B.A. Skrevet 31. august 2010 Forfatter #941 Del Skrevet 31. august 2010 Begravelsen var fin, men grusom og forferdelig. Er litt godt å være ferdig med det kjenner jeg. Er slitsomt å gå å grue seg til noe sånt. Idag var det siste cellegift....trodde jeg. Skal i bryllupsfest denne helgen og for å klare det måtte jeg få masse ekstra påfyll og litt medisiner siden jeg er litt sånn smårusken som alle er om dagen og da kunne jeg bare få halve cellegiften min. Noe som gjør meg like dårlig som om jeg skulle få hele. ÅÅÅhhhh.... alt er så dust! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 31. august 2010 #942 Del Skrevet 31. august 2010 Hei B.A. Så nå har du en halv omgang cellegift igjen? Håper virkelig at gifta har gjort jobben sin, og tatt knekken på kreften. Den slår deg ut på veien, men tenk på potensialet for å bli frisk, tenk på det gode cellegifta gjør. God bedring B.A. ! Se fremover, og vær positiv Håper morgendagen blir mindre kjip og dust! masse klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 31. august 2010 #943 Del Skrevet 31. august 2010 Hurra for bare en halv cellegift igjen. Ja begravelser er ofte både fint og veldig vondt på en gang - spesielt når noen dør så alt for tidlig. Fortsatt god bedring B.A. - tenker mye på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 1. september 2010 Forfatter #944 Del Skrevet 1. september 2010 Da har jeg just kommet hjem fra en natt på sykehuset. Ble så utrolig dårlig igår, var vondt å puste og alt var bare skikkelig jævli, så da måtte jeg opp dit. Føler meg bedre nå, men er ekkelt når det står på. Jeg vet jeg har vært heldig gjennom alt dette som har sluppet innleggelser i forhold til cellegiften og alt mulig, men syns det blir så skummelt når jeg må på sykehuset og blir skrevet inn som pasient for natten. Syns hun som skrev meg inn var så utrolig alvorlig og seriøs at da ble jeg jo mye reddere enn jeg var. Fikk jo alle medisinene jeg trengte nå, noe så skummelt som motgift! Ja det trengte jeg visstnok, for etter jeg hadde fått den lille lille dosen med motgift så ble jeg bedre. Dette tyder jo på at kroppen min ikke klarer så mye mer og er ganske klar til å pakke sammen nå. Men jeg kan ikke go meg nå, en halv dose igjen og den skal jeg ha for jeg vil bli frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. september 2010 #945 Del Skrevet 1. september 2010 Lykke til, du er sterk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 1. september 2010 #946 Del Skrevet 1. september 2010 Lykke til med den siste halve dosen! Håper det blir den aller, aller siste du noen gang trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 1. september 2010 #947 Del Skrevet 1. september 2010 Gud, nå har jeg lest gjennom resten av dagboken din (har ikke vært innom på lenge). Så mye som har skjedd. Virkelig trist å lese om K Hun har det sikkert bra hvor hen du er, og ser ned på deg og er utrolig stolt av deg. For du er et fantantisk menneske, B.A, som ikke fortjener noe av dette.. Håper denne cellegiften blir den aller aller siste cellegiften du tar, og at den tar knekken på kreften for alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 1. september 2010 Forfatter #948 Del Skrevet 1. september 2010 Takk for lykkeønskninger og gode tanker dere. Glemte jo å si det at etter sykehuset idag så får jeg ikke lov til noen verdens ting! Jeg får ikke gå på butikken, ta buss, gå til byen, treffe mange mennesker (bortsett fra bryllupsfesten), gå turer der det er mange folk osv osv osv.... OMG! Kommer til å klikke for meg. Ikke det at jeg kan gjøre så mye av dette til vanelig, men nå er det plutselig blitt strengere og jeg kan ikke på butikken engang!!!!!!! Jepp så sånn er det med den saken. Føler meg litt tante-Sofie nå som bare kjefter og smeller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 2. september 2010 #949 Del Skrevet 2. september 2010 Høres fryktelig slitsomt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 2. september 2010 Forfatter #950 Del Skrevet 2. september 2010 føler meg litt bedre idag, men sliter fremdeles med følelsen av å være innesperret. Kan gå ut å gå tur om kvelden når det ikke er for mye folk ute, men det er ikke det samme. Ellers er det en ting jeg tenker på som jeg ikke har sagt til noen enda. Vet ikke helt åpssen jeg skal få det ut engang. Har vært så altfor mye i det siste, og jeg er redd for at folk skal bli sint/såret/redd (det som passer best). Men da jeg fikk kur på tirsdag ble det tatt spredningsprøve. Jeg har vært veldig øm og vond i kroppen i det siste og det er ikke sikkert at kreften er borte. Bkelager men jeg klarer ikke skrive mer om dette. men var godt å få det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 2. september 2010 #951 Del Skrevet 2. september 2010 Krysser fingre og tær for at det blir negativt svar på testen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 2. september 2010 #952 Del Skrevet 2. september 2010 Huff, det går kaldt gjennom kroppen bare du nevner det. Håper inderlig det prøvesvaret er negativt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. september 2010 #953 Del Skrevet 2. september 2010 Håper å inderlig at det ikke vises mere kreft i kroppen din B.A. Du er en skikkelig fighter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. september 2010 #954 Del Skrevet 2. september 2010 Krysser fingrer og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 2. september 2010 #955 Del Skrevet 2. september 2010 føler meg litt bedre idag, men sliter fremdeles med følelsen av å være innesperret. Kan gå ut å gå tur om kvelden når det ikke er for mye folk ute, men det er ikke det samme. Ellers er det en ting jeg tenker på som jeg ikke har sagt til noen enda. Vet ikke helt åpssen jeg skal få det ut engang. Har vært så altfor mye i det siste, og jeg er redd for at folk skal bli sint/såret/redd (det som passer best). Men da jeg fikk kur på tirsdag ble det tatt spredningsprøve. Jeg har vært veldig øm og vond i kroppen i det siste og det er ikke sikkert at kreften er borte. Bkelager men jeg klarer ikke skrive mer om dette. men var godt å få det ut. Hei B.A. Jeg er ny her på tråden din, men har fulgt deg noe i det siste. Du har gjennomgått et helvete som man ikke unner noen. I tillegg har du mistet en god bekjent. Ikke rart du føler deg sint/såret/redd. Men synes ikke du skal stenge disse følelsene inne for de du har rundt deg. Skjønner du ønsker skåne dem. og kanskje er redd for å si ordene høgt. Men husk at de som har fulgt deg nærmest i disse vanskelige månedene er veldig vare på din sinnsstemning og alt som skjer med deg. Krysser fingrene for deg og ønsker god bedring. Og at alt det vonde du føler raser i kroppen din nå kan være på grunn av den harde behandlingen kroppen din har fått med alle kurene, vet du nok best selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. september 2010 #956 Del Skrevet 2. september 2010 Håper virkelig den er negativ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 2. september 2010 Forfatter #957 Del Skrevet 2. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. september 2010 #958 Del Skrevet 2. september 2010 Å, jeg håper og krysser alt jeg har for at testen er negativ!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. september 2010 #959 Del Skrevet 2. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 3. september 2010 #960 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) En ting er sikkert, kreft er en skummel sykdom! Forstår det litt sånt på innlegget ditt B.A. at du er mer bekymret for hvordan folk rundt deg vil reagere på spredningsprøve osv, enn på hvordan du selv opplever det? Oppfordrer deg til å dele med dine nærmeste bekymringer og redsler, slik at du får jobbet med tankene dine og kanskje ting blir mindre farlig? Husk at de rundt deg ikke er syke, de har høyst sannsynlig mer energi enn deg til å takle utfordringer. Man kan kanskje si at kreft rammer hele familien, ikke bare den det gjelder? Bekymringene rammer alle. Husk bare at det ikke er DU som gir dem bekymringer, det er kreften som rammer dere alle. Du er den som er hardest rammet, og går gjennom ild og vann for faktisk å bli frisk. Sender deg smil og solstråler i håp om at du har en god dag! Endret 3. september 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå