EllenAnnichen Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Tenker jeg skulle abonnere på et interiøsblad for å se om jeg liker det... Har foreløbig bare bladd fort igjennom tilfeldige intr og designerblader hos tannlegen/ Narvesen..., men klarer ikk ehelt å skille melloom forskjellene. Får inntrykk av at Bonytt har veldig Bohus-stil og mye reklame derfra.. Er mest opptatt av forskejllige innredninger, pyntm, farver, ulike måter å sette sammen ting på/variasjon bl.a. og ikke så mye hus/hage-stoff... Bo bedre? Maison? Elle interiør?
Gjest Veronica Mars Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Har tenkt å begynne å abonnere på Bolig pluss selv, synes de har mange fine ideer, og de prøver å gi forslag til hvordan man kan innrede billig også. Du kan bla i bladet på siden: http://www.boligpluss.com
Gjest Asti Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 (endret) ........... Endret 26. november 2013 av Asti
Gjest Asti Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 (endret) ..... Endret 26. november 2013 av Asti
Pingse Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 (endret) Hvis du ser etter et blad som kan gi deg gode tips om innredning, oppussing, møbler og dekor (og ikke så mye de store hus- og hagereportasjene) vil jeg anbefale deg Rom123 Det er et relativt nytt blad som fokuserer mye på hvordan du kan gjøre ting selv, til en rimeligere penge enn mange andre blader. Rom 123 Jeg begynte å abonnere på det med en gang det kom, og er kjempefornøyd edit: tyrkleif Endret 4. november 2007 av Pingse
Filofaxen Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Jeg liker godt Bolig Pluss. Der er det alltid mange gode gjør-det-selv-tips:)
Gjest Helen Parr Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Jeg liker det danske Bo Bedre absolutt best, med den norske utgaven på andreplass.
:-) anna Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Svenske Sköna hem er min favoritt. Selges på Narvesen og har akkurat rette miksen av småstoff og reportasjer. Også liker jeg at de har en variert stil. (Jeg synes mange boligblader speiler samme stilen, mye betong og hus som går i ett med omgivelsene liksom)
Matty Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Elle interiør er min absolutte favoritt! Veldig inspirerende og tipsene der er veldig gode. Ikke mye dill, men veldig elegant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå