Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #21 Skrevet 4. november 2007 Hva i all verden kan det ha stått her, som ble fjernet? Hvem de var før. Ikke hyggelig gjort å oute dem.
Dalila Skrevet 4. november 2007 #22 Skrevet 4. november 2007 Hvem de var før. Ikke hyggelig gjort å oute dem. Ah, ENDELIG rakk jeg å få med meg noe hemmelig før det ble slettet
Black Eyed Susan Skrevet 4. november 2007 #23 Skrevet 4. november 2007 Kjendis...hm? det må vel være "nuddeldama"...
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #24 Skrevet 4. november 2007 Hvem de var før. Ikke hyggelig gjort å oute dem. Ikke spesielt schpaa å oute stasjet ass...sånn som at kjendis-Milla egentlig er Svein i Hotel Cæsar!
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #25 Skrevet 5. november 2007 Miilla, Sandman, Trøffelhelten, Milo Minderbinder og Hege. Av de som er her i dag er det vel bare Wadjet og Elastica som har noe å si.
Black Eyed Susan Skrevet 5. november 2007 #26 Skrevet 5. november 2007 Miilla, Sandman, Trøffelhelten, Milo Minderbinder og Hege. Av de som er her i dag er det vel bare Wadjet og Elastica som har noe å si. Skal si du har god oversikt!
suzie Skrevet 5. november 2007 #27 Skrevet 5. november 2007 SexySadie og statsmedister (m mange navn..) og waco.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #28 Skrevet 5. november 2007 Miilla, Sandman, Trøffelhelten, Milo Minderbinder og Hege. Av de som er her i dag er det vel bare Wadjet og Elastica som har noe å si. Av de du nevner er ikke her lenger og noen av dem du nevner har et annet navn. Skal si du er godt opdatert her inne!
Gjest Wolven Skrevet 5. november 2007 #29 Skrevet 5. november 2007 Miilla, Sandman, Trøffelhelten, Milo Minderbinder og Hege. Av de som er her i dag er det vel bare Wadjet og Elastica som har noe å si. Hege er i alle fall her, men har ikke stort å si. Like bra, kanskje.. Mvh Hege
Gjest Helen Parr Skrevet 5. november 2007 #30 Skrevet 5. november 2007 Miilla, Sandman, Trøffelhelten, Milo Minderbinder og Hege. Av de som er her i dag er det vel bare Wadjet og Elastica som har noe å si. Elastica sier ikke stort mer, er jeg redd. Undertøyet hennes er til vask.
jannamor Skrevet 5. november 2007 #31 Skrevet 5. november 2007 Elastica sier ikke stort mer, er jeg redd. Undertøyet hennes er til vask. Hva mener vi med kjendiser. Personer i RL som har profil her? eller KG kjendiser?
Fresi Skrevet 5. november 2007 #32 Skrevet 5. november 2007 Elastica sier ikke stort mer, er jeg redd. Undertøyet hennes er til vask.
Black Eyed Susan Skrevet 5. november 2007 #33 Skrevet 5. november 2007 Hva mener vi med kjendiser. Personer i RL som har profil her? eller KG kjendiser? Ja det var det med å forstå begrepet rett
jannamor Skrevet 5. november 2007 #34 Skrevet 5. november 2007 Ja det var det med å forstå begrepet rett what???
Black Eyed Susan Skrevet 5. november 2007 #35 Skrevet 5. november 2007 what??? Jeg var bare enig med deg i din undring. Hva menes med KG-kjendis i denne tråden?
Gjest Tex Skrevet 5. november 2007 #37 Skrevet 5. november 2007 -snakka forresten med Bønna i går, han har det bra. Skal si at han er savnet jeg
Gjest Helen Parr Skrevet 5. november 2007 #38 Skrevet 5. november 2007 -snakka forresten med Bønna i går, han har det bra. Skal si at han er savnet jeg Hils - og si det var av egen og fri vilje.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #40 Skrevet 5. november 2007 Hva mener vi med kjendiser. Personer i RL som har profil her? eller KG kjendiser? Her på KG vel.Det er sikkert noen kjendiser fra irl her også men det er det da ingen som skriver høyt her inne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå