Gå til innhold

Livet med kreften


B.A.

Anbefalte innlegg

Gått lang tid nå og jeg kjenner magen er urolig for deg B.A .

Får bare håpe at alt er bra og at du har vært opptatt med juleforbredelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Gått lang tid nå og jeg kjenner magen er urolig for deg B.A .

Får bare håpe at alt er bra og at du har vært opptatt med juleforbredelser

Dette tenkte jeg også i dag. Vi savner deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden nå ja... Fikk meg en smell etter alt som har skjedd jeg. At vi nesten mistet mamma satt sine spor og jeg har klart å fungere men ikke slappet av på leenge.

Så siden sist har jeg gjort masse juleting, vært med familien og gutten og prøvd å ta litt vare på meg selv. Er jo litt vanskelig akkurat det, å skulle pleie meg selv midt oppi alt men har nå slappet litt av iallefall.

Selv om den dårlige samvittigheten lever sitt eget lange grusomme liv, er ikke ferdig med julegavene, er noen venner jeg ikke har truffet på flere mnd som kanskje tror jeg har glemt dem, trenger å ordne huset før jul, vaske, pakke inn gaver++++ herregud, det er en uke til jul! BARE EN UKE Å GJØRE ALT PÅ!!

Formen er fremdeles på bedringens vei og jeg orker litt mer for hver uke og ser fremskritt. Ser at tickeren min er ganske så feil, har ikke tatt nye prøver, skal ikke det før etter nyttår nå så har ikke skjedd noe mer der, og er etter alt jeg vet fremdeles kreftfri.

TUsen takk for alle klemmer og gode tanker og alt sammen, dere er så herlig søte! Klemmer masse tilbake på alle som har bekymret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å bare høre lyd fra deg igjen!!! :hug:

Det er viktig at du tar deg selv i nakken og stresser ned. :nei:

Håper du får en fantastisk og avslappende jul :hjerte::tree:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det var kjempekjekt å høre fra deg.

Venninnene dine forstår nok hvorfor du er "uteblitt" - ikke ha dårlig samvittighet. Det kommer tider da du har mer energi til det meste der du kan prioritere dem. Ekte venner forblir gode venner også gjennom stormfulle tider!

God jul til deg B.A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei B.A

Det var virkelig godt og høre fra deg igjen :) jeg var så sikker på at du hadde fått en dårlig beskjed eller at du har virkelig syk.... Veldig glad for at du orket å skrive litt igjen :)

God jul til deg B.A og håper du får en fredfull jul.... Tenk i år håper jeg du får en god jul, ikke som i fjor.... Jeg husker det som om det var i går at du var så dårlig, og er glad du får håpentlig får en fin jul i år...:)

Stor klem fra F :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei B.A

Det var virkelig godt og høre fra deg igjen :) jeg var så sikker på at du hadde fått en dårlig beskjed eller at du har virkelig syk.... Veldig glad for at du orket å skrive litt igjen :)

God jul til deg B.A og håper du får en fredfull jul.... Tenk i år håper jeg du får en god jul, ikke som i fjor.... Jeg husker det som om det var i går at du var så dårlig, og er glad du får håpentlig får en fin jul i år...:)

Stor klem fra F :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei B.A

Det var virkelig godt og høre fra deg igjen :) jeg var så sikker på at du hadde fått en dårlig beskjed eller at du har virkelig syk.... Veldig glad for at du orket å skrive litt igjen :)

God jul til deg B.A og håper du får en fredfull jul.... Tenk i år håper jeg du får en god jul, ikke som i fjor.... Jeg husker det som om det var i går at du var så dårlig, og er glad du får håpentlig får en fin jul i år...:)

Stor klem fra F :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre fra deg!!! :hug:

Bare kos deg og slapp av, la jula komme! Det du ikke orker og rekker kan bare være. Det viktigste er at du er frisk.

Dårlig samvittighet og dårlige venner kan bare gå og legge seg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God jul til alle dere kjære kg`ere!

Formen er grei, sliten men litt sånn god sliten. Steller og vasker huset og gjør klart til julaften og er litt slitsomt. Men fint å få det gjort.

Å nå har jeg pakket inn gaver som skal leveres til et sted her i byen som holder julefeiring for narkomane, bostedsløse, ensomme. Syns det er veldig fint å gjøre noe for andre, spesielt i jula når vi virkelig ser hva overflod vi har av både ting,klær og mat.

Hva gjør dere av veldedighet i jula?

Gleder meg til julematen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var julaften vel overstått og for en dag det var. Masser av god mat og god stemning. Hadde en virkelig kjempefin dag.

Håper det gjelder for alle sammen :)

Nå er det late juledager og masse kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...