Merchedes Skrevet 6. november 2007 #41 Skrevet 6. november 2007 Her på KG vel.Det er sikkert noen kjendiser fra irl her også men det er det da ingen som skriver høyt her inne. Jeg er kjendis irl, men jeg tror aldri noen kan gjette hvem jeg er, derfor sier jeg det bare.
Gjest Helen Parr Skrevet 6. november 2007 #42 Skrevet 6. november 2007 Jeg er kjendis irl, men jeg tror aldri noen kan gjette hvem jeg er, derfor sier jeg det bare. Inger Lise Rypdal? Kirsti Sparboe? Ingeborg Sørensen?
Tabris Skrevet 6. november 2007 #43 Skrevet 6. november 2007 Så hva er definisjonen på en KG-kjendis? Denne tråden ser ikke ut til å være særlig annerledes enn "Hvem har du lagt merke til?"-tråder?
Gjest s.n Skrevet 6. november 2007 #44 Skrevet 6. november 2007 Inger Lise Rypdal? Kirsti Sparboe? Ingeborg Sørensen? Alternativt Idol kjendis eller Big Brother kjendis...
Gjest Chrizzy Skrevet 6. november 2007 #45 Skrevet 6. november 2007 (endret) Inger Lise Rypdal? Kirsti Sparboe? Ingeborg Sørensen? Hvorfor sånne gamlinger? Endret 6. november 2007 av Chrizzy
Gjest Chrizzy Skrevet 6. november 2007 #46 Skrevet 6. november 2007 Jeg er kjendis irl, men jeg tror aldri noen kan gjette hvem jeg er, derfor sier jeg det bare. Janne Formoe
Gjest ehhhh Skrevet 31. januar 2008 #47 Skrevet 31. januar 2008 milla/ minnie emmerdale/ osv.....osv....
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #48 Skrevet 31. januar 2008 Jeg er kjendis irl, men jeg tror aldri noen kan gjette hvem jeg er, derfor sier jeg det bare. Dronning Sonja??!!
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #49 Skrevet 31. januar 2008 Både Evelina, Frysepulver og Silmarill er kjendiser irl. De omgås kjendiser vertfall. Merchedes er kanskje hun som spilte Merchedes i Hotel Cæsar for noen år siden?
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #50 Skrevet 1. februar 2008 Vi hadde en tråd engan som handlet om kjendiser som var medlem av KG.Noen kødda og noen snakket oppriktig. *lete* Det var også en tråd som handlet om hvem kjendiser du kjenner *lete* Om det er snakk om KG kjendiser er det de som har hvert her lenge og/eller som utmerker seg på noen måte. Det må bli Helen Parr,Tabris,Blondie65,Frysepulver,Wadjet,Mysan,Pax alias Grennsky, Silmarill,Mann42,Trøffelhelten,Kosemose, Leo,Hege, Evelin/Tex, Frk.Åberg, Bønna, Brudekaninen, Snasen, Jalp,Annie,Loffen,Ugla,Toro alias Tyr,Ugla,Marilia, med flere.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #51 Skrevet 1. februar 2008 Vi hadde en tråd engan som handlet om kjendiser som var medlem av KG.Noen kødda og noen snakket oppriktig. *lete* Det var også en tråd som handlet om hvem kjendiser du kjenner *lete* Om det er snakk om KG kjendiser er det de som har hvert her lenge og/eller som utmerker seg på noen måte. Det må bli Helen Parr,Tabris,Blondie65,Frysepulver,Wadjet,Mysan,Pax alias Grennsky, Silmarill,Mann42,Trøffelhelten,Kosemose, Leo,Hege, Evelin/Tex, Frk.Åberg, Bønna, Brudekaninen, Snasen, Jalp,Annie,Loffen,Mim alias LouiseLane,Toro alias Tyr,Ugla,Marilia, med flere. Har lett og fant Kjenner du noen kjendiser? Er du en bruker som er kjendis?
Gjest Gjest_Anne Mona_* Skrevet 29. mai 2008 #52 Skrevet 29. mai 2008 Jeg husker det var en tråd om hvem som kan regnes som såkalte KG-kjendiser for en stund tilbake. Det fikk meg til å tenke på at det sikkert har endret seg mye i det siste, for jeg syns det har blitt en del ukjente navn siden jeg var her sist. Så jeg lurer på: Hvem er dagens KG-kjendiser? Og hva skal til for å bli en profilert bruker her? Holder det å ha et visst antall innlegg (i så fall hvor mange), eller må man ha gjort seg spesielt bemerket på noen måte?
mysan Skrevet 29. mai 2008 #53 Skrevet 29. mai 2008 Du må antakelig ha meninger som folk husker deg for. Om du sitter og :nikker: enig i tråd etter tråd, innlegg etter innlegg, er nok ikke sjansen stor for at du skal bli lagt merke til, og blir du ikke lagt merke til, blir du vel heller ingen kjendis. Forumet har jo gud vet hvor mange brukere, men det er kun en håndfull jeg kan si jeg "kjenner" og har en konkret mening om. (Basert på begrenset kjennskap selvfølgelig, men...)
Teriyaki Skrevet 30. mai 2008 #54 Skrevet 30. mai 2008 lissi33, *camilla*, milkyway og flere. Er ikke så flink til å huske navn, men kjenner dem igjen så fort jeg ser dem.
Gjest StoreSky Skrevet 31. mai 2008 #55 Skrevet 31. mai 2008 Alice Ayres, Mysan, Milkyway, Tweek (eller heter hun noe annet nå??), Far2, mann42, yme, reka, og en gjeng inne på prøver-forumet. Sikkert enda flere jeg TROR jeg kjenner!
mysan Skrevet 31. mai 2008 #56 Skrevet 31. mai 2008 Hvis jeg skal remse opp de jeg husker i farta, som jeg synes jeg "kjenner", så blir det f.eks. StoreSky, Milkyway, Pax, Brunhilde, Far til 2, Bønna, Kosemose, Cata, Paradokset, Waco, Mann42, Kr-Øst, Jalp, Piper, MarianneE, Mrs.Bond, ... og sikkert en god del andre som jeg bare ikke kommer på sånn i farta. Dette er personer man legger merke til av forskjellige grunner, enten de er ekstremt kverulerende, veldig saklige og gjennomtenkte, ensporet eller hva som helst som altså skiller dem ut fra den "gemene hop".
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2008 #57 Skrevet 1. juni 2008 Jeg oppfatter de samme som synlige nå som i fjor, selv om det er mange nye brukere. For eksempel Helen Parr, Bønna, mysan, Far til 2, Arkana, Brunhilde, Pax.
cilipili Skrevet 2. juni 2008 #58 Skrevet 2. juni 2008 De som jeg kjenner igjen fort er nok Mysan, Tabris, Far til 2, Paradokset, Mann42, Brunhilde, Pax, Helen Parr..
Alice Ayres Skrevet 3. juni 2008 #59 Skrevet 3. juni 2008 Dette er de jeg regner som "KG-kjendiser": Reka, StoreSky, LekeHusmor, milla-mor, Stearinpikken, MariannE, Suzy, Waco, Mysan, Pax, yme, Far til 2, Brunhilde, ILoveNY, mrs Bond. Jeg husker disse enten fordi jeg har diskutert mye med disse eller at de har nokså ekstreme meninger
Gjest StoreSky Skrevet 3. juni 2008 #60 Skrevet 3. juni 2008 (endret) Noen husker meg! :juhu: Men ikke så rart at jeg husker reke og alice da.... Glemte å skrive arkana (med maten) bønne (meninger langt fra mine). Kan dele de jeg husker inn slik: - de som kan noe (data, mat, etc) - fjoller masse (tullete dagbøker, morsome tråder) - ekstreme meninger som provoserer enormt (husker dere hun gærningen som var ute etter PPT og barnehagen til sønnen? eller mann som er bitter på kvinner for tiden, politiske kverulanter laaangt til høyre, og hun som var sååå ekstremt for samsoving og (etter min mening) for dri oppdragelse....) Endret 3. juni 2008 av StoreSky
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå