MarianneE Skrevet 11. april 2003 #21 Skrevet 11. april 2003 Er det noe jeg gir f**n i, ja så er det BB!!!!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. april 2003 #22 Skrevet 11. april 2003 kanskje jeg burde holde kjeft, siden jeg har sett så lite på det. God idè! Minnie
Jinx Skrevet 12. april 2003 #23 Skrevet 12. april 2003 Tror Kim William var der bare for å promotere cd'en sin jeg, som slippes snart
Gjest care Skrevet 12. april 2003 #24 Skrevet 12. april 2003 Jeg så med en gang at dette var feil gjeng. Jeg sa da til min samboer, "dette må være den mest tragiske gjengen jeg noen ganger har sett" - og jeg har ikke forandret mening. Ja, jeg vet hvor av - bryteren er - hva så - mine meninger kan jeg ha uansett
Gjest Donna Skrevet 12. april 2003 #25 Skrevet 12. april 2003 Jeg er kjempeskuffa. De gjør ikke stort annet enn å grine, krangle, diskutere og drikke ....... Denne veggen er ikke med på å gjøre det spennende.....de sitter jo bare der ........Og det må jo være noe i veien med sammensettningen av gruppa også .......når de som er mest sympatiske forlater huset frivillig (nå tenker jeg på de to førate ...hadde ikke helt sansen for Ronny ...ikke etter at han la seg sånn opp i H &H ..........Det mangler liksom litt liv der inne .....og han nye som kom - han har jeg ikke sansen for .....herregud ...skryte over hvor mange han har fått i seng slik at de har vært utro.... :o Det var altså mye kjekkere de andre to gangene ......dette er jeg skuffet over .....
Gjest Cruella Skrevet 12. april 2003 #26 Skrevet 12. april 2003 Ser overhodet ikke underholdningsverdien i dette konseptet. L-B
Usikker Skrevet 12. april 2003 #27 Skrevet 12. april 2003 Ja, er ikke av-knappen en fantastisk oppfinnelse :o AV-knapp???? Hvem....hva.....hvor. Er det noe alle TV'er har??? :-? :o
Gjest Donna Skrevet 12. april 2003 #28 Skrevet 12. april 2003 Er det AV knapp på TV'n??? :o trodde bare det gikk an å skifte kanal jeg ....eller å ta av lyden ... :oops: pleier ikke skru den av jeg ...
Gjest Diva Skrevet 12. april 2003 #29 Skrevet 12. april 2003 AV-knapp ? NEI, nå tuller dere! Hvor er den da ? Jaja. Har ikke bruk for`n. Tvn skrur seg nesten av av seg selv, så dårlig som den er nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå