Pearl Skrevet 10. april 2003 #1 Skrevet 10. april 2003 Ja, nå synes jeg de driter skikkelig på draget her. Det er tredje mann som forlater huset frivillig. Det vitner om at de har valgt feil personer i utgangs punktet, jeg trodde de skulle legge vekt på en sterk mental helse, men når 2 stk forlater huset etter 2 uker, vitner det om dårlig dømmekraft. Nei, hele programmet er latterlig. Jeg har sett innom litt av og til, hvis det ikke var annet å se, men nå gidder jeg ikke å se mer. De som er igjen er så uinteresante at de ikke er værdt å bruke tid på.
Livets datter Skrevet 10. april 2003 #2 Skrevet 10. april 2003 Når det første BB kom, skal jeg innrømme at jeg kikket litt på det. Det var et nytt konsept, litt spennende, og de som satt i huset ante ikke rekkevidden av hva de var med på. Nå er alt så tilgjort. Alle sitter og snakker om "he he... jeg er sikker på at hvis jeg gjør ditten og datten, så kommer det på tv". Jeg har sett tilsammen 20 minutter BB denne sesongen. Tåpelig, tåpelig og atter tåpelig. Hvem er det som trekker seg nå da? Bonden???
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #4 Skrevet 10. april 2003 Tåpelig' date= tåpelig og atter tåpelig. Hvem er det som trekker seg nå da? Bonden??? Det er andre enn bønder også på Toten, Livets datter! Det er for eksempel...*fankern*...bondekoner...
Midnattsol Skrevet 10. april 2003 #5 Skrevet 10. april 2003 Ser ut som det var Ronny som gikk. www.bigbrother.no
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. april 2003 #7 Skrevet 10. april 2003 Ronny har forlatt Huset men ikke pga. psyken. Det begynte med en soppinfeksjon i tungen og kjeven som spredde seg til lysken- den ene foten hans har hovnet kraftig opp og han har slitt med store smerter. De siste dagene har BB sendt han til lege og han har også vært i Skrifterommet og tatt blodprøver, hevelsesdempende sprøyter etc. I løpet av gårsdagen begynte den andre foten å hovne opp og da var det nok, ikke får han sove og han har det veldig vondt. Ronny ble sendt rett fra BB Huset i formiddag til Bærum sykehus for en grundig undersøkelse med mulig innleggelse så dette er alvorlig. Pearl- undersøk litt før du uttaler deg som deltagernes psyke. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #8 Skrevet 10. april 2003 Æh ja, der tok du meg, gitt! Åjassånå!!! Hvem var det som snakket om å skryte på seg erfaringer??
Livets datter Skrevet 10. april 2003 #9 Skrevet 10. april 2003 Ehem... du sier noe. Kanskje det bare var ønsketenkning??
Livets datter Skrevet 10. april 2003 #11 Skrevet 10. april 2003 Ja' date=' det låter sannsynlig! [/quote'] He he...
Gjest Starya Skrevet 10. april 2003 #12 Skrevet 10. april 2003 Jeg holder ikke ut å se på dette programmet utover små bruddstykker nå og da. Jeg synes det er så patetisk at det er en gru...
Midnattsol Skrevet 10. april 2003 #13 Skrevet 10. april 2003 Er så fint at man har muligheten til å velge hva man vil se på/ikke se på, og eventuelt slå av TV`en hvis det er noen man ikke synes er så spennende. :blunke:
Arwen Skrevet 10. april 2003 #14 Skrevet 10. april 2003 Er så fint at man har muligheten til å velge hva man vil se på/ikke se på' date=' og eventuelt slå av TV`en hvis det er noen man ikke synes er så spennende. :blunke:[/quote'] Ja, er ikke av-knappen en fantastisk oppfinnelse
Gjest Starya Skrevet 10. april 2003 #15 Skrevet 10. april 2003 Er du sprø? det går da ikke an å SLÅ AV tv'n?? Man skifter kanal, må man skjønne.
Arwen Skrevet 10. april 2003 #16 Skrevet 10. april 2003 Er du sprø? det går da ikke an å SLÅ AV tv'n?? Man skifter kanal, må man skjønne. Ahhh, tenkte meg ikke om, beklager på det sterkeste
Midnattsol Skrevet 10. april 2003 #17 Skrevet 10. april 2003 Er du sprø? det går da ikke an å SLÅ AV tv'n?? Man skifter kanal, må man skjønne. Åja...beklager. Skjønner ikke hva jeg tenkte på.
Gjest Diva Skrevet 10. april 2003 #18 Skrevet 10. april 2003 Dakar Ronny da. Synd han ble syk og måtte ut. Han var en av få sympatiske personer der, og dessuten var han fra Porsgrunn :D - Weeeee! Han var en av de få jeg synes fortjener å vinne BB.....
Gjest ButtHead Skrevet 10. april 2003 #19 Skrevet 10. april 2003 Jeg fulgte ikke med på big brother i førsten, men både mamma, bestemor(!) og kjæresten min er "fan" så det har blitt til at jeg sitter og ser på det også når jeg er hjemme. Men det er ikke sånn at jeg avlyser planer og/eller drar hjem for å se på bb. Konspetet big brother er helt greit syns jeg, morsomt å se hvordan folk er når de lever tett inntil hverandre over lang tid, men alikevel er det endel kjedelig prating dem imellom.
Pearl Skrevet 10. april 2003 Forfatter #20 Skrevet 10. april 2003 Minnie, jeg var klar over at han gikk pga at han var syk, derfor nevnte jeg også bare de første i sammenheng med psyken. Så kanskje det hadde vært en ide å lese hva jeg har skrevet før du buser deg opp. Det er synd for Ronny at han måtte gå for han hadde sjans til å vinne, han var faktisk en av dem som var litt grei å se og høre på. Når det gjelder deltagernes psyke, så kan jeg selvfølgelig ikke uttale meg på noe annet enn en utenforståendes grunnlag, men jeg mener at de to som gikk først, aldri skulle fått prøvd seg og at jeg "tror" at det kommer av for dårlig forberedelse mentalt. Noe av poenget faller da vitterlig vekk, så lenge de tar inn nye hoder, når det har gått over halvparten av tiden. Eller hva??? Jeg er enig med flere her om at BB var spennendes da det var nytt, men nå er det rett og slett kjedelig, men kanskje jeg burde holde kjeft, siden jeg har sett så lite på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå