Kakaokopp Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hei ! Har et spm jeg lurer på i forbindelse med noe som etterhvert har begynt å plage meg. Jeg "sliter" nemlig med skjelving, helst hender/ fingre. Det kommer ofte/ så og si alltid i forbindelse med trening, og "forverres" f.eks rett etter en tøff økt, eller midt i en kamp. Vet at det ofte er en naturlig reaksjon (har du f.eks prøvd å sitte i 90grader, vet du hva jeg snakker om), at hele kroppen begynner å skjelve dersom en belaster den for mye. Men ved forskjellige øvelser sammen med andre, har jeg merket at min kropp reagerer på denne måten- mye raskere enn de andre. Håper noen forstår noenlunde hva jeg mener, og at kanskje noen har en forklaring på det hele ? (:
murray Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Skjelving er ikke farlig, det sier instruktørene på sats hele tiden. Jeg skjelver hver gang jeg skal opp i planken, ubehagelig...
Gjest Nedfall Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 For magert kosthold.. ? For lavt blodsukker ? Sliter av og til med det selv, hvis jeg lar det gå for lang tid fra siste måltid til joggeturen.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Kanskje du må drikke mere vann? Gjerne en sportsdrikk som innholder vitaminer, mineraler og sukker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå