Gå til innhold

Livet med kreften

B.A.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra at du gir blod idag *appifany*. Kjempeflott ting å gjøre, å så kan man få en kjempesøt mumi-kopp som gave hvis man vil :):klemmer:

Var godt å treffe gruppa igjen igår, trengte å ut en tur kjenner jeg, for føler meg litt lettere idag.

Jeg plukket med meg et Odysse rødvinsglass fra Hadeland. Og så tenkte jeg at min bedre halvdel og kan melde seg som blodgiver og så kan vi samle :nigo:

Så bra det var at det er godt å treffe gruppa igjen. Sikkert godt å ha noen som er i noenlunde samme situasjon, for det om ingen av dere skulle behøvd å vært der :(

Håper du får en flott helg, at du koser deg masse og glemmer alle vondter for en stund! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noen dager igjen til jeg får svar på prøvene mine nå, om cellegiften har fungert eller ikke. Føler meg veldig optimistisk med tanke på det, nesten litt skummelt optimistisk. Er redd for at jeg blir så sikker på at jeg er frisk nå og så viser prøvene noe annet og da kan jeg lett falle langt langt ned.

Men jo jeg håper og tror at denne gangen er jeg frisk igjen. Krysser iallefall alt jeg har.

Formen er grei for tiden, blir jo fort sliten og alt sånn. men føler meg ganske bra midt oppi alt.

Mamma havnet på sykehuset igjen før helgen og er der fremdeles. Men vi vet enda ikke om hva de vil gjøre med henne. Er mye snakk om å sette inn en stent, men først må de se på et uendelig tall prøver og ct bilder og alt mulig før de bestemmer seg.

Får fæle grusomme tanker innimellom om hva hvis det verste skjer. Hva om mamma ikke overlever dette, kommer vi til å overleve det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...