Lena1 Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Hei, jeg avsluttet forrige menstruasjon for ca 1,5 uker siden og de siste 3 dagene har jeg hatt små blødninger og noen ganger smerter i magen. Blødningene kommer som mørk, størknet blod i små mengder. Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Er det normalt? Takker for svar :-)
Lena1 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. november 2007 Hei, jeg avsluttet forrige menstruasjon for ca 1,5 uker siden og de siste 3 dagene har jeg hatt små blødninger og noen ganger smerter i magen. Blødningene kommer som mørk, størknet blod i små mengder. Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Er det normalt? Takker for svar :-) 4. dag i dag... Ingen som vet noe om dette...?
Harlekin Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Hei, jeg avsluttet forrige menstruasjon for ca 1,5 uker siden og de siste 3 dagene har jeg hatt små blødninger og noen ganger smerter i magen. Blødningene kommer som mørk, størknet blod i små mengder. Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Er det normalt? Takker for svar :-) Jeg vet ikke. Noen kan ha blødninger ved eggløsning, men minimale mengder. Dersom man er gravid kan man også få noe som heter festeblødning, men dette skjer ca. 1 uke etter eggløsning, har jeg hørt (altså ca. 3 uker etter mensen). Ellers tror jeg jeg ville tatt en tur til legen for å sjekke! For sikkehets skyld
Gjest Blondie65 Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 En tur til Gynekolog kan gi deg svar. Vi vet jo ikke om du har andre symptomer. De ting som kan gi blødning er cyster (godartede) i livmoren. Og selvfølgelig en haug med andre ting som ikke er fullt så godartede og snille. Enklest måte å få svar på er å gå til lege og få gjort en undersøkelse istedenfor å spekulere.
Lena1 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2007 (endret) Jeg er koreograf (dvs at jeg har mye fysisk utfoldelse i mitt arbeide) og det kun etter jobb at jeg får blødningene. Kan det ha noen sammenheng eller er det tilfeldig? Jeg har ikke andre symptomer enn vondt i mellomgulvet. Endret 4. november 2007 av Lena1
Tulipan Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Tror jeg hadde tatt meg en tur til lege/gynekolog jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå