Nabodama Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Jeg har "oppdaget" kunstige planter, dvs jeg har oppdaget dem som ser så ekte ut at jeg måtte kjenne i potta at det ikke var jord der. Så nå er det håp for meg også, jeg som alltid glemmer å vanne plantene, hos meg ser de aldri fine og flotte ut i lengre tid. Men nå! Nå har det kommet kunstige planter i hus, og venninnene har begynt å lure på hvordan jeg greier å holde plantene mine så fine:) Og heldigvis finnes de i alle størrelser og sorter.
Grønt blad Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 (endret) Hvor fant du dem, og hva kostet de? Endret 5. november 2007 av Grønt blad
Nabodama Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Hvor fant du dem, og hva kostet de? Finner dem visst over alt, nesten. I interiørbutikker osv. "Lysstøperiet" her jeg bor har noen som er helt fantastiske, bådesmå og store, på Bohus var det noen mindre planter som var flotte, i en spesialbutikk for gardiner, lys osv, hadde de mange lekre. På Lysstøperiet er de ganske dyre, men de ser helt ekte ut. Jeg betalte 679 for en plante på litt over en meter. Et bjørkefikentre på 170 koster ca 1600, også har de noen i andre størrelser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå