Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Jeg skal ut på byen i kveld, og har gledet meg til denne kvelden lenge. Selvfølgelig har jeg fått feber. hatt det siden mandag, men følte meg mye bedre i går. Så lurte jeg på om det er veldig skadelig å gå ut likevel? Jeg trenger jo ikke ta det så hardt...
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Hvis du har feber så er jo det et tegn fra kroppen om at du bør ta det med ro. Alkohol setter dessuten ned immunforsvaret, det kommer jo selvfølgelig av på hvor mye du drikker. Men etter å ha drukket litt så kjenner en kanskje ikke like godt på kroppens signaler, så det kan jo være at du får en dårlig dag i morgen. Pass i hvertfall på at du ikke fryser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå