Gå til innhold

Kommer ikke inn på NAV-sidene


Gjest su querida

Anbefalte innlegg

Gjest su querida

Noen andre som har problemer? Får beskjed om at tjenesten ikke er tilgjengelig mellom 23.00 og 07.00. Skulle sendt inn meldekort i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rikkerikke

Tipper tjenesten for innsendig av meldekort er stengt i helg og om natten. Kan det ha å gjøre med at noen med datakompetanse på være på jobb/vakt for å sikre at evt. feil kan rettes om slikt oppstår i systemet? Mener å ha hørt om det tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest su querida

Elektroniske meldekort skal sendes inn på lørdager så at det er stengt i helgene stemmer ikke.

Fant uansett en mld om at de driver med tekniske oppgraderinger så det er stengt til mandag. Håper ikke de utbetaler mindre da når meldekortet blir sendt inn for seint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest su querida
Kan jeg ikke forstå at det skulle være ett problem når det er de som har sine sider nede.

Kjenner jeg NAV rett så er det akkurat det de kommer til å gjøre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.nav.no/805350337.cms

Nedetid for selvbetjeningstjenester

Publisert: 31.10.07

På grunn av en teknisk oppgradering vil flere av selvbetjeningsløsningene på nav.no være utilgjengelige fra fredag 2. november 2007 kl. 16:00 til mandag 5. november 2007 kl. 07:00. Nedetiden vil ikke føre til forsinkelse i utbetalingene.

Tjenestene som vil være utilgjengelige er:

* Send elektronisk meldekort

* Registrere deg som arbeidssøker

* Registrere deg som arbeidsgiver

* Din side

* Utlyse stilling

* Jobbmail

Uansett har man flere dager på seg til å sende meldekort, så at man må sende det inn på en lørdag, stemmer ikke.

Endret av Miros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest su querida
http://www.nav.no/805350337.cms

Uansett har man flere dager på seg til å sende meldekort, så at man må sende det inn på en lørdag, stemmer ikke.

Jeg sa ikke at man må.

Jeg snakker ut fra egne erfaringer og jeg har opplevd å få mindre utbetalt hvis jeg har sendt det inn andre dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at man må.

Jeg snakker ut fra egne erfaringer og jeg har opplevd å få mindre utbetalt hvis jeg har sendt det inn andre dager.

Det skal ikke skje. Ikke på grunn av at du har sendt det inn en annen dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest su querida
Det skal ikke skje. Ikke på grunn av at du har sendt det inn en annen dag.

Nei, jeg vet. Det har ikke skjedd mange ganger, men de gangene det gjør det orker jeg ikke alltid å krangle med de. Har gjort det ofte nok med sosialkontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...