Gå til innhold

Livet med kreften

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja jeg baker allerede, men er bare prøvebaking da. Har egentlig aldri bakt så veldig mye julekaker før, så jeg må teste oppskriftene sånn at jeg vet at de er gode. :jepp:

Er jo litt dumt hvis det blir jul og kakene er vonde.

Sliiiten :sove:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. må bare smile :) Det er veldig søtt! Kakebakeøving i november for å sikre baksten til jul.. Keep up the good work. (jaggu godt å starte i tide også, så slipper du å stresse når det FORT nærmer seg)

Håper formen er stigende :)

Skrevet

De kakene du baker nå er jo sikkert holdbar til jula er over, så det er ikke så ille å bake nå :fnise:

Men ikke slit deg ut nå da :opplyser:

Skrevet

dårlige dager nå. Klarer ikke skrive noe

Skrevet

Tøft nok det. Greit å bruke forumet nå nattestid, men du vet nok hvor du kan få hjelp ellers. Og som du ser, det er mange som er i samme båten (forumet) som deg. :yvonne:

Skrevet

Sender mange klemmer og gode tanker!

Skrevet

Hvordan går det med deg B.A? :klem:

Skrevet

Innom for å gi en :klem: jeg. Håper så inderlig at det går bra med deg!

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Håper du har det bedre B.A

Har tenkt masse på deg i det siste.Mistet svigerfar pga lungekreft og det har satt ting i perspektiv for meg.Det å lese din blogg/dagbok gir meg utrolig mye når jeg selv har en elending dag.

En kjempestor internet klem til deg du sterke dame! :kose::klem:

Endret av Kårky
Skrevet

Kom over dagboken din. Mistet mamma i kreft i høst og søsteren min for 10 år siden. Har det selv en tøff tid med skilsmisse, men jeg blir skikkelig inspirert av å lese dagboken din. Ville bare si hei. :klemmer:

Skrevet

Huff lurer på hvordan det går jeg.... Håper det ikke er dårlige nyheter.... klem Felicity

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...