Gå til innhold

Livet med kreften


B.A.

Anbefalte innlegg

Ja tror festen blir kjempe gøy, spesielt hvis alle kler seg ut. Syns det blir litt dumt når det kommer noen uten noen som helst kostyme på slike fester.

Gutten skal ikke på festen, han må jobbe så da kunne han ikke desverre.

Hva skal dere dagboklesere være på halloween?

åååååååååååå! Det blir nok som alltid en kanoen kveld! Jeg syns det er så gøy å kle seg ut, og virker som mange her inne legger masse ned i det også! :jepp: Jeg skal dessverre jobbe den kvelden... men håper å komme meg på en hallloween fest likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bra !

Det er kjedelig å være forkjølet, men du kan trøste deg med at det er ikke mange som slipper unna i denne perioden :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Lenge siden sist jeg har skrevet noe her!

Utrolig flott at du er i remisjon! Ble glad da jeg leste det. :)

Jeg skal også på haloweenfest i helgen, og skal også være djevel. Ville egentlig være blodig sykepleier siden jeg går på sykepleierskolen, men det var tomt for det sykepleiekostymet jeg ville ha. Blir ikke så gjennomført djevel da. Skal kjøpe et korsett (men det er ingen i rød i butikkene, så blir et som er svart og noe lille, desverre), muligens en sånn shiny tighst, kappe og horn. Føler det blir litt kjedelig, menmen..Blir nok det dersom jeg ikke finner noe annet! :)

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Teriyaki! Godt det er flere djevler i helgen :) Håper du får en kjempegøy fest.

Ikke helt sikker på om jeg skal på fest idag eller ikke. Fremdeles litt forkjølet. Har ikke feber, men hoster litt og kjenner at jeg har generelt litt nedsatt form. Men jeg vil på fest!!

Får se hvordan jeg føler meg etter en dusj og litt tid på badet :)

Ellers er tastaturet på dataen min litt rart, fordi jeg vasket det med antibac... :sjenert: Må vel det sånn at baseluskan ikke sprer seg så ille. For pokker heller nå vil jeg bli frisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor: liker svarene jeg får her :)

Har ikke hatt feber siden igår, og det var ikke så ille mye. Men jeg tåler jo ikke så mye nå så litt feber er jo alikevel feber. men det var jo igår.....

dusj nå...før jeg blir gal i hodet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fest på B.A. idag :skaal:

Å ja du har rett *appifany*, skal jo bare være inne :)

Så nå er jeg kjempesminket og klar for å bli god å full igjen :) Må ha masse sminke pga kostymet mitt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fest på B.A. idag :skaal:

Å ja du har rett *appifany*, skal jo bare være inne :)

Så nå er jeg kjempesminket og klar for å bli god å full igjen :) Må ha masse sminke pga kostymet mitt :lur:

Herlig!!! :strix:

Drikk litt for meg og i kveld ;)

:fnise: eller kanskje ikke ! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er en god ide nei... :ler: blir jo så altfor fort full nå siden jeg nesten ikke drikker lengre.

Å nå gleder jeg meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nei er ingen som er skyldige. Jeg ville jo ut, så da gikk jeg ut. Skulle nok kanskje gått hjem litt tidligere enn halv to om natten :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...