Gjest Frysepulver Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hvilken størrelse på en tv er greit når en ser svært lite på den? Vil ha en så liten som mulig (noe større enn en Game Boy, liksom ), men at den ikke tar så mye plass...
Gjest Frysepulver Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Hvor stort blir en 15 tommer eller 19 tommer f.eks.?
Dru Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Ganske lite, faktisk. Hvor langt unna kommer du til å sitte? 15" er egentlig fryktelig lite. Jeg ville ikke hatt noe mindre enn 20".
Gjest Frysepulver Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Jeg sitter sjelden og ser på tv. Jeg setter på en DVD som jeg lar surre og gå i bakgrunnen som regel. Men når der jeg sitter er vel det rundt to meter unna kanskje...
Gjest Frysepulver Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Takk for svar Så litt på nettet her i sted; finnes det ikke vanlige tv-er til salgs lenger? Er alt slike flatskjermer???
Gjest Britt Banditt Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Takk for svar Så litt på nettet her i sted; finnes det ikke vanlige tv-er til salgs lenger? Er alt slike flatskjermer??? Nei, er ikke så mange "vanlige" tv'er til salgs lenger. Tviler egentlig på at de har noe annet enn 28 tommer av vanlige tv'er på f.eks elkjøp. Hvis du absolutt vil ha det og ikke flatskjerm så vet jeg at de selger vanlige tv'er blant annet på Europris (i litt forskjellige str).
Gjenglemt sykkellås Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 "Vanlige" fjernsynsapparater i alle størrelser får du nok også veldig rimelig på finn.no.
Rødvinspiken Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Fant denne hos Expert - ikke flatskjerm, men den er 28" da. Det synes du kanskje er for stort. http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=28TLB1 Sønnen min har 21" på rommet sitt (ikke flatskjerm). Den står ca. 2 meter fra sovesofaen, og størrelsen er grei i forhold til avstanden.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Når du ønsker en som er liten og ikke tar mye plass så hadde jeg valgt flatskjerm. Var nylig på Elkjøp og de hadde skjermer i alle størrelser. Faktisk overrasket over hvor mange det var i mindre str. Prisen var heller ikke ille. Fra 3000 og oppover.
Gjest Frysepulver Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Når du ønsker en som er liten og ikke tar mye plass så hadde jeg valgt flatskjerm. Var nylig på Elkjøp og de hadde skjermer i alle størrelser. Faktisk overrasket over hvor mange det var i mindre str. Prisen var heller ikke ille. Fra 3000 og oppover. Ja, tror kanskje det er lurt... Men vet ikke hva jeg ender opp med ennå, ny tv eller noe å ha den gamle i... Må jo forsåvidt han noe å ha den nye tv-en i også da, så er vel like langt Skulle ønske jeg hadde mange stuer og kunne ha en egen tv-stue jeg kunne gjemme bort faenskapet i
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå