Gå til innhold

Hvis du var en sportsbh..

Fremhevede innlegg

Gjest su querida
Skrevet

Hvor ville du gjemt deg da?

Jeg vil trene og har bare en men finner den ikke!! :kjefte: :gråte:

Videoannonse
Annonse
Gjest su querida
Skrevet
:tristbla:

:blomst::klem:

Men sånt er ikke til å spøke med!

Skrevet

Jeg ville ha gjemt meg i sokke- eller truse-skuffen.

I skittentøyskurven (ofte oppdager jeg at jeg har glemt å vaske treningstøyet mitt mellom treningene...)

Gjest su querida
Skrevet

Har gått igjennom begge skuffene og skittentøyet 3-4 ganger. Stoppa vaska jeg har gående for å se om den var der og, men nei..

Skrevet

Jeg hadde gjemt meg inne i et dynetrekk eller putetrekk :jepp: Disse stjeler alltid sokkene mine når det tromles! :sur:

Ikke for å kuppe tråden, men forøvrig skulle jeg ønske noen her kunne fortelle meg hvor man kunne få tak i en terningsbh som ikke var helt jævlig å ha på, samtidig som den er flatterende :sjarmor:

Evt ville jeg gjemt meg bak skittentøyskurven, eller inni genseren jeg brukte forrige gang jeg trente.

Kanskje til og med kjøleskapet!

Men tror jeg ville begynt med å lete etter julepynten. Ting dukker alltid opp i det man slutter å lete etter det ;)

Gjest Blondie65
Skrevet

Nedi treningsskoene?

I feil rom i treningsbagen?

Behagelig trenings BH til RainbowBrite: Champions - ingen over og ingen ved siden selv for meg med DD.

Flatterende som i sexy? Neppe. Flatterende som at man fortsatt har to atskilte pupper istendefor en samlet gørre på midten: ja.

Vet flere som sverger til Champions.

Gjest su querida
Skrevet

Trener hjemme så jeg bruker ikke treningsbag. I treningsskoene er den heller ikke. *frustreeert*

Skrevet

under sofaen/senga? der liker de fleste av mine bortkomne klær å gjemme seg :)

Skrevet

Juhuu, jeg ligger her, i syskrinet! Hadde du glemt at du skulle reparere stroppen min som hadde mistet hekten, men så kokte kaffekjelen over og du måtte løpe, også ringte det på døra og du skyndte deg å gjemme meg bort så du slapp å skammes over å ha meg liggende å slenge midt i stua?

Du trodde jo selvsagt at det var den kjekke naboen som kom for å låne sukker liksom, men det var vaktmesteren som ville ta en titt på radiatoren i stua og du lempet hele syskrinet inn på boden. Så her ligger jeg da i mørket og savner dine myke... ehh.. :sikle:

Gjest Marillia
Skrevet

Mine har en tendens til å havne sammen med bikiniene mine :sjenert:

Gjest su querida
Skrevet
Juhuu, jeg ligger her, i syskrinet! Hadde du glemt at du skulle reparere stroppen min som hadde mistet hekten, men så kokte kaffekjelen over og du måtte løpe, også ringte det på døra og du skyndte deg å gjemme meg bort så du slapp å skammes over å ha meg liggende å slenge midt i stua?

Du trodde jo selvsagt at det var den kjekke naboen som kom for å låne sukker liksom, men det var vaktmesteren som ville ta en titt på radiatoren i stua og du lempet hele syskrinet inn på boden. Så her ligger jeg da i mørket og savner dine myke... ehh.. :sikle:

Da må du vente lenge for jeg har verken syskrin, bod eller kaffekanne. :ler:

Er heller ikke sammen med bikinier eller under seng/sofa. :sur:

Skrevet

Under senga?

Inni treningsbuksen?

I vaskemaskinen?

I tørketrommelen?

I veska?

I sekken?

Bak en pute i sofaen?

Oppi gitaren?

I munnen på den kjekke naboen som kom for å låne sukker? :sjarmor:

Blondie: Skal sjekke ut Champions! Takk :klem:

Gjest su querida
Skrevet (endret)
Under senga? Nei.

Inni treningsbuksen? Nei.

I vaskemaskinen? Nei.

I tørketrommelen? Har ikke.

I veska? Nei.

I sekken? Nei.

Bak en pute i sofaen? Nei.

Oppi gitaren? Har ikke.

I munnen på den kjekke naboen som kom for å låne sukker? :sjarmor: Dessverre, nei.

Jeg tror den har forduftet.. kanskje huseieren har vært innom og tatt den. :redd:

Endret av su querida

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...