Gå til innhold

Hvem er KG-kjendiser?


Fremhevede innlegg

Skrevet
Hva i all verden kan det ha stått her, som ble fjernet? :popcorn:

Hvem de var før. Ikke hyggelig gjort å oute dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvem de var før. Ikke hyggelig gjort å oute dem.

Ah, ENDELIG rakk jeg å få med meg noe hemmelig før det ble slettet :fnise:

Skrevet

Kjendis...hm? det må vel være "nuddeldama"...

Skrevet
Hvem de var før. Ikke hyggelig gjort å oute dem.

Ikke spesielt schpaa å oute stasjet ass...sånn som at kjendis-Milla egentlig er Svein i Hotel Cæsar!

Skrevet

Miilla, Sandman, Trøffelhelten, Milo Minderbinder og Hege. Av de som er her i dag er det vel bare Wadjet og Elastica som har noe å si.

Skrevet
Miilla, Sandman, Trøffelhelten, Milo Minderbinder og Hege. Av de som er her i dag er det vel bare Wadjet og Elastica som har noe å si.

Skal si du har god oversikt!

Skrevet

SexySadie og statsmedister (m mange navn..) og waco.

Skrevet
Miilla, Sandman, Trøffelhelten, Milo Minderbinder og Hege. Av de som er her i dag er det vel bare Wadjet og Elastica som har noe å si.

Av de du nevner er ikke her lenger og noen av dem du nevner har et annet navn.

Skal si du er godt opdatert her inne!

Skrevet
Miilla, Sandman, Trøffelhelten, Milo Minderbinder og Hege. Av de som er her i dag er det vel bare Wadjet og Elastica som har noe å si.

Hege er i alle fall her, men har ikke stort å si. Like bra, kanskje.. :ler:

Mvh

Hege ;)

Gjest Helen Parr
Skrevet
Miilla, Sandman, Trøffelhelten, Milo Minderbinder og Hege. Av de som er her i dag er det vel bare Wadjet og Elastica som har noe å si.

Elastica sier ikke stort mer, er jeg redd. Undertøyet hennes er til vask.

Skrevet
Elastica sier ikke stort mer, er jeg redd. Undertøyet hennes er til vask.

Hva mener vi med kjendiser. Personer i RL som har profil her? eller KG kjendiser?

Skrevet
Elastica sier ikke stort mer, er jeg redd. Undertøyet hennes er til vask.

:hoho:

Skrevet
Hva mener vi med kjendiser. Personer i RL som har profil her? eller KG kjendiser?

Ja det var det med å forstå begrepet rett :fnise:

Skrevet
Ja det var det med å forstå begrepet rett :fnise:

what???

Skrevet
what???

Jeg var bare enig med deg i din undring. Hva menes med KG-kjendis i denne tråden?

Skrevet

-snakka forresten med Bønna i går, han har det bra. Skal si at han er savnet jeg :)

Gjest Helen Parr
Skrevet
-snakka forresten med Bønna i går, han har det bra. Skal si at han er savnet jeg :)

Hils - og si det var av egen og fri vilje.

Skrevet
Hva mener vi med kjendiser. Personer i RL som har profil her? eller KG kjendiser?

Her på KG vel.Det er sikkert noen kjendiser fra irl her også men det er det da ingen som skriver høyt her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...