wok Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Vi lurer på å ta en lang ferie med to små barn i oktober/november 08. Ungene er 10 mnd g 2 1/2 år. Vi ønsker et sted det er billig å leve, hvor vi kan bo i leilighet så vi kan ordne mat selv. Fint om det er god sommerteperatur. Noen som har tips?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg tror du vil slite med å finne gode sommertemperaturer i Europa så sent på året, hvis du da ikke tar Kanariøyene med i betraktning. Rundt Middelhavet/Adriaterhavet har ofte vinterstormene satt inn, og da blir det surt og ufyselig.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Hvis vårtemperaturer er ok, vil jeg anbefale Sør-Spania, kysten. Jeg har vært der ofte i oktober og været har vært fint, selv om det ikke har vært kjempevarmt. Perfekt for min del.
Gjest Gjest_*Bringebær*_* Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Vi har brukt Sembo http://www.sembo.no/index.aspx når vi har bestilt leiligheter i Sør-Eurpoa, fortrinnsvis i Frankrike. Du får vanligvis god nettrabatt når du bestiller en stund i forveien. De leilighetene vi har bodd i har vært velutstyrte og grei standard. Vi reiste også med barn, så vi har valgt leilighetskompleks med basseng, restaurant og lekeplass på området.
Gjest lissi32 Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Billig og bra, anbefale Bulgaria, senest september. Helt nydelig der, og flotte strender. Barnevennlig. google sozopol
Elze Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 (endret) Vi leide hus i Sør-Frankrike, gjennom Novasol, de to siste ukene i september. Var behagelig norsk sommertemperatur, men ikke bade/strandvær. Ganske kaldt om kvelden og natten, og innimellom T-skjortevær om dagen. Novasol har mange fine hus og gode tilbud når man reiser i lavsesong og leier for to uker eller mer. Vi betalte under 8000 for eget hus med fullt utstyrt kjøkken, tre soverom og svømmebasseng 5 min å gå fra sentrum i en trivelig liten by. Kroatia er også veldig fint på den tiden av året, og der er det veldig billig å leie hus i lavsesong. Men skal dere bade, må dere nok til Kanariøyene eller tilsvarende. Endret 6. november 2007 av Elze
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Hva med å bytte med noen? se www.boligbytte.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå