Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #81 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er en 17 år gammel jente som er i et forhold med en som er 29. For å spare enkel hodebry; 12 år forskjell. Vi trives godt sammen, og har mye til felles. Jeg føler blir tiltrukken av menn som har en del erfaringer og kan gi meg noe, lære meg noe og som interesserer seg for andre ting enn jevnaldrende gutter. Det er absolutt en grense på hvor stor forskjell som er akseptabelt, men den grensen er jenta og mannen selv som må sette.
mary-jane Skrevet 20. januar 2008 #82 Skrevet 20. januar 2008 Å synes ny-utsprungne kvinnekropper er vakre er normalt. Men å direkte tenne på dem synes jeg er en ganske overfladisk av menn som er dobbel så gammel som dem. Fordi - menn som er rundt 35 har hatt muligheten til å utvikle sinnet så pass at han vil heller føle en slags fars/omsorgsfølelse for disse unge menneskene, framfor ønsket om å stikke p***** i dem. Det finnes ungjenter og eldre menn som passer sammen, fordi de treffes mentalt. Og det er jo greit så lenge det er personen de liker og ikke bare kroppen. MEN - det som er litt urovekkende, er når en mann som er så gammel at han kunne vært pappa til en tenåringsjente, enda ikke har utviklet en omsorgsfølelse for disse unge. Menn som er utviklingshemmed på det området er enda bare "gutter". Dette er min mening, men kan jo godt hende det finnes menn med omsorgsfølelse PLUSS kåtskap for dem? Tror det vertfall ikke før jeg får det bekreftet.
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. januar 2008 #83 Skrevet 20. januar 2008 Å synes ny-utsprungne kvinnekropper er vakre er normalt. Men å direkte tenne på dem synes jeg er en ganske overfladisk av menn som er dobbel så gammel som dem. Fordi - menn som er rundt 35 har hatt muligheten til å utvikle sinnet så pass at han vil heller føle en slags fars/omsorgsfølelse for disse unge menneskene, framfor ønsket om å stikke p***** i dem. Det finnes ungjenter og eldre menn som passer sammen, fordi de treffes mentalt. Og det er jo greit så lenge det er personen de liker og ikke bare kroppen. MEN - det som er litt urovekkende, er når en mann som er så gammel at han kunne vært pappa til en tenåringsjente, enda ikke har utviklet en omsorgsfølelse for disse unge. Menn som er utviklingshemmed på det området er enda bare "gutter". Dette er min mening, men kan jo godt hende det finnes menn med omsorgsfølelse PLUSS kåtskap for dem? Tror det vertfall ikke før jeg får det bekreftet. Ja skulle jo nesten tro det, men i følge flere gjestepostinger her, så er det HELT normalt av menn å tenke sexuelle tanker om jenter så ung som nede i 12 årsalderen!!!Bare de har utviklet kroppen så er det fritt frem i tankene som de jo selvsagt ikke deler med noen, men bare TENKER. Selv det synes jeg er skremmende, men velger å tro at det heldigvis finnes menn utenfor KG som tenker annerledes.
Gjest Gladius Skrevet 5. februar 2008 #84 Skrevet 5. februar 2008 hurtis sitering: 204a. Den som a. produserer, anskaffer, innfører, besitter, overlater til en annen eller mot vederlag eller planmessig gjør seg kjent med fremstilling av seksuelle overgrep mot barn eller fremstilling som seksualiserer barn, b. befatter seg med fremstillinger av seksuelle overgrep mot barn eller fremstillinger som seksualiserer barn, på annen måte som nevnt i § 204 første ledd, eller c. forleder noen under 18 år til å la seg avbilde som ledd i kommersiell fremstilling av rørlige og urørlige bilder med seksuelt innhold, eller produserer slike fremstillinger hvor noen under 18 år er avbildet, straffes med bøter eller med fengsel inntil 3 år. Med barn menes i denne paragrafen personer som er eller fremstår som under 18 år. Den som uaktsomt foretar handling som nevnt i første ledd, straffes med bøter eller med fengsel inntil 6 måneder. På samme måte straffes den innehaver eller overordnede som forsettlig eller uaktsomt unnlater å hindre at det i en virksomhet blir foretatt handling som nevnt i første ledd. Straffen kan falle bort for den som tar og besitter et bilde av en person mellom 16 og 18 år, dersom denne har gitt sitt samtykke og de to er omtrent jevnbyrdige i alder og utvikling. § 204 annet ledd annet punktum og fjerde ledd gjelder tilsvarende. Tilføyd ved lov 20 mai 2005 nr. 29. § 205. Straffebud i dette kapittel rammer også den som medvirker til handlingen. Opphevet ved lov 15 feb 1963 nr. 2, tilføyd igjen ved lov 11 aug 2000 nr. 76
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2008 #85 Skrevet 5. februar 2008 Charlie Chaplin ble sammen med en jente da hun var 15-16 år gammel. De giftet seg, fikk mange barn sammen og levde i et hovedsakelig meget godt forhold til Chaplin døde, mange mange år senere. Det er et svært sjeldent unntak vil jeg tro, men likefult et eksempel på at noe slikt ikke trenger å være galt per definisjon.
MarianneE Skrevet 6. februar 2008 #86 Skrevet 6. februar 2008 Charlie Chaplin ble sammen med en jente da hun var 15-16 år gammel. De giftet seg, fikk mange barn sammen og levde i et hovedsakelig meget godt forhold til Chaplin døde, mange mange år senere. Det er et svært sjeldent unntak vil jeg tro, men likefult et eksempel på at noe slikt ikke trenger å være galt per definisjon. Joa... Jerry Lee Lewis giftet seg med kusina si da hun var ganske ung (husker ikke hvor mye) men det betyr jo ikke akkurat det er greit for det. Forøvrig er vel de fleste 17åringer barn på mange stadier, så det sier vel da mer om de eldre mennene som vil ha dem...
Djenni Skrevet 6. februar 2008 #87 Skrevet 6. februar 2008 Da jeg var 17, var jeg ikke så kåt som nå. Jeg tror at man blir mer kåt med årene. Jeg er 23 år nå og liker å knulle mye mer... I 17 var det bare tull og ikke så mye nytelse.... Jeg vet ikke hva føler andre jenter... men i 17 tenker man mest hvordan rompa ser ut nå eller om man ikke ser noe galt
Gjest Kvinne29 Skrevet 9. februar 2008 #88 Skrevet 9. februar 2008 Jenta på jobben til trådstarter er 18 år...myndig! Klart han kan prøve seg! Om hun er interessert eller ikke kan ikke jeg svare på.. Generelt sett synes jeg man skal være veldig forsiktig med sjekking på arbeidsplassen da... (min personlige erfaring fra jeg var ung og ble sjekket opp av eldre menn (og ja..jeg syntes menn på 34 var gamle..) var at jeg syntes de var patetiske..lo skikkelig av dem bak deres rygg og sladret om det til mine venninner..men, det var meg da..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå