Gjest 0E788D Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Når bruker legen benevnelsen tumor om klumper?
Julianne Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 En tumor er vel det samme som en svulst? Trodde jeg i allefall.
Gjest F894D4 Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 så da har jeg en svulst da ? Hjælp ....
Bokormen Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Tumor/svulst betyr bare hevelse Ikke noe farlig, men det forveksles ofte med en KREFTtumor/svulst. Kreft kan gi en form for tumorer/svulster.
Gjest ts Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg skal til biopsi til Onsdag og er super bekymret ... Men det er vel slik at av undersøkte klumper er bare noen få ondartede ? Legen nektet iallefall plent å ha noen mening om det kunne være farlig eller ikke , men svarte at hun : ikke håpet den var farlig ... Fremdeles i sjokk ...
Bokormen Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Jeg skal til biopsi til Onsdag og er super bekymret ... Men det er vel slik at av undersøkte klumper er bare noen få ondartede ? Legen nektet iallefall plent å ha noen mening om det kunne være farlig eller ikke , men svarte at hun : ikke håpet den var farlig ... Fremdeles i sjokk ... Det er umulig å si om den er ondartet eller godartet, og legen vil sikkert ikke gi deg forventninger enten den ene eller andre veien. Er nok grusomt å gå og vente på biopsien, men du må nok bare prøve å holde ut til du får biopsisvarene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå