Gå til innhold

Får ikke betalt


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det andre som arbeider mer enn det de får betalt for? pga arb ledighet i området? føler meg tvunget til dette, har ikke råd til å gå ledig-dessuten ser det bra ut på cv- likevel, det gir meg en bitter smak i munnen, jeg har økonomiske problemer tross 100 pr jobb og høy stilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det du mener? Du har en 100 % stilling, og må gå ubetalt overtid? Hva har økonomiske problemer med saken å gjøre? I særlig selvstendige stillinger, og dersom det samtidig står i kontrakten er du pliktig til en viss grad av ubetalt overtid, må du gjøre det. Ellers ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg jobber også mye og til en lavere lønn enn jeg kanskje synes jeg fortjener. En vennine av meg har en "drittjobb" der hun tjener omtrent det samme som jeg som har en selvstendig stilling med masse overtid og ansvar. Men jeg synes det er verdt det! Jeg skal klare meg gjennom disse første årene, det vil se helt uvurdelig ut på CVen å ha jobbet der jeg jobber :)

Å ta utdanning koster jo masse penger (studielån og tapt arbeidsinntekt). Nå har jeg fortsatt utdanningen siden jeg lærer så mye på jobben, og jeg får faktisk betalt for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...