Gå til innhold

17-åringer

Gjest Mann med stor M

Fremhevede innlegg

Skrevet
204a

blant annet..kan du ikke lese kanskje?

Nei, you got me, jeg kan ikke lese. Gidder du lese det høyt å sende det på lydfil?

Det var linket til 198, så da fikk jeg mammaen min til å lese den, og bare den, til meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest koosejenta
Skrevet
Nei, you got me, jeg kan ikke lese. Gidder du lese det høyt å sende det på lydfil?

Det var linket til 198, så da fikk jeg mammaen min til å lese den, og bare den, til meg.

hehe sendte egentlig linken for helle strafferegistret i seksualforbrytelsene:)

Mente ikke å være nedlatende..beklager :trist:

Skrevet (endret)
hehe sendte egentlig linken for helle strafferegistret i seksualforbrytelsene:)

Mente ikke å være nedlatende..beklager :trist:

Apology accepted!

Men fra nå av må du selvsagt alltid være enig med meg, for å ikke såre meg ;)

Endret av W. Wallace
Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

sånn strengt tatt, og bare for å kverrulere, så var det vel egentlig 196 :fnise:

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

.

En av de flotteste tenåringsjentene i dette landet, Tone Damli Aaberge har en type over 30 år, så det er absolutt ingen umulighet at trådstarter kan være attraktiv for en ung, yppig og kåt tenåringsjente.

Skrevet
Er 17-åringers kropper bedre forresten? Jeg husker jeg var formløs med flat rumpe og ingen pupper..

Reagerte også først og fremst på at TS mente at kroppen er best når man er 17. :forvirret: Synes, selv fikk jeg finere kropp med årene, puppene vokste litt, rumpe og midje formet seg, hadde jo ingen former da jeg var 17. I tillegg har jeg lært å sminke meg ordentlig, og ordne håret (ser ikke ut som troll lengre), og kle på meg uten å følge blindt på vennene mine og mote. Det er noen jenter som ser voksent og fint ut når de er 17, men de fleste er vel som meg : usikre, har enda ikke lært å stelle seg ordentlig og, ikke minst, med hud problemer! :jepp: Eller ser jeg bare "feile" 17-åringer rundt meg? :vetikke:

Skrevet

Nei...mange jenter på 17-18 år er nok pene å se på men å sjekke de opp kunne nok aldri ha falt meg inn... Liker heller voksne flotte damer som kler seg flott og tar vare på seg selv....

Hilsen en annen mann på 34

Skrevet

Er dette noe å diskutere egentlig??? Er det ikke bare for de mennene å sjekke opp 17 åringer om de vil? Herregud med søstre, vi vil da ikke ha slike menn? Så hvorfor gidde å diskutere med menn som er 14is enda i hodet. Og kropper som kanskje ikke bør vises i sollys

• 2 uker senere...
Gjest koosejenta
Skrevet
Nei...mange jenter på 17-18 år er nok pene å se på men å sjekke de opp kunne nok aldri ha falt meg inn... Liker heller voksne flotte damer som kler seg flott og tar vare på seg selv....

Hilsen en annen mann på 34

me like you :)

Skrevet

Vel, det blir litt mye generalisering her, vil jeg si. Selv om jeg mener at en aldersforskjell på rundt ti år er mer enn nok, så finnes det da unntak. Om noen finner hverandre, og trives i et forhold så ser jeg ikke hva som er galt med det. De færreste 17, og 16-åringer er vel klare for et seriøst forhold med en 30 år gammel mann, siden han sannsynligvis er rede til å etablere familie osv. (Om mannen er villig til å vente et par-tre år vil situasjonen kanskje endres, men det er vel lite sannsynlig.) Men om de er sammen med en 20 åring som studerer, eller jobber for den saks skyld tror jeg det kan fungere, om jenta er moden nok. Det er jo hele veien spørsmålet, om hun kan takle det, takle en eldre mann. Er langtifra det samme som fjortiskjærlighet.

Hovedproblemet er jo at de fleste tenåringer er rimelig naive, og ikke skjønner at 20-30 åringene som oftest bare er ute etter en flørt, eller noen ligg. Og at en eldre mann utnytter en yngre kvinne er ganske ondskapsfullt, siden jentene ofte er usikre i denne alderen, hjelper ikke dette på selvtilliten...

Sorry, nå mumler jeg i vei her.. er bare så mange sider å se saken fra.. :sjenert:

Skrevet

Jeg var 19 da jeg møtte min daværende 33-årige mann. Har nå vært samboere i nesten 3 år, har fått ei nydelig datter, og skal gifte oss til sommeren.

Merker lite til aldersforskjellen. Men det har mye å si hvor moden jenta er i hodet.

Men er noe annet, synes jeg, om målet er å bare få seg et ligg med en ung jente fordi jenter på denne alderen "er på sitt beste" kroppslig sett.

Skrevet

Nei, 18 år var jeg forresten.. En i 20-årene ville vært for umoden for meg, selv om det kommer mye an på livserfaringer og syn på ting.

Skrevet
Jeg var 19 da jeg møtte min daværende 33-årige mann. Har nå vært samboere i nesten 3 år, har fått ei nydelig datter, og skal gifte oss til sommeren.

Merker lite til aldersforskjellen. Men det har mye å si hvor moden jenta er i hodet.

Men er noe annet, synes jeg, om målet er å bare få seg et ligg med en ung jente fordi jenter på denne alderen "er på sitt beste" kroppslig sett.

For all del, jeg dømmer ikke. Det kan fungere for deg, om du følte deg klar og ønsket å slå deg til ro. Mener ikke at 18-19åringer ikke kan være med menn i 30årene, men er bare ikke fult så ofte at så unge jenter er klare for å slå seg helt til ro. Finnes da unntak, og da burde ikke alder være noen hindring. :)

Selv ønsker jeg ikke å etablere en familie enda, derfor er menn i 20 årene, som er litt på lik linje og ikke ønsker det heller, litt mer min greie.

Skrevet
For all del, jeg dømmer ikke. Det kan fungere for deg, om du følte deg klar og ønsket å slå deg til ro. Mener ikke at 18-19åringer ikke kan være med menn i 30årene, men er bare ikke fult så ofte at så unge jenter er klare for å slå seg helt til ro. Finnes da unntak, og da burde ikke alder være noen hindring. :)

Selv ønsker jeg ikke å etablere en familie enda, derfor er menn i 20 årene, som er litt på lik linje og ikke ønsker det heller, litt mer min greie.

Går greit det, følte meg ikke dømt, men ville bare gi et lite pip om at det funker veldig fint for meg :)

Skrevet
Hallo folkens, ro dere ned litt her da. Greit nok at de fleste jenter i alderen 17-20 år ville ha holdt seg unna en i midten av 30 årene, så betyr det ikke at trådstarter ikke har sjans på jenter i denne alderen.

En av de flotteste tenåringsjentene i dette landet, Tone Damli Aaberge har en type over 30 år, så det er absolutt ingen umulighet at trådstarter kan være attraktiv for en ung, yppig og kåt tenåringsjente.

hvis TS er like kjekk som han har han nok sjans.. :rødme:

men man må vel være ganske umoden selv for å ha forhold til en tenåring..

Gjest kun utseendefixerte folk i verde
Skrevet
Jeg har forøvrig forståelse for trådstarter- hvem synes ikke slanke, faste 17-åringer er pene å se på?? Jeg synes i alle fall de er det. Og jeg er jente selv. ;)

HERREGUD utseende utseende blir lei av hele verden...

menn som sikler ... hva skal kvinner gjøre etter fylte tjue ?? virker som menn snart skal ha yngre og yngre damer som om bare kun utseende betyr noe her i verden. og har dere sett at fleste 17 åringer i dagens samfunn ser faktisk ut som 14 åringer?? er ikke alle som ser ut som nesten voksen i den alder.,,. får lyst melde seg ut av samfunnet.-.. tipper mange av disse siklemenna har damer i trettiførtiåra men sitter dagdrømmer om en ungdom æsjh!!!! hva i alle dager betyr noe her i verden når det kun fokuseres på deilighet ,sexy osv... tipper vi neppe fikk livet for være så overfladiske ... noen har tydeligvis ikke levd mange liv ! at småjenter på 18 leker sexy her og der i media får meg kvalm ,en kvinne er ikke sexy før hun er over 25..da først har man en viss modenhet.. under er alltid en lek om å se sexy ut .. erfaring har de iallfall ikke.og hva skal kvinner gjøre når de blir eldre om menn alltid skal ta seg en ungpike?? alle skal vel ende opp forlatte til slutt om alle skulle fokusere på forføre småungerden som syns en 17åring er sexy er en idiot.de har ikke lært sminke seg skikkelig engang fem kg brunkrem og et kg kayal wow sexyhot.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Kanskje trenden snur litt når damene begynner å legge seg etter tenåringsgutta, på samme måte som menn er når det gjelder småjenter, da kommer sikkert mennesaksmennene til å rope kjempehøyt. Da vil kanskje flere menn skaffer seg litt gode prinsipper her i livet.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Synes forresten ikke at en gutt på 14-17 finnes det minste sexy, de blir først sexy når de ser ut som MENN *smask*!!!

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Synes forresten ikke at en gutt på 14-17 finnes det minste sexy, de blir først sexy når de ser ut som MENN *smask*!!!

Ja kunne ikke sagt meg mer enig! Menn er sexy når de ser ut som MENN!

Tenner overhodet ikke på hengslete 16-17 åringer som ikke er blitt voksne enda.

Gjest mann_2X17
Skrevet

17 år gamle jenter kan da være utrolig sexy de, ville slettes ikke ha hatt noe i mot et rent seksuelt forhold til en slik. Men ville nok aldri ha frimodighet nok til å legge an på en så ung dame, så det måtte i så fall ha vert hun som la an på meg. Kunne derimot ikke ha tenkt meg en så ung kjæreste, da foretrekker jeg helt klart en dame mer på min egen alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...