Gå til innhold

Blender


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Har tenkt å ønske meg blender av typen KitchenAid til jul, ser derfor litt på priser og tester. Ser at det er en som heter UltraPower og en som ikke heter det. Er det noen som vet hva som er forskjellen på disse?? De koster jo det samme og har identiske spesifikasjoner såvidt jeg kan se :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva som er forskjellen, men vi har hatt vår i et par år nå og jeg EEEEELSKER den! :ler::jepp: Den ruller og går og står i hele året :tog: , og er som et sukkertøy på kjøkkenbenken. :gresskar:

God jul! :tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som er forskjellen, men vi har hatt vår i et par år nå og jeg EEEEELSKER den! :ler::jepp: Den ruller og går og står i hele året :tog: , og er som et sukkertøy på kjøkkenbenken. :gresskar:

God jul! :tre:

Kan du være så snill å si hvorfor du elsker den?

Jeg fikk en kitchenaid-blender inn døra i forrige uke, og aner ikke hva annet jeg kan lage med den enn smooties.

Også synes jeg den er teit siden jeg ikke kan vaske alt i oppvaskmaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du være så snill å si hvorfor du elsker den?

Jeg fikk en kitchenaid-blender inn døra i forrige uke, og aner ikke hva annet jeg kan lage med den enn smooties.

Også synes jeg den er teit siden jeg ikke kan vaske alt i oppvaskmaskinen.

For det første fordi den er så sable fin! ;) Og så lager jeg masse smoothies ;)

Men ellers bruker jeg den til å lage grønnsakssupper, feks gazpacho og andre supper med ligende konsistens. Dessertsupper har jeg laget. Har brukt den potetmos også, men det ble litt limete. Ellers så bruker jeg dersom jeg skal knuse mengder med nøtter, noe jeg gjør når jeg lager nøttepålegg.

Og så lager jeg frokostblandingshakes, som høres veldig disgusting ut, men som er veldig godt, og en lett måte å få i seg frokost på de dagene man ikke orker mat så tidlig på morgenen (som for min del er ofte).

Hmmm.. hva mer? Må tenke litt, men det var det jeg kom på i farta..

Kan jo strengt tatt bruke den til det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også synes jeg den er teit siden jeg ikke kan vaske alt i oppvaskmaskinen.

Jeg vasker alt på min K-A blender i oppvaskmaskin...! Dersom du har en lys en kan det hende at plastdelene blir misfarget av andre matvarer i maskinen. Men ellers har det gått heeelt bra. :)

Glasskolben setter jeg bare opp-ned med kniven og alt på. Det blir så rent at..

Andre ting du kan bruke den til: knuse kjeks til ostekake, lage pesto, supper (varme og kalde), bærsauser til kaker, pannekakerøre og mye, mye mer....! Bare vær kreativ, også er det mange tips i bruksanvisningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker alt på min K-A blender i oppvaskmaskin...! Dersom du har en lys en kan det hende at plastdelene blir misfarget av andre matvarer i maskinen. Men ellers har det gått heeelt bra. :)

Glasskolben setter jeg bare opp-ned med kniven og alt på. Det blir så rent at..

Andre ting du kan bruke den til: knuse kjeks til ostekake, lage pesto, supper (varme og kalde), bærsauser til kaker, pannekakerøre og mye, mye mer....! Bare vær kreativ, også er det mange tips i bruksanvisningen.

Men blir ikke plastdelene sprø da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...