Gå til innhold

Hvem er KG-kjendiser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

F-kjendis da gitt! Hvilket nivå blir det??? Stemt ut i første episode av Idol og lignende programmer?

Hvis noen vet om en kjendis her inne jeg kan vite, så PM meg gjerne! ;) (merk: idol, ungkaren, robinson, etc etc har jeg ikke noe peiling på...)

Me too :hoppe:

Annonse

Gjest Marillia
Vi hadde en tråd engan som handlet om kjendiser som var medlem av KG.Noen kødda og noen snakket oppriktig. *lete*

Det var også en tråd som handlet om hvem kjendiser du kjenner *lete*

Om det er snakk om KG kjendiser er det de som har hvert her lenge og/eller som utmerker seg på noen måte.

Det må bli Helen Parr,Tabris,Blondie65,Frysepulver,Wadjet,Mysan,Pax alias Grennsky, Silmarill,Mann42,Trøffelhelten,Kosemose, Leo,Hege, Evelin/Tex, Frk.Åberg, Bønna, Brudekaninen, Snasen, Jalp,Annie,Loffen,Ugla,Toro alias Tyr,Ugla,Marilia, med flere.

KG kjendiser er vel, Hege, Marianne,Lillesky,Storesky Scremy,Mette, Milkywaw,Waco,Mann42,Frysepulver,Mysan,Greensky, Lillebøll, Arkana,Frk.Åberg,Milkyway,Trøffern, Bellatrix,Sun Mei,Ugla,Toro,Marilla, Bodillen,Blondie65,Kaninen,Nedfall,Annie,lillebille, mflere.Noen har nye navn nå men:)

De gamle er best

Kan jeg få lov til å late som om det faktsik er meg som er nevnt her to ganger? Selv om ikke nicket mitt er skrevet rett? Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis? Har så innmari lyst på fem minutter i rampelyset :tunge1:

Annonse
Både Evelina, Frysepulver og Silmarill er kjendiser irl. De omgås kjendiser vertfall.

:helen:

Jeg er nok IKKE kjendis irl. :fnise: Har jeg sagt det :klø: neppe

Jeg kjenner noen kjendiser det gjør jeg.Kanskje jeg er kjendis fordi jeg kjenner noen kjendiser. De fleste ble jeg kjent med gjennom samboeren min da bortset fra Kim Hagen i Cheesy Keys da.

Skrev for lenge siden (1993) et innlegg i "si det i VG" som kom på trykk i vg´s papirutgave - er jeg kjendis da :biggrin: Jo,så var det bilde av meg og katten min i en lokalavis i Østfold (Øvre Smaalenene) da katten min fikk en ærespris på en kattutstilling! :rolleyes: Da er det vel helst katten min som var kjendis da.... :pasha:

Kan jeg få lov til å late som om det faktsik er meg som er nevnt her to ganger? Selv om ikke nicket mitt er skrevet rett? Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis? Har så innmari lyst på fem minutter i rampelyset :tunge1:

Du er i hvert fall KG kjendis for meg Marillia (og for mange andre) vi registrerte oss vel samtidig i 2004/05 :wink:

Men Gry er helt klart kjendis nummer 1, ja. Det var jo hun som startet Kvinneguiden. ;)

:hug: Men der er jo du jo - DU er KG kjendis du.....

Jepp, Gry er KG kjendis nr. 1

Endret av Silmarill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...