Gå til innhold

hva heter denne vinen?


treningsjenta

Anbefalte innlegg

er en rødvin med et navn som starter på ch eller c..usikker...åå har det på tunga...hihi

er en litt annerledes flaske, veldig god rødvin, og ikke av den billigste.

hjeeeelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hyggelig

kanskje du finner den på vinmonopolets hjemmesider..? verdt et forsøk i allefall! ;) vanskelig å si hva slags vin det er for oss "uteforstående" når man ikke vet mer enn at det begynner med ch... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp J.p chenet var det:= ) tuuusen hjertelig takk!

ja var inne på vimonopolet og søkte, men var umulig å lete igjennom alle navna, for jeg måtte se flasken for å kunne huske den:)

takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

du sa jo at den ikke var av de billigste.. så vidt jeg husker koster den vinen du tenkte på max 80kr...

men ok, jeg er enig med deg i at den er god,da ;)

hvis du liker den, kommer du sikkert til å like marques de oro fra spania også. samme prisklasse, fruktig og lite garvesyre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg må innrømme at jeg ikke forstår hvordan J.P. Chenet er polets bestselger. Da gangene jeg har smakt den har jeg ikke vært imponert. Men den kommer iallefall i små flasker så jeg har brukt den en del i matlaging :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

jeg må innrømme at jeg ikke forstår hvordan J.P. Chenet er polets bestselger. Da gangene jeg har smakt den har jeg ikke vært imponert. Men den kommer iallefall i små flasker så jeg har brukt den en del i matlaging :fnise:

Kanskje fordi alle restauranter gjerne selger dette i glass :frustrert:

En kan jo bli alkoholisert av å alltid måtte kjøpe en flaske for å få OK vin (til blodpris)...

Endret av Merneith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...