loxodonta Skrevet 27. oktober 2010 #1101 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ja tror festen blir kjempe gøy, spesielt hvis alle kler seg ut. Syns det blir litt dumt når det kommer noen uten noen som helst kostyme på slike fester. Gutten skal ikke på festen, han må jobbe så da kunne han ikke desverre. Hva skal dere dagboklesere være på halloween? åååååååååååå! Det blir nok som alltid en kanoen kveld! Jeg syns det er så gøy å kle seg ut, og virker som mange her inne legger masse ned i det også! Jeg skal dessverre jobbe den kvelden... men håper å komme meg på en hallloween fest likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #1102 Del Skrevet 27. oktober 2010 Faen så forkjølt jeg er Dette passer bare ikke! Jeg skal ikke og kan ikke bli for syk enda jo !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. oktober 2010 #1103 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ikke bra ! Det er kjedelig å være forkjølet, men du kan trøste deg med at det er ikke mange som slipper unna i denne perioden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. oktober 2010 #1104 Del Skrevet 29. oktober 2010 Heia! Lenge siden sist jeg har skrevet noe her! Utrolig flott at du er i remisjon! Ble glad da jeg leste det. Jeg skal også på haloweenfest i helgen, og skal også være djevel. Ville egentlig være blodig sykepleier siden jeg går på sykepleierskolen, men det var tomt for det sykepleiekostymet jeg ville ha. Blir ikke så gjennomført djevel da. Skal kjøpe et korsett (men det er ingen i rød i butikkene, så blir et som er svart og noe lille, desverre), muligens en sånn shiny tighst, kappe og horn. Føler det blir litt kjedelig, menmen..Blir nok det dersom jeg ikke finner noe annet! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #1105 Del Skrevet 30. oktober 2010 Heisann Teriyaki! Godt det er flere djevler i helgen Håper du får en kjempegøy fest. Ikke helt sikker på om jeg skal på fest idag eller ikke. Fremdeles litt forkjølet. Har ikke feber, men hoster litt og kjenner at jeg har generelt litt nedsatt form. Men jeg vil på fest!! Får se hvordan jeg føler meg etter en dusj og litt tid på badet Ellers er tastaturet på dataen min litt rart, fordi jeg vasket det med antibac... Må vel det sånn at baseluskan ikke sprer seg så ille. For pokker heller nå vil jeg bli frisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 30. oktober 2010 #1106 Del Skrevet 30. oktober 2010 DRA PÅ FESTEN!!! Du kan heller dra litt tidligere hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. oktober 2010 #1107 Del Skrevet 30. oktober 2010 Enig med ILWL Det er jo bare å stikke litt tidligere? Er det lenge siden du hadde feber da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #1108 Del Skrevet 30. oktober 2010 liker svarene jeg får her Har ikke hatt feber siden igår, og det var ikke så ille mye. Men jeg tåler jo ikke så mye nå så litt feber er jo alikevel feber. men det var jo igår..... dusj nå...før jeg blir gal i hodet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. oktober 2010 #1109 Del Skrevet 30. oktober 2010 Du skal jo bare være inne? Og litt frisk luft har vel aldri skadet noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 30. oktober 2010 #1110 Del Skrevet 30. oktober 2010 GO GO GO GO!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #1111 Del Skrevet 30. oktober 2010 Blir fest på B.A. idag Å ja du har rett *appifany*, skal jo bare være inne Så nå er jeg kjempesminket og klar for å bli god å full igjen Må ha masse sminke pga kostymet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. oktober 2010 #1112 Del Skrevet 30. oktober 2010 Blir fest på B.A. idag Å ja du har rett *appifany*, skal jo bare være inne Så nå er jeg kjempesminket og klar for å bli god å full igjen Må ha masse sminke pga kostymet mitt Herlig!!! Drikk litt for meg og i kveld eller kanskje ikke ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #1113 Del Skrevet 30. oktober 2010 tror ikke det er en god ide nei... blir jo så altfor fort full nå siden jeg nesten ikke drikker lengre. Å nå gleder jeg meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. oktober 2010 #1114 Del Skrevet 30. oktober 2010 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 30. oktober 2010 #1115 Del Skrevet 30. oktober 2010 KOS DEG MASSE!!!! Jeg misunner deg veeeeldig mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #1116 Del Skrevet 30. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #1117 Del Skrevet 31. oktober 2010 Skulle kanskje ikke festet igår..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 31. oktober 2010 #1118 Del Skrevet 31. oktober 2010 Skulle kanskje ikke festet igår..... Uffa, god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. oktober 2010 #1119 Del Skrevet 31. oktober 2010 Nå føler jeg meg litt skyldig her God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #1120 Del Skrevet 31. oktober 2010 Nei er ingen som er skyldige. Jeg ville jo ut, så da gikk jeg ut. Skulle nok kanskje gått hjem litt tidligere enn halv to om natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå