*appifany* Skrevet 18. august 2010 #921 Del Skrevet 18. august 2010 Ja, du skal jo bli frisk nå! Og da er det tid igjen til å ta igjen det tapte. Men du må ikke savne det så mye. Dette er noe du bare må igjennom. Ta første først, nemlig å bekjempe kreften! (men så er det jo og fint å ha noe å glede seg til på en måte? :klø: ) Jeg vet ikke helt, jeg skriver bare svada :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 18. august 2010 #922 Del Skrevet 18. august 2010 Takk for blomst. Og ja hvis noen lurer så har jeg mensen nå Jeg synes du er noe av det søteste som finnes. Død over mensen, cellegift og kreft! Forøvrig vil jeg anbefale deg å si til vennene dine at du muligens ikke har vært klar nok tidligere, men du vil helst bestemme selv om du skal pakkes inn i bomull eller ikke. At du gjerne vil delta når du har 10 minutter, 1 time, en ettermiddag, som er god. At du heller vil diskutere og delta og si nei når du ikke orker. Se det - ikke noe preik om at det er OK at du føler det sånn og bla bla bla. Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 18. august 2010 #923 Del Skrevet 18. august 2010 Ja, du skal jo bli frisk nå! Og da er det tid igjen til å ta igjen det tapte. Men du må ikke savne det så mye. Dette er noe du bare må igjennom. Ta første først, nemlig å bekjempe kreften! (men så er det jo og fint å ha noe å glede seg til på en måte? :klø: ) Jeg vet ikke helt, jeg skriver bare svada :dåne: Men nydelig svada er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 18. august 2010 #924 Del Skrevet 18. august 2010 Ja er lov å flire LITT Er bare litt misunnelig på alle som har friheten til å velge hve de gjør og spiser. Så er det jo fadderuker nå og jeg savner tiden før jeg ble syk da jeg var student. Og fadderukene er så gøye med fester og masse liv og ja jeg er misunnelig på de som kan feste og drikke og gå ut akkurat nå. Går over snart... Isj ... fadderuker. Folk over alt. Ravende dritings - voksne i russetid nr 2. Næsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. august 2010 #925 Del Skrevet 18. august 2010 Men nydelig svada er det! Tusen takk.. Koselig sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 19. august 2010 Forfatter #926 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg er redd for at jeg ikke blir kvitt kreften denne gangen heller. Så innmari redd. Er redd for at jeg kommer til å få beskjed igjen om at de har funnet mer kreft, at det har spredt seg og at jeg ikke kommer til å overleve dette. Herregud... på tide å slutte å være så redd nå, har vært gjennom dette endel ganger til sammen så jeg vet jo hvordan det er og at det ikke nytter å være redd. Men faen heller, jeg er det alikevel. Jeg er redd for at jeg ikke skal få muligheten til å få barn senere i livet. Det er en mulighet for at jeg blir steril som følge av all cellegiften. Jeg liker egentlig ikke barn engang, og har ikke lyst på nå, men jeg vil ha muligheten til å velge. Off, akkurat det har jeg ikke pratet med noen om til nesten noen enda. Er liksom så uvirkelig å tenke på nå, men jeg vet jo at det som skjer nå kan ødelegge i fremtiden så jeg må jo tenke på det. Savner K. Vil prate med henne, hun visste åssen det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. august 2010 #927 Del Skrevet 19. august 2010 Skjønner at du er redd.. er vel utrolig vanlig bland særlig kreftpasienter. Prøv i lev i nuet.. hver dag. Kjemp deg gjennom dagene, og for hver dag som har gått tenker du at nå er du en dag nærmere å bli frisk! Jeg hørte engang (usikker på om det er sant eller ikke) om en kreftpasient som nektet å la seg sykeliggjøre og sitte og deppe. H*n så derfor knallmange morsomme filmer og komedier, og lo og lo og lo.. hun brukte tida på å være syk til å le og smile. Og kreften forsvant, og det ble påstått at det var pga smileterapien. Ikke at jeg tror på dette, men det er en fascinerende tanke.. Jeg tror at psyke/humør spiller inn på hvordan kroppen reagerer. Så husk: ta masse vare på deg selv, plei deg selv og prøv så godt det lar seg gjøre å ta vare på de positive tankene. For ingen vet hva fremtiden bringer, men alle ønsker deg det beste! Håper du får en alright dag idag! Sender deg et varmt smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 19. august 2010 #928 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) En artikkel jeg syns du skal lese: "Smile! You've got cancer!" av Barbara Ehrenreich. Oppsummert: Hun er drittlei av at alle mente hun skulle tenke positivt ("think pink"), og at du må da ikke finne på å være sinna, oppgitt eller føle at det er urettferdig at du har fått sykdommen ("The Breast Friends website, for example, features a series of inspirational quotes: "Don't cry over anything that can't cry over you"; "When life hands out lemons, squeeze out a smile"; "Don't wait for your ship to come in… swim out to meet it," and much more of that ilk.") Sluttparagrafen: "Breast cancer, I can now report, did not make me prettier or stronger, more feminine or spiritual. What it gave me, if you want to call this a "gift", was a very personal, agonising encounter with an ideological force in American culture that I had not been aware of before – one that encourages us to deny reality, submit cheerfully to misfortune and blame only ourselves for our fate." Artikkelen er et abstrakt av boken "Smile Or Die: How Positive Thinking Fooled America And The World", by Barbara Ehrenreich. Og ja - jeg er veldig enig med henne. Det skal være lov å være nedfor. Sinna. Frustrert. Selv når man er syk. Jeg tror faktisk det kan være utrolig viktig for å i det hele tatt holde ut et slikt helvete som du er i og har vært i lenge nå. Neste år er du for øvrig frisk og fester sammen med de andre studentene på fadderuka! Endret 19. august 2010 av Rosalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. august 2010 #929 Del Skrevet 19. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 19. august 2010 #930 Del Skrevet 19. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 20. august 2010 Forfatter #931 Del Skrevet 20. august 2010 Hele veien i dagboka mi har jeg skrevet om hvordan jeg har det, og det som går igjen er at jeg alltid er sliten og aldri har vært så sliten før. Men nå begynner det å bli virkelig ille. Jeg sover hele døgnet, er så utslitt at det er helt vondt. Har hodepiner hvis jeg ikke sover ofte nok og drømmer at jeg sover fordi jeg er så utslitt. Herregud å lei jeg er av å være så sliten. Jeg har ikke orket å svare på meldinger og er sånn at jeg utsetter doturer så lenge som mulig for å slippe å opp av senga. Jeg er lei av å væøre trøtt hele tiden. Hater å gå glipp av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 20. august 2010 #932 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Jeg krysser fingrene for deg, tenker på deg hver dag!! Hvordan går det med deg og gutten din? Endret 20. august 2010 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 20. august 2010 Forfatter #933 Del Skrevet 20. august 2010 Takk for det, setter veldig stor pris på alle gode tanker. Alt er bra med meg å gutten, syns fremdeles det er rart å ha type men begynner å gå seg til det å Vi skal på hytta neste uke og det gleder jeg meg masse til. Blir godt å komme seg vekk og bare være oss noen dager :gjeiper: idag har jeg "gjenoppdaget gamle artister, veldig gøy når en går gjennom musikken sin og finner artister en helt hadde glemt hvor bra var. Som Elton John og gode gamle Cher sangene Kjenner jeg må sove litt igjen nå, forhåpentligvis helt til imorra. Håper alle får en god natt og en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 20. august 2010 #934 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg heier på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelita Skrevet 21. august 2010 #935 Del Skrevet 21. august 2010 Du skal bli frisk og leve livet til det fulle igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 21. august 2010 #936 Del Skrevet 21. august 2010 Takk for det, setter veldig stor pris på alle gode tanker. Alt er bra med meg å gutten, syns fremdeles det er rart å ha type men begynner å gå seg til det å Vi skal på hytta neste uke og det gleder jeg meg masse til. Blir godt å komme seg vekk og bare være oss noen dager :gjeiper: idag har jeg "gjenoppdaget gamle artister, veldig gøy når en går gjennom musikken sin og finner artister en helt hadde glemt hvor bra var. Som Elton John og gode gamle Cher sangene Kjenner jeg må sove litt igjen nå, forhåpentligvis helt til imorra. Håper alle får en god natt og en flott helg Godt å høre! God tur på hytta, må kose dere masse Så morro med de gode gamle artistene! Hvilke sanger fant ut? Håper du fikk en hel natt med søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 25. august 2010 Forfatter #937 Del Skrevet 25. august 2010 Imorra skal jeg i K.`s begravelse. Gruer meg masse og kjenner at jeg ikke har helt lyst til å gå akkurat nå. Kommer selvfølgelig til å gå i begravelsen, bare masse tanker som surrer rundt i hodet nå. Savner K. så inderlig masse, hun var et så fantastiskt menneske og ga så utrolig mye til alle rundt seg. Skulle bare ønske at jeg kunne prate med henne om alt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. august 2010 #938 Del Skrevet 25. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. august 2010 #939 Del Skrevet 26. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. august 2010 #940 Del Skrevet 26. august 2010 Hvordan var begravelsen B.A? Misunner deg ikke noe av dette du opplever. Unner ikke min verste fiende å gå igjennom det du går igjennom nå. Masse klemmer fra Piffy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå