Gjest sunnesynne Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 hei, tittelen sier vel det meste.. hva jogger dere til? trenger noe med skikklig trøkk
Gjest Tigress Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Gammal dance fra det glade nittitall. Snap! for eksempel, Das Boot. Superbra treningsmusikk. Ellers er Rammstein bra, men bedre til styrke enn til kondis.
Gjest Frk Åberg Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 I det siste har jeg bl.a. hørt på Franz Ferdinand, Superfamily, U2, The Darkness og Madrugada når jeg har løpt. Burde sikkert ha skaffet meg noe 90-talls-trance/dance jeg også, siden jeg faktisk kan få skikkelig joggeenergi av det. Men har ikke fått meg til å gjøre det enda
Supraspinatus Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Kjøp samlealbum fra ministry of sound eller hed kandi. Der er det mye bra musikk i elektrosjangeren. Alt fra progressiv house og trance til chill/lounge.
Navnløs Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg holder meg til Jahn Teigen - Mil etter mil
Leifr Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Går mye i slem metall. Blood Fire Death av Bathory snurrer oftest (skiva varer omtrent like lenge som standard-joggeruta mi, også).
juni Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Jeg har mye forskjellig på ipoden min, men når jeg blir sliten trykker jeg fram til Top Gun, det funker skikkelig! Helt riktig tempo og jeg får masse overskudd av det!
Gjest Gjest_sandra_* Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 mixtapen til röyksopp som heter back to mine er helt perfekt å høre på når jeg tar meg lange, forte gåturer. funker sikkert til jogging også. veldig bra skive uansett.
Gjest Evie Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 Mange av låtene på albumet The Best Damn Thing med Avril Lavigne. Tempo og rytme!
La Luna Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 Reaggeton! For eksempel: Daddy Yankee -Gasolina Wisin y Yandell -Rakata Luny Tunes -Aqui Conmigo Aventura -Ella y yo
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 23. november 2007 #12 Skrevet 23. november 2007 Robyn og Kleerup med with every heartbeat santana og chad kroeger med into the night madcon med begging får ihverftall meg i tempo
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 7. oktober 2008 #13 Skrevet 7. oktober 2008 Aly & AJ - chemicals react Cascada - everytime we touch Simple Plan - vacation Simple Plan - I'd do anything Girls aloud - Jump Green Day - Basket case The hives - walk, idiot walk Kelly Clarkson - Since U been gone kan anbefale disse, de er veldig motiverende!
Esmarelda VillaLobos Skrevet 7. oktober 2008 #14 Skrevet 7. oktober 2008 Genial tråd synne! Jeg blir like lam i hjernen hver gang jeg skal laste ned noe nytt å trene til, takk for mange gode forslag!
Pialill Skrevet 7. oktober 2008 #15 Skrevet 7. oktober 2008 cascada, the faint & queen funker her;) en del sanger fra the rasmus og=) er det eneste jeg kommer på i øyeblikket...=)
Muffinsdilla Skrevet 7. oktober 2008 #16 Skrevet 7. oktober 2008 Kaizers Orchestra, skikkelig trøkk i mange av sangene. Anbefales
Suzy Skrevet 8. oktober 2008 #17 Skrevet 8. oktober 2008 Prodigy - Smack my bitch up, Firestarter eller Breathe. Det er musikk med trøkk og energi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå