Gå til innhold

Mister stemmen


Fremhevede innlegg

Gjest lillebøll
Skrevet

Har vært syk/forkjølet noen dager med smått vondt i halsen. Nå verker halsen hakket verre og er tykk som grøt.

Det som faktisk plager meg er at stemmen forsvinner. I min jobb MÅ jeg ha stemme, så hva gjør jeg?

Vond er det jo og å presse stemmen, ikke er det vel spesielt lurt heller.

Noen som har noen smarte råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest nextlife
Skrevet

Kokt, varmt vann med masse sitron i (presset sitron, eller dråper). Blir jo litt surt dette :kaffe: , så ha i litt brunsukker eller honning.

God bedring :jepp:

Skrevet

Kjøpte for mange år siden halstabletter som het Revitonil på helsekosten. De ga meg stemmen tilbake, litt mørkere enn vanlig, men ellers ok. Men jeg måtte spise de ca hver 4 time for å holde på stemmen, og de smakte ikke akkurat godt. Kanskje de finnes fortsatt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...