Gå til innhold

Safari i Afrika


Betsy

Anbefalte innlegg

Skal snart bestille tur til Afrika. Har tenkt å ta en uke safari i Kenya (eller Tanzania) og en uke på Zanzibar (en klassiker ;) ).

Ønsker å bestille ferdigpakke, og ser på nettet at både priser og opplegg variererer mellom de forskjellige turoperatørene. Så derfor - er det noen her som har noen anbefalinger?

:smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magellan - de er kjempeflinke på å skreddersy akkurat slik du vil ha det, og prisene er ikke så gale heller. Har sjekket en del rundt, og kommer til å ende opp med å bestille her. Be om brosjyre, gi de budsjett og ønsker - så setter de opp et opplegg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på utveksling i Sør-Afrika og dro på gruppereise med et sør-afrikansk selskap som heter wagontrails. Var veldig fornøyd med opplegget og de arrangerer forskjellige slike rundreiser. Google dem så finner du sikkert nettsiden :) God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefaler www.ccafrica.com. De er både operatør av camper og reisebyrå.

Pass på at du bruker en seriøs operatør. Både CC Africa og Go2Africa er seriøse. Merk at de begge vil kreve forskuddsbetaling ca 45dg før ankomst. Bruk kredittkort for dette.

Foreslår at du kontakter både CC Africa og Go2Africa og ser hvem som syr sammen det beste opplegget.

NB! Pass på at du timer deg inn på migrasjonen ink. river crossings i Kenya/Tanzania. Det er en klassiker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Toleif Halle

Jeg brukte www.afro-caribbean.no til Sør Afrika. Veldig bra service og kona og jeg var fornøyd med prisen. Jeg fant en oversikt over reisebyrå som tilbyr reiser til Afrika på Reisebyrå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...