Gå til innhold

uenig med kjente brukere

Fremhevede innlegg

Skrevet

hender det noen gang at du lar vær og svare i en diskusjon hvis du er uenig med brukere som har mange venner eller som har vært lenge på kg?

noen har sakt noe om dette i noen diskusjoner og jeg blir nyskjerrig på om det er mange som er redd for å være uenig med enkelte brukere. men at det for eksempel heller kan være uenig med ukjente gjester eller brukere de ikke vet så mye om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, jeg svarer det jeg vil svare der jeg finner det for godt uavhengig av hvem jeg måtte være enig eller uenig med. Ikke følger jeg med hvem som er venner og ikke heller.

Skrevet
Nope, jeg svarer det jeg vil svare der jeg finner det for godt uavhengig av hvem jeg måtte være enig eller uenig med. Ikke følger jeg med hvem som er venner og ikke heller.

Enig.

Skrevet

Ittnå problem. Svarer på det jeg vil svare på. Sjelden at jeg i det hele tatt leggr merke til hvem jeg svarer...

Skrevet

Jeg tar ikke fem øre for å være uenig med kjentfolk, opinionsledere eller populære brukere.

Derimot er det enkelte brukere, registrerte og gjester, jeg ikke kommuniserer med. Det er tilfeller der jeg sjøl har erfart at det blir krangling og kverulering.

Jeg var en gang utsatt for en person som fulgte mine bevegelser på forumet ned til minste detalj. H*n svarte ufint (som gjest, jeg vet ikke om h*n var registrert) på absolutt alle innlegg jeg hadde, og gjorde alt h*n kunne for å provosere.

Etter hvert lærer en hvem det ikke går an å kommunisere med, og lar være så svare dem.

Gjest milkyway
Skrevet

Det kan hende jeg ikke orker å svare om det er en av de kjente brukerne som skriker med skrifta si, om jeg er sliten en dag. Men sier meg heller ikke enig da. Mange her som er bastante og kverulerende, og det er ikke alltid en orker sånt kjerringgnelder.

Skrevet

Nei, jeg tenker aldri over hvem jeg svarer hva til.

Med unntak av gjester som tydelig er ute etter å provosere. Da holder jeg meg unna og unngår å svare.

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Svarer det jeg mener, uavhengig av hvem jeg er uenig med. Akkurat som IRL.

Skrevet

Det finnes en bruker (en moderator, faktisk) her inne jeg skyr og unngår å diskutere med. Denne brukeren var (og er fortsatt, i og for seg) forferdelig ubehagelig og begynte å sende meg en haug med ubehagelige PM'er og krangle med meg i alle tråder jeg var innom. Hun er grunnen til at jeg nå er gjest, for å si det sånn...

Gjest MieLille
Skrevet
Det finnes en bruker (en moderator, faktisk) her inne jeg skyr og unngår å diskutere med. Denne brukeren var (og er fortsatt, i og for seg) forferdelig ubehagelig og begynte å sende meg en haug med ubehagelige PM'er og krangle med meg i alle tråder jeg var innom. Hun er grunnen til at jeg nå er gjest, for å si det sånn...

tror jeg vet hvem du mener ;)

for å være helt ærlig ble jeg sjokkert da jeg så hun var moderator.

Gjest Helen Parr
Skrevet

Enig med alle over :fnise: (bortsett fra de to siste, siden det var ot)

Jeg svarer selv om jeg er uenig. Og hvem er forresten "populære brukere, opinionsledere eller kjentfolk"? Svaret på det varierer vel ut fra hvem du spør.

Skrevet
Enig med alle over :fnise: (bortsett fra de to siste, siden det var ot)

Jeg svarer selv om jeg er uenig. Og hvem er forresten "populære brukere, opinionsledere eller kjentfolk"? Svaret på det varierer vel ut fra hvem du spør.

Ja, det hadde i grunnen vært morsomt å hatt en spørreundersøkelse om hvem folk oppfatter som "kjendiser" på KG. Bare sånn i teorien...

Skrevet

Da synes jeg du burde ta det opp med forumansvarlig. :)

Skrevet
Ja, det hadde i grunnen vært morsomt å hatt en spørreundersøkelse om hvem folk oppfatter som "kjendiser" på KG. Bare sånn i teorien...

Kjendiser er Wadjet, W. Wallace, Don Giovanni og hun med musserende vinglassavatar.

Skrevet
Jeg tar ikke fem øre for å være uenig med kjentfolk, opinionsledere eller populære brukere.

Derimot er det enkelte brukere, registrerte og gjester, jeg ikke kommuniserer med. Det er tilfeller der jeg sjøl har erfart at det blir krangling og kverulering.

Jeg var en gang utsatt for en person som fulgte mine bevegelser på forumet ned til minste detalj. H*n svarte ufint (som gjest, jeg vet ikke om h*n var registrert) på absolutt alle innlegg jeg hadde, og gjorde alt h*n kunne for å provosere.

Etter hvert lærer en hvem det ikke går an å kommunisere med, og lar være så svare dem.

dette har jeg og opplevd og er enig med vilya, man lærer seg litt om hvem man er enig med og ikke.

Men er ikke redd for å svare noen nei. burde kanskje holdt kjeften min avogtil men men.

Skrevet

Det hender seg ganske ofte at jeg lar være å svare når jeg er uenig, men det er ikke fordi den som har skrevet innlegget er "kjendis". Jeg har bare ikke tid til å diskutere så mye som en del andre gjør.

Gjest MieLille
Skrevet
Da synes jeg du burde ta det opp med forumansvarlig. :)

Ja, det syns jeg vi begge skal gjøre, men hvordan oppsøker man moderatorene som gjest?

Denne moderatoren har skrevet mye jeg syntes ikke er passende som en moderator, og når jeg hadde dagbok her merket jeg at jeg syns det var ekkelt at akkurat Dèn moderatoren hadde info om meg og i det hele tatt leste dagboken min.

det bure være en tankevekker for kg.

Skrevet
Det hender seg ganske ofte at jeg lar være å svare når jeg er uenig, men det er ikke fordi den som har skrevet innlegget er "kjendis". Jeg har bare ikke tid til å diskutere så mye som en del andre gjør.

Dette gjelder for meg også.

Skrevet
Kjendiser er Wadjet, W. Wallace, Don Giovanni og hun med musserende vinglassavatar.

Juhu, jeg er kjendis! :danser::ler:

Gjest Helen Parr
Skrevet
Juhu, jeg er kjendis! :danser::ler:

Og jeg tillater meg å, kremt, ikke være enig. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...