Gå til innhold

jogge musikk :)

Fremhevede innlegg

Gjest sunnesynne
Skrevet

hei, tittelen sier vel det meste..

hva jogger dere til? trenger noe med skikklig trøkk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Gammal dance fra det glade nittitall. Snap! for eksempel, Das Boot. Superbra treningsmusikk. Ellers er Rammstein bra, men bedre til styrke enn til kondis.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

I det siste har jeg bl.a. hørt på Franz Ferdinand, Superfamily, U2, The Darkness og Madrugada når jeg har løpt. Burde sikkert ha skaffet meg noe 90-talls-trance/dance jeg også, siden jeg faktisk kan få skikkelig joggeenergi av det. Men har ikke fått meg til å gjøre det enda :sjenert:

Skrevet

Kjøp samlealbum fra ministry of sound eller hed kandi. Der er det mye bra musikk i elektrosjangeren. Alt fra progressiv house og trance til chill/lounge.

Skrevet

Jeg holder meg til Jahn Teigen - Mil etter mil

Skrevet

Går mye i slem metall. Blood Fire Death av Bathory snurrer oftest (skiva varer omtrent like lenge som standard-joggeruta mi, også).

Skrevet

Jeg har mye forskjellig på ipoden min, men når jeg blir sliten trykker jeg fram til Top Gun, det funker skikkelig! Helt riktig tempo og jeg får masse overskudd av det!

Gjest Gjest_sandra_*
Skrevet

mixtapen til röyksopp som heter back to mine er helt perfekt å høre på når jeg tar meg lange, forte gåturer. funker sikkert til jogging også. veldig bra skive uansett. :)

Skrevet

Mange av låtene på albumet The Best Damn Thing med Avril Lavigne. Tempo og rytme!

Skrevet

Reaggeton!

For eksempel:

Daddy Yankee -Gasolina

Wisin y Yandell -Rakata

Luny Tunes -Aqui Conmigo

Aventura -Ella y yo

• 2 uker senere...
Gjest Fi fi la Belle
Skrevet

Robyn og Kleerup med with every heartbeat

santana og chad kroeger med into the night

madcon med begging

får ihverftall meg i tempo :)

• 10 måneder senere...
Gjest Gjest_Thea_*
Skrevet

Aly & AJ - chemicals react

Cascada - everytime we touch

Simple Plan - vacation

Simple Plan - I'd do anything

Girls aloud - Jump

Green Day - Basket case

The hives - walk, idiot walk

Kelly Clarkson - Since U been gone

kan anbefale disse, de er veldig motiverende!

Skrevet

Genial tråd synne! Jeg blir like lam i hjernen hver gang jeg skal laste ned noe nytt å trene til, takk for mange gode forslag! :tommelsmil:

Skrevet

cascada, the faint & queen funker her;) en del sanger fra the rasmus og=) er det eneste jeg kommer på i øyeblikket...=)

Skrevet

Kaizers Orchestra, skikkelig trøkk i mange av sangene. Anbefales :tommelopp:

Skrevet

Prodigy - Smack my bitch up, Firestarter eller Breathe. Det er musikk med trøkk og energi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...