Gå til innhold

17-åringer

Gjest Mann med stor M

Fremhevede innlegg

Gjest Mann med stor M
Skrevet

Hvor mange mannffolk her blir utroli opphissa hav 17 år gamlle jenter? det er noe med de ungmøyene i den aleren som gjør meg kjempe vil /kåt. Kroppen er klar finnest da. Puppene er faste og ropmpa er utrloi tight. har ei på jobben nettopp fyllt 18. burde jeg legge inn no akkjer ? jeg er 34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ofte fine å se på, men...gjerne blir inntrykket ødelagt i det øyeblikk de åpner kjeften og du innser at om du selv er aldri så umoden og uoverveid, så er de mye verre...;)

Du kan alltids prøve deg, men av en eller annen grunn er ikke 18 år gamle jenter like begeistret for halvgamle menn som andre veien, så ikke ha for høye forventninger...;)

Skrevet

Jeg tror tilogmed jeg hadde holdt meg langt unna om en på 34 år hadde lagt ann på meg.

Gjest Gjest_trille_*
Skrevet

Ikke glem alderen din nå, 34 år er du, og hun 18 år. Så hva skal du med ei 17 år gammel jente som skal ha det gøy med jevngammle? Sitte i dine armer, altså til en halv gammel gris som ikke har sett sin plass i fohold til det som må gjelde alder? I forhold til henne så er du en halvgammel gris. Stakkars jenter som må passe seg for dere menn. Tror ikke dere forstår hvor skummelt dette kan være for enkelte. Hadde selv slike menn som lå langflate etter meg, også i enda yngre alder. De vekket aldri min interesse, men vemmelse. Dessuten så syns jeg de hadde lite å fare med intelektuellt sett.

Og det er kanskje det slike menn er også, forde de ikke har hobbyer å drive tiden med, men bruker tiden på å sikkle etter små jentene

Skrevet
Hvor mange mannffolk her blir utroli opphissa hav 17 år gamlle jenter? det er noe med de ungmøyene i den aleren som gjør meg kjempe vil /kåt. Kroppen er klar finnest da. Puppene er faste og ropmpa er utrloi tight. har ei på jobben nettopp fyllt 18. burde jeg legge inn no akkjer ? jeg er 34

Disse damene er dritkåte. Jeg foreslår at neste gang hun går forbi kontoret ditt, snur du deg rundt og viser henne megabenneren du har dratt ut av buksa.

Sikker vinner!

Hun kommer garantert smygende inn etter kontortid for å få seg en omgang med en erfaren mann.

Skrevet (endret)
Disse damene er dritkåte. Jeg foreslår at neste gang hun går forbi kontoret ditt, snur du deg rundt og viser henne megabenneren du har dratt ut av buksa.

Sikker vinner!

Hun kommer garantert smygende inn etter kontortid for å få seg en omgang med en erfaren mann.

:skratte:

Og kan du være så vennlig å fortelle her inne om resultatet etter at du har gjort dette? Vær så snill!

Endret av Dalila
Skrevet (endret)

Noen mann med stor M er du ikke akkurat.

Og ihvertfall ikke for 17-18 år gamle jenter. De vil nok ha helt andre menn enn deg.

Men, det er lov å ha store tanker om seg selv, pass bare på at du ikke dummer deg ut.

Endret av Nabodama
Skrevet

Er det ikke bedre og finne en over 30 da?

De finnes...tro meg, jeg har en :love:

Som skrevet tiligere...når de åpner munnen er det totalt turn off

Skrevet

Jeg er 18, og jeg kan fortelle deg at tanken på at en fyr på 34 år skal prøve seg skremmer livet av meg og gjør meg litt kvalm... Tenker bare på gamle griser, voldtekt og ekle saker! Sorry, men jeg tror ikke det er noen god ide. (Det er heller ikke sant at jenter på den alderen er dritkåte, som noen sa...) Det er 16 års forskjell på dere, da hun var 10 var du 26... ettersom det virker som om du bare vil ha sex er dette kanskje ikke det største problemet, men hva slags forhold blir det? (Hvordan blir det å treffe foreldrene hennes? Venner? Gå ut i helgene?)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Noen ordentlig mann med en stor M er du iallefall ikke i mine øyne. Unge jenter vil ha seg frabedt å bli kikket og siklet etter av gamle griser!

Gjest En annen mann
Skrevet
Noen ordentlig mann med en stor M er du iallefall ikke i mine øyne. Unge jenter vil ha seg frabedt å bli kikket og siklet etter av gamle griser!

Det tror jeg faktisk er riktig, men hvorfor er det sånn at da jeg var 17 ville jeg mer enn gjerne hatt meg med en 34 år gammel kvinne? Og fremdeles (nå er jeg 24) har jeg sans for en skikkelig MILF :)

Er det noe forskjell på om det er en gutt eller jente som er den unge?

Skrevet

Er helt sikkert noen 17årige jenter som vil ha en 34årig mann, akkurat som det er noen 17årige gutter som vil ha en 34årig kvinne, men jeg tror disse er i undertall.

Gjest su querida
Skrevet
Er helt sikkert noen 17årige jenter som vil ha en 34årig mann,

:jepp: Jeg hadde syntes det var spennende da jeg var på den alderen! Men innser, som Bokormen sier, at jeg er i mindretallet. Hadde ikke regnet med at hun er interessert.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Det tror jeg faktisk er riktig, men hvorfor er det sånn at da jeg var 17 ville jeg mer enn gjerne hatt meg med en 34 år gammel kvinne? Og fremdeles (nå er jeg 24) har jeg sans for en skikkelig MILF :)

Er det noe forskjell på om det er en gutt eller jente som er den unge?

Tror faktisk at det kan virke som at det er en foskjell der ja. Har opplevd ofte å bli sjekka opp av yngre menn. Tror det er noe med den sexuelle erfaringen de vil ha, og at de søker ei som vet hva hun vil, som er trygg på kroppen sin, har selvtillit og nyter uten tanke for at hun kanskje har ei for stor rumpe!

Skrevet

34? Du er altfor ung. Vent til du vipper 40 slik som Brad Pitt. DA trekker du smårips som bare det.

Skrevet

ingen god plan nei. Gamlingene som prøvde å sjekke opp meg da jeg var 17-18 (og yngre), ser jeg fremdeles på som motbydelige. Ta å rull inn snabben og let etter ei tilnærmet din egen alder. :filer:

Gjest Gjest_Live_*
Skrevet

Hallo folkens, ro dere ned litt her da. Greit nok at de fleste jenter i alderen 17-20 år ville ha holdt seg unna en i midten av 30 årene, så betyr det ikke at trådstarter ikke har sjans på jenter i denne alderen.

En av de flotteste tenåringsjentene i dette landet, Tone Damli Aaberge har en type over 30 år, så det er absolutt ingen umulighet at trådstarter kan være attraktiv for en ung, yppig og kåt tenåringsjente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...