Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt garn og nye pinner og er klar for å strikke votter, men jeg har problemer med å skjønne hvordan jeg for de fire pinnene til å bli en ring!? Jeg legger opp 32 masker og fordeler disse på 4 pinner, men så skjønner jeg ikke helt hvordan jeg for de i en ring.... jeg føler meg som en idiot... skal siste maske og første maske strikkes sammen? Blir det ikke da 1 maske for lite?? Huff... Vi må jo begynne et sted alle sammen... he he :ler:

hilsen nybegynner'n! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du tar tråden fra siste masken du la opp og strikker den første masken du la opp med den tråden.. Gav det mening? :)

Edit: Altså, du skal ikke strikke gjennom både første og siste maske, men tråden fra den ene og gjennom den andre.. Så forsetter du rundt og rundt... :)

Endret av wind-up bird
Skrevet
Du tar tråden fra siste masken du la opp og strikker den første masken du la opp med den tråden.. Gav det mening? :)

Edit: Altså, du skal ikke strikke gjennom både første og siste maske, men tråden fra den ene og gjennom den andre.. Så forsetter du rundt og rundt... :)

:rodme: Det var jo egentlig litt enkelt... he he Tusen takk for hjelpen, da er jeg i gang! :):)

Skrevet

Ofte gjør man det vanskeligere enn det trenger å være, sånn er det med meg i alle fall! Lykke til med strikkingen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...