Gå til innhold

Livet med kreften


B.A.

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Nei er ingen som er skyldige. Jeg ville jo ut, så da gikk jeg ut. Skulle nok kanskje gått hjem litt tidligere enn halv to om natten :sjenert:

Det viktigste var at du hadde det gøy for DET har du fortjent.

Hilsen en som kom hjem kl 4 (ihht sommertid).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg hadde det veldig gøy igår, så var vel litt verdt det.

Hadde helt glemt at vi skal stille klokka idag jeg. Ikke så lett å huske på alt mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg så til jul!

Tenk at det bare er 1 mnd igjen til kalendertid! Det blir gøy og kosli. Å så holder jeg på med pakkekalender til gutten som han ikke vet om :jepp: Kjempespent på om han blir fornøyd. Selv om jeg tror jo det da.

Pratet om det ifjor, å gi hverandre pakkekalender, men så ar jeg så syk at det ikke ble noe. Gudd for en annerledes jule det blir iår. Jeg er ikke på cellegift og jeg kommer til å orke å spise julemiddag og åpne gaver og alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjekt å høre deg fortelle om dagene din nå, når du kjenner deg bedre....

:regn: Life can be pretty good, right? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Gudd for en annerledes jule det blir iår. Jeg er ikke på cellegift og jeg kommer til å orke å spise julemiddag og åpne gaver og alt!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord dere. :klemmer:

Er jo en mye mer optimistisk tid nå enn det har vært på lenge for min del. Jeg er i remisjon, mamma er stabil og hjemme og klarer å gjøre litt småting og har ikke vært på sykehuset på flere uker (bank i bordet).

Er merkelig og uvant denne følelsen jeg har av optimisme.

Selv om jeg har vært gjennom alt jeg har vært gjennom, mistet venner og mistet "venner", såhar jeg det akkurat nå ganske bra. Ser litt fremover og klarer å ha en liten ro i sjelen noen minutter av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei B.A!

Er så koselig å lese at du har det bra nå, at ting begynner å roe seg :)

Kan jeg spørre hvilke gaver du har i pakkekalaenderen? Ser det er flere som lager slik, og det fikk jeg lyst til også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har jeg i pakkekalenderen til gutten... :sjenert:

*forskjellige krydder siden han er glad i å lage mat

*julekopper og juleglass

*flaskekjøler

*bok

*sjokoladekalender som han får 1. desember sånn at det blir 2 kalendere :)

*sjokolader

*drops han liker

*lysestaker

*kaffi

Er det jeg har til nå. Resten blir flaxlodd, øl(på lørdagene som det er 3 av), kjeks, nøtter og nøtteknekker,massasje og så vet jeg ikke mer.

Er ikke noe jeg har planlagt sånn veldig lenge, men plutselig så finner jeg en ting et sted som passer godt til kalenderen å da får han det. Jeg bruker ikke så mye penger på kalenderen som jeg har skjønnt at mange andre gjør. Da måtte jeg ha begynnt i januar eller noe :fnise: Men da kommer det alltids neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det loffen og pusilus. Gleder meg litt til å gi han den, tror han blir veldig overrasket.

Ellers er jeg fremdeles forkjølet, men mye bedre i form nå heldigvis. Slitsomt med denne dumme forkjølelsen, syns det skal aldri vare mer enn i 3 dager å så burde stoltenberg komme på døra med is når vi er syke :) Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva har jeg i pakkekalenderen til gutten... :sjenert:

*forskjellige krydder siden han er glad i å lage mat

*julekopper og juleglass

*flaskekjøler

*bok

*sjokoladekalender som han får 1. desember sånn at det blir 2 kalendere :)

*sjokolader

*drops han liker

*lysestaker

*kaffi

Er det jeg har til nå. Resten blir flaxlodd, øl(på lørdagene som det er 3 av), kjeks, nøtter og nøtteknekker,massasje og så vet jeg ikke mer.

Er ikke noe jeg har planlagt sånn veldig lenge, men plutselig så finner jeg en ting et sted som passer godt til kalenderen å da får han det. Jeg bruker ikke så mye penger på kalenderen som jeg har skjønnt at mange andre gjør. Da måtte jeg ha begynnt i januar eller noe :fnise: Men da kommer det alltids neste år :)

Genialt!! :) Takk for mange gode ideer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg baker og baker og forbereder meg så smått til jul. Gleder meg så utrolig masse iår. Dette blir en bra jul tror jeg :)

Er endel sliten om dagen, tok på å være forkjølet. Kjenner at jeg ikke har så mange krefter å ta av, sånn at hvis jeg hadde vært syk enda lengre så hadde jeg nok slitt litt.

Men nå er jeg jo sånn ca frisk igjen, hoster bare littegranne om kvelden, så da trenger jeg vel ikke bekymre meg for det noe mer :)

Hilsen ei som syns det var dumt ingen politikere gav henne is :(

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...