Gå til innhold

17-åringer

Gjest Mann med stor M

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er hu over 18 syntes jeg du skal gjøre som du vil. Men du må nok være åpen for at du med stor sannsynlighet blir avvist, så det er nok lurt å ta det veldig forsiktig frem for å ikke drite seg helt ut, og frestå som en gammel gris.

Jenter i 18 års alderen er voksne, og har en voksne og yppig kropp. Det er helt normalt fra naturens side å lke disse kroppene, da det økser sannsynligheten for reproduksjon.

På den andre siden finner jeg det ganske motbydelig om en så gammel mann ønsker et FORHOLD til ei så ung jente. Da tenker jeg at det må være noe galt med ham som ønsker ei jente han er så overlegen, og at han behøver er ei jente som er så uerfaren. jeg tenker at det bunner ut i et dominansbehov han ofte ikke får utløp for hos eldre jenter.

Mitt råd er å teste ut det du vil så lenge du er singel, men finen deg ei på din egen alder når du ønsker et forhold. Noe annet er ganske patetisk. Det er også viktig at du er åpen med disse unge jentene om hva du vil og ikke lurer dem på noen måte, da er du med ett tilbake på gammel gris faktoren. Som erfaren mann er det lett å lure til seg unge jenter, og det er viktig at du er klar og tydelig her. Jeg ville nok vært lurere og brukt disse vakkre kroppene til å sprite opp fantasien, men funnet trygge relasjoner til noen på min egen alder, men dette er smak og behag. poenget er bare at du ikke skal føle deg som en gammal gris fordi du har disse lystene, lystene er naturlige. Det er først når du lurer jentene du er en gammal gris.

Hilsen jente i 20 årene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ville nok vært lurere og brukt disse vakkre kroppene til å sprite opp fantasien, men funnet trygge relasjoner til noen på min egen alder, men dette er smak og behag.

Hilsen jente i 20 årene.

Tror du kan være rimelig trygg på at de fleste menn i denne alderen kun ønsker disse unge jentene til seksuelle aktiviteter. Det å få kose seg med en kåt deilig ungpike med faste pupper og våt villig fitte er jo bare positivt.

Skrevet

Det hadde kanskje nyttet hvis du hadde vært kjendig med mye penger i banken :fnise:

Gjest Chrizzy
Skrevet
Disse damene er dritkåte. Jeg foreslår at neste gang hun går forbi kontoret ditt, snur du deg rundt og viser henne megabenneren du har dratt ut av buksa.

Sikker vinner!

Hun kommer garantert smygende inn etter kontortid for å få seg en omgang med en erfaren mann.

Oj, oj, oj! You made my day :hoho:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg snakket med noen som sa at fantasien på mange måter var bedre, fordi jenter som er så unge ofte ikke kan gi den typen sex som man drømmer om når man er så voksen.

Ellers så hadde nok en mann jeg falt for hatt sjangs på meg når jeg var 17, men det var mange som prøvde og som jeg rett og slett syntes var ubehaglige og ekle, han jeg ville ha hadde dame og barn og ville ikke ha "smårips" som meg :ler:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Tror du kan være rimelig trygg på at de fleste menn i denne alderen kun ønsker disse unge jentene til seksuelle aktiviteter. Det å få kose seg med en kåt deilig ungpike med faste pupper og våt villig fitte er jo bare positivt.

:ler: Tviler for at de er såå våte og villige på såpass eldre menn. Kanskje om du betaler kontantkort og frisør..så kanskje..

Skrevet
:ler: Tviler for at de er såå våte og villige på såpass eldre menn. Kanskje om du betaler kontantkort og frisør..så kanskje..

Hmm, så bare man kjøper et eller annet til jenter så blir de våt og kåte da altså? Det du sier nemlig. Minner meg mistenkelig mye om horer det da, bortsett fra at de er ærlige i sin sak. Herregud hva dere jenter kan få dere til å si på vegne av eget kjønn *sukk*

Som en over her sa, hva med Tone Damli Aaberge? En virkelig flott ung jente som har forhold til en på over 30 år. Ut i fra utsagnene de fleste her kommer med, så skulle jo ikke det være mulig....

Gjest Gjest 40
Skrevet

Jeg er selv mann på 40 år.

Å nyte synet av en flotte jenter på 17 - 18 år er en estetisk nytelse.

Men derfra å tenke seksuelt på dem er for meg utenkelig.

Jeg har inntrykk av at disse jentene innbiller seg at enhver mann som betrakter dem ikke tenker på annet enn å få dem fortest mulig under dynen.

For min egen del er ikke tanken tilstede i det hele tatt.

Hva i all verden skulle en ungjente med all sin uerfarenhet tilføre meg?

Takke meg til en voksen kvinne som vet hva det dreier seg om når det gjelder sex.

Nei takk, la meg nyte synet, men ikke røre.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Hmm, så bare man kjøper et eller annet til jenter så blir de våt og kåte da altså? Det du sier nemlig. Minner meg mistenkelig mye om horer det da, bortsett fra at de er ærlige i sin sak. Herregud hva dere jenter kan få dere til å si på vegne av eget kjønn *sukk*

Som en over her sa, hva med Tone Damli Aaberge? En virkelig flott ung jente som har forhold til en på over 30 år. Ut i fra utsagnene de fleste her kommer med, så skulle jo ikke det være mulig....

Ja men så er jo han en virkelig flott mann også da og det må du jo og se på. Han ser jo veldig ung ut også. Men for alldel vi vet jo at det finnes unntak som alt her i verden :)

Skrevet

Se bort fra alle de misunnelige svarene i denne tråden og sjekk opp hvem pokker du vil i lovlig alder. Du er mann og kan finne deg ungjenter til godt over pensjonsalder.

Om det vil gjøre deg lykkelig er selvsagt en helt annen sak...

Skrevet
Ja men så er jo han en virkelig flott mann også da og det må du jo og se på.

Akkurat ja, så da har ikke alder noe å si allikvel bare mannen er kjekk nok så er unpikene villige nok de. Ser dere ikke dobbeltmoralen her? Ingen av dere vet hvordan trådstarter ser ut, dere bare reagerer på at en 34 åring sier han vil vurdere å legge ann på 17 årige jenter og antar med engang at han ikke ser ut og har sjanser på småjenter uten å kjøpe ting til dem. Kanskje er han kjekk og vil få ungejentene til sengs fortere enn de kanskje bør, og at de blir utnyttet. Men det er jo klart, bare mannen er kjekk spiller alderen jo ingen rolle. Er det derimot en mindre kjekk mann, ja da skal ungpikene få slippe slike gamle haser........

Gjest seinfeld
Skrevet

hei

jeg er 19 år. og hodestups forelsket i en mann på 35. han er verdens mest sexy menneske (hvertfall for meg), og verdens beste mann. jeg elsker han!! vi jobbet sammen, og etter et år ca forstod jeg endelig at jeg var forelsket i han. men det var jeg som først tok intiativ da. men han bet på, og vi hadde noen fine måneder sammen. men nå er det over, fordi han er gift, og her sitter jeg og drømmer tilbake.. tro meg det er håp, noen av oss unge vil ha dere eldre! nå kunne jeg ikke tenkt meg noe annet enn han

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
. har ei på jobben nettopp fyllt 18. burde jeg legge inn no akkjer ? jeg er 34

Om du er 34 burde du vel. Være i stand til å ta den avgjørelsen alene. ?

Gjest Helen Parr
Skrevet

Jeg sitter fremdeles og lurer på hva "akkjer" er.

Snakker vi om nynorskversjon av småblekksprut?

Skrevet

Hvis du spør mennesker som har opplevd dette på nært hold, vil du få til svar at det kommer så veldig an på de to som er involvert.

Fysisk alder er èn ting, innstilling til livet og livserfaring en annen- og om to personer virkelig klikker sammen på den riktige måten, bør ikke moralister stå i veien for deres lykke, selv om jenta tilfeldigvis er 17 og mannen tilfeldigvis 30 eller mer.

Det handler ikke bare om sex alltid.

Og- noen som befinner seg i forhold der aldersforskjellen er stor, bryr seg ikke om hva andre mener om forholdet, så lenge de har det bra selv.

Skrevet

Jeg har forøvrig forståelse for trådstarter- hvem synes ikke slanke, faste 17-åringer er pene å se på?? Jeg synes i alle fall de er det. Og jeg er jente selv. ;)

Skrevet
Jeg tror tilogmed jeg hadde holdt meg langt unna om en på 34 år hadde lagt ann på meg.

:Nikke: Og jeg er et år mindre enn deg. ;)

Skrevet
Se bort fra alle de misunnelige svarene i denne tråden og sjekk opp hvem pokker du vil i lovlig alder. Du er mann og kan finne deg ungjenter til godt over pensjonsalder.

Om det vil gjøre deg lykkelig er selvsagt en helt annen sak...

Helt enig. Unge jenter er nydelige, og det er naturlig å tenne på dem.

Som andre nevner over er det viktig at du er åpen om dine hensikter. For noe mer uerfarne jenter kan en voksen tryg mann lett være noe de kan forelske seg i, og det er nok ikke vanskelig å lure disse jentene. Som den parten med noe mer erfaring er det derfor viktig at man har kortene åpne

Skrevet
Jeg har forøvrig forståelse for trådstarter- hvem synes ikke slanke, faste 17-åringer er pene å se på?? Jeg synes i alle fall de er det. Og jeg er jente selv. ;)

Jeg også! Som en mann sa, det er estetisk nytelse.

Skrevet

Menn med stor M finner seg kvinner, ikke småjenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...