Aurela Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hei!! Kjæresten min snorker, ikke litt men mye! Sånn at folk i andre rom kan høre han Det jeg lurere på (for min del) er hvordan man kan "fjerne" snorkingen? Har jo hørt om snorkeplaster og sånt, men har liksom ikke helt troen på det.. Har dere noen tips, gjerne som dere har prøvd/hatt god erfaring med selv? Blir takknemlig for svar, vil jo gjerne sove godt med han..
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Jeg har tilbragt en hel del netter på sofaen. Min kjære tok en snorkeoperasjon. Det hjalp en stund, men så la han mer på seg så da ble det verre igjen. Han var 50 når dette ble oppdaget. Han har blitt testet ved et søvnlaboratorium og det viste seg at han hadde mange pustestopp i løpet av natta. I dag sover han med en maske koblet til en maskin. Det er en jevn og lav during og ikke noe problem for meg. Han slpper alle pustestoppene. Be han sjekke ut dette via fastlegen sin.
Kayli Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Samboeren min tok snorkeoperasjon for noen år siden. Før det prøvde han snorkeplaster og nesespray, mens jeg lå med ørepropper og irriterte meg. Dessverre ble ikke operasjonen noen suksess, og han snorker fortsatt som et uvær. For oss var det ingen annen løsning enn separate soverom. Litt trist, men vi er jo ikke akkurat nyforelsket så det går bra. Har vi behov for litt kos, "besøker" vi hverandre på rommet...
Devana Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Samboeren min har tatt snorkeoperasjon, men den var desverre ikke vellykket og han snorker fremdeles like mye. Vår løsning er blitt ørepropper til meg i tillegg til dårlig søvn og mange oppvåkninger om natten desverre. Følger med i denne tråden
Gjest hyggelig Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 samboeren min snorker også, men han slutter hvis jeg: 1) tar tak i nesa hans og klemmer et par sekunder slik at han ikke får puste (dessverre begynner det igjen ganske snart etter at jeg har sluppet,såeh dette er nok ikke det beste rådet sånnsett 2) ber han om å legge seg på siden. da blir snorkinga betydelig lavere, og ofte slutter han helt! verdt et forsøk! 3) gir han et slag i armen så han våkner, ho ho
Gjest lissi32 Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Min kjære har tatt snorkeoperasjon for et år siden. Jeg er kommet til himmelen, og sover som en stein, og må sjekke om han ligger ved siden av meg. Jeg kjøpte en snorkeolje til han å det fungerte faktisk. Han hadde søvnapnee og store mandler. Anbefales. Men vet det ikke fungerer på alle.
Aurela Skrevet 5. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2007 Jeg kjøpte en snorkeolje til han å det fungerte faktisk. Hva er snorkeolje? Og hvordan skal den brukes?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå