Gjest Marillia Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg lurer litt på å oppsøke en homeopat, men lurer veldig på hvordan de stiller "diagnose" Tar de noen form for blodprøver eller hud/prikktester?
Devana Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Det kommer sikkert ann på hvilken homeopat man går til og hvorfor, men når jeg gikk til homeopat tidligere så spurte hun haugevis med spørsmål...De er ute etter å finne "helheten". Hun tok også en hårmineralanalyse og deretter begynte med behandling, blant annet fotsoneterapi der hun "kjente seg fram" til hvor det var vondt og ikke vondt osv.. Men de gjør jo forskjellige ting utifra hvorfor du går dit...Men vet ikke om de tar blodprøver...Min tok en cøliaki-stikk-i-fingeren-blodprøve altså, men ikke noe mer.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Jeg har aldri opplevd noen tester av noe slag. Kun spørsmål. Enormt mange spørsmål. Hvordan du svetter osv.
Miel Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 "Min" homeopat drev også med akupunktur og kinesiologi. Som de over meg her nevner stilte hun først og fremst spørsmål, deretter hendte det at hun kikket på tungen eller øynene mine, og så gjorde hun noen tester hvor jeg lå på ryggen på en benk, og fikk diverse pilleglass plassert på magen. Deretter skulle hun forsøke å trekke den ene armen min ut fra kroppen, samtidig som jeg skulle holde igjen alt jeg klarte. Ganske artig test det der, helt utrolig hvor mye sterkere/svakere jeg ble bare av å holde et pilleglass mot magen. (Men hun fikk aldri helt tak på problemet mitt likevel, så jeg ga opp til slutt.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå