Nemii Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg har kjøpt garn og nye pinner og er klar for å strikke votter, men jeg har problemer med å skjønne hvordan jeg for de fire pinnene til å bli en ring!? Jeg legger opp 32 masker og fordeler disse på 4 pinner, men så skjønner jeg ikke helt hvordan jeg for de i en ring.... jeg føler meg som en idiot... skal siste maske og første maske strikkes sammen? Blir det ikke da 1 maske for lite?? Huff... Vi må jo begynne et sted alle sammen... he he hilsen nybegynner'n!
wind-up bird Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 (endret) Du tar tråden fra siste masken du la opp og strikker den første masken du la opp med den tråden.. Gav det mening? Edit: Altså, du skal ikke strikke gjennom både første og siste maske, men tråden fra den ene og gjennom den andre.. Så forsetter du rundt og rundt... Endret 5. november 2007 av wind-up bird
Nemii Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 Du tar tråden fra siste masken du la opp og strikker den første masken du la opp med den tråden.. Gav det mening? Edit: Altså, du skal ikke strikke gjennom både første og siste maske, men tråden fra den ene og gjennom den andre.. Så forsetter du rundt og rundt... Det var jo egentlig litt enkelt... he he Tusen takk for hjelpen, da er jeg i gang!
wind-up bird Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Ofte gjør man det vanskeligere enn det trenger å være, sånn er det med meg i alle fall! Lykke til med strikkingen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå