrevet

Jeg trodde det samme. :ler: Jeg hadde helt vondt av denne stakkars TS helt til jeg skjønte hva det stod for. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...