Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #1 Del Skrevet 10. april 2003 Etter en "prøveperiode" der jeg begynte å lure på om sædcellene mine var i slekt med Jørgen Brink ble det full klaff for en stund siden - slik at min kjære har termin i begynnelsen av november. Vi har vært godt fornøyd med vår egen praktisering av heterofili gjennom hele forholdet, og er definitivt ikke mindre fornøyd nå!! Hun har enda mer lyst etter at hun ble gravert , og det...eh...smitter over på meg også... :oops: Vi har diskutert dette med venner, og erfaringene er tydeligvis forskjellige. Noen mister lysten, mens andre holder det gående til vannet går... Hvilke erfaringer har dere med dette? Jeg må jo innrømme at jeg ikke klager høylydt over situasjonen... samtidig som det vel kan forandre seg rimelig raskt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #2 Del Skrevet 10. april 2003 Dette er nok et spørsmål som Bagger Lane kan uttale som! Jøllen med køllen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #3 Del Skrevet 10. april 2003 Ikke noe før og ikke noe etter, Jølle. Hva f.... er forskjellen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graasek Skrevet 10. april 2003 #4 Del Skrevet 10. april 2003 Spør ikke meg. Vi venter barn nummer 2 i disse dager, og dama sier fortsatt at hun er jomfru hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #5 Del Skrevet 10. april 2003 Det er da du lurer: Hva f.... er det jeg har p*lt hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #6 Del Skrevet 10. april 2003 Det er da du lurer: Hva f.... er det jeg har p*lt hele tiden? Du spør som sju vìse kan svare, Bagger.... rocca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #7 Del Skrevet 10. april 2003 .....som vanlig. Jøllen med køllen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 10. april 2003 #8 Del Skrevet 10. april 2003 En del får ont under graviditeten, mår illa eller mister lusten av andra skäl. Det finns de, som en väninna till mig, som däremot får ökad lust. Min väninna sa generat att hon hade lust som en galning, nästan så hennes man inte klarade av det. :oops: Trøffelhelten: det är väl bara att hoppas på det senare för er skull, eller att det åtminstone håller i dig med lusten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Change Skrevet 10. april 2003 #9 Del Skrevet 10. april 2003 Da jeg ventet jente hadde jeg vanlig sexlyst, men da jeg ventet gutt hadde jeg STOR sexlyst :D Aner ikke om det er noen sammenheng mellom kjønn og lyst, men slik var det imidlertid for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #10 Del Skrevet 10. april 2003 snedig opplegg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå