Gjest prestekrage Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Etter en aldri så lite impulsiv handling i helgen, var jeg på apoteket å kjøpte angrepille i går (ca ett døgn siden nå). Men, jeg var så sikker på at jeg skulle få blødninger/mensen. Er ikke det vanlig? I såfall- hvor raskt etter inntak av pillen? Kan det ha noe å si at det er i underkant av en uke siden jeg var ferdg med "normal"mensen (som dog var ganske kraftig)?
usikker_ Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Etter en aldri så lite impulsiv handling i helgen, var jeg på apoteket å kjøpte angrepille i går (ca ett døgn siden nå). Men, jeg var så sikker på at jeg skulle få blødninger/mensen. Er ikke det vanlig? I såfall- hvor raskt etter inntak av pillen? Kan det ha noe å si at det er i underkant av en uke siden jeg var ferdg med "normal"mensen (som dog var ganske kraftig)? blør ikke av angrepillen.. den bare gjør så at det ikke "fester" seg:)
Crash Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Etter en aldri så lite impulsiv handling i helgen, var jeg på apoteket å kjøpte angrepille i går (ca ett døgn siden nå). Men, jeg var så sikker på at jeg skulle få blødninger/mensen. Er ikke det vanlig? I såfall- hvor raskt etter inntak av pillen? Kan det ha noe å si at det er i underkant av en uke siden jeg var ferdg med "normal"mensen (som dog var ganske kraftig)? Man kan få blødningsforstyrrelser (mensen noe før eller senere, eller spotting), men angrepillen fremkaller ikke blødninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå