Gjest s.n Skrevet 2. november 2007 #1 Del Skrevet 2. november 2007 For ikke å avspore helt på Dødssynd-tråden - der det viser seg at flere synes Kristoffer Schau er sexy. Hvilke andre menn synes dere KG - kvinner er sexy? Jeg har allerede innrømmet at overnevnte er en jeg gjerne kan tenke på... (men jeg ville nok aldri tatt imot et tilbud om å bli med hjem eller noe i den duren...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 2. november 2007 #2 Del Skrevet 2. november 2007 hmm..han vokalisten i fall out boy (ikke han med sminka) synes jeg er sexy..Hovedgrunnen er vel at han har en helt utrolig god stemme, og fordi han ikke virker for jålete. Jåle-menn er usexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 2. november 2007 #3 Del Skrevet 2. november 2007 vin diesel! det er liksom noe ved han som er utrolig sexy selv om han ikke er typisk "billedpen". synes stort sett menn med selvtillit er sexy, jeg. - med unntak av sossegutter og arrogante guttevalper;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 2. november 2007 #4 Del Skrevet 2. november 2007 med unntak av arrogante guttevalper;) *snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 2. november 2007 #5 Del Skrevet 2. november 2007 Samboeren min er råsexy :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2007 #6 Del Skrevet 2. november 2007 Yme er sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 2. november 2007 #7 Del Skrevet 2. november 2007 Nei, Yme e søøøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2007 #8 Del Skrevet 2. november 2007 Hysj, ikke si det til ham, da blir han jo bare lei seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. november 2007 #9 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg har kjøpt meg xbox 360, så det er ikkeno som kan skade selvtilliten min nå! For å ikke avspore tråden så må jeg også velge noen menn som er sexy. For å være på den sikre siden velger jeg Jonny Depp og Brædd Pitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 3. november 2007 #10 Del Skrevet 3. november 2007 George Clooney og Benicio del Toro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 3. november 2007 #11 Del Skrevet 3. november 2007 Yme er sexy OG søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 3. november 2007 #12 Del Skrevet 3. november 2007 Samboeren min, han er deilig han. Han er ikke Brad Pitt sexy, men sånn undertøysreklame sexy. Nam nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89modell Skrevet 3. november 2007 #13 Del Skrevet 3. november 2007 Keanu reeves er peen, men ikke penere enn kjæresten da, ingen slår han :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 4. november 2007 #14 Del Skrevet 4. november 2007 Jared Leto :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 4. november 2007 #15 Del Skrevet 4. november 2007 Kristopher Schau, Erik Thorstvedt og Wentworth Miller!! DIGG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. november 2007 #16 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Hugh Laurie, Colin Firth, Joshua Jackson, Ewan McGregor, Frank Sinatra i sine yngre dager, Cary Grant og T.R.Knight for å nevne noen.(..) Mvh Yvonne Endret 4. november 2007 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 4. november 2007 #17 Del Skrevet 4. november 2007 Jared Leto :rødme: I "The Kill"-videoen er han ihvertfall lekker! Ellers: Johnny Depp, Kristoffer Joner, Clive Owen, Joaquin Phoenix, James McAvoy og mange, mange fler som jeg nå ikke kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #18 Del Skrevet 4. november 2007 Michael jackson http://img.photobucket.com/albums/v613/mjj...202007/cut5.jpg http://i144.photobucket.com/albums/r174/Chikady/new-4-3.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 4. november 2007 #19 Del Skrevet 4. november 2007 I "The Kill"-videoen er han ihvertfall lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 4. november 2007 #20 Del Skrevet 4. november 2007 Michael jackson http://img.photobucket.com/albums/v613/mjj...202007/cut5.jpg http://i144.photobucket.com/albums/r174/Chikady/new-4-3.jpg Unnskyld meg, må ut og spy (ja, nå var jeg slem.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå