Gå til innhold

Angrepilllen

Fremhevede innlegg

Gjest prestekrage
Skrevet

Etter en aldri så lite impulsiv handling i helgen, var jeg på apoteket å kjøpte angrepille i går (ca ett døgn siden nå).

Men, jeg var så sikker på at jeg skulle få blødninger/mensen.

Er ikke det vanlig? I såfall- hvor raskt etter inntak av pillen? Kan det ha noe å si at det er i underkant av en uke siden jeg var ferdg med "normal"mensen (som dog var ganske kraftig)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Etter en aldri så lite impulsiv handling i helgen, var jeg på apoteket å kjøpte angrepille i går (ca ett døgn siden nå).

Er ikke det vanlig? I såfall- hvor raskt etter inntak av pillen? Kan det ha noe å si at det er i underkant av en uke siden jeg var ferdg med "normal"mensen (som dog var ganske kraftig)?

blør ikke av angrepillen.. den bare gjør så at det ikke "fester" seg:)

Skrevet

Man kan få blødningsforstyrrelser (mensen noe før eller senere, eller spotting), men angrepillen fremkaller ikke blødninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...