Gå til innhold

Livet med kreften

B.A.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære B.A. Jeg kondolerer så masse.

Hun har det nok bedre der hun er nå :(

Det er tungt og oppleve døden så nært som du har gjort nå, og kanskje enda verre da du faktisk forstår situasjonen mye bedre enn vi, som ikke opplever det du gjør.

Sender mange varme tanker til deg og K. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye angående K. Fryktelig trist. Et nytt liv som må gi tapt i kampen mot kreften. :tristbla:

Håper du når dagene går finner krefter lengst inne til å slå tilbake, slå kreften ned i støvlene hos deg selv.

Klemmer og omtanke fra meg :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så tom for alt nå, energi, tanker, følelser. Er som om noen har kommet bort i snooze-knappen på meg og jeg føler resten av verden er blitt så stille plutselig. Folk beveger seg fort, nesten fortere enn før, men med lydisolasjon.

Jeg har mistet K. Min tapre, nydelige, sterke venn.

Jeg er så sliten. Klarer ikke å gjøre noe, si noe eller føle for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært bortreist i helgen - men hatt dere begge i mine tanker.. Så trist det var å lese her i dag... Tenker masse på deg... :dagens-rose: Jeg er helt tom for ord her nå....og jeg vet at uansett om jeg fant mange ord, så ville de ikke lege din sorg akkurat nå... Det som hjelper er tid, og tiden hjelper deg i sorgen - selvom det ikke føles slik nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle fine ord og all støtte fra dere alle sammen, det varmer veldig.

Dagen idag... har fått cellegift nr 5 av 7 så er virkelig ikke så lenge igjen nå. Og føler meg litt bedre med tanke på K. Jeg vet med meg selv at hun endelig fikk hvile og det er godt, og jeg håper hun har det bedre der hun er nå. Et sted uten smerter og sykdom.

Føles litt "feil" å tenke på meg selv midt oppi alt dette, på hvordan jeg har det og hva som skjer med meg, men jeg vet jo at det ikke er det. Jeg vet at livet går videre og alt det der, men liker det ikke så veldig akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er motsatt, B.A.; Det er feil å IKKE ta hensyn til deg selv. Du har kreft, du går gjennom tøffe behandlinger, og du er i en sorgprosess. Bry deg mye om deg selv, for du skal igjennom dette.

Tillat deg selv å være syk. Tillat deg selv å klage om du har det vondt, og klaging gjør at du føler deg bedre. Tillat deg selv å leve videre. Kjempe videre.

K lever videre i hjertet og minne ditt. Kanskje det er mer mellom himmel og jord enn vi tror, og sjelen hennes nå våker over deg og ønsker deg masse vel videre i kampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Jeg tror nok det er ekstra vanskelig når man er så syk selv at noen nær en dør. Det er selvsagt aldri lett, men når noen dør av samme sykdom er det lettere å se hvor farlig denne sykdommen er.

Og så er det jo slik at du trenger kreftene til å bekjempe egen sykdom og ha krefter til å komme gjennom cellegiften. Så det er fullt forståelig at man må tenke på seg selv i dette. Er ganske sikker på at det ville vært rådet fra K. også.

Og ja hun har endelig fått hvile og det er jo en slags trøst selv om man helst skulle sett henne frisk og rask istedet.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt irritert idag...eller ikke så mye irritert som jeg egentlig er lei. Lei av å være syk, oppleve triste ting og ikke ha noe gøy å prate om.

Det irriterermeg masse, at jeg føler meg så kjedelig. Jeg kan ikke ut, på kino, fest, kafè, reise osv...føles som om jeg ikke har noe å bidra med i samtaler lengre. Blir ikke forventet av meg heller...jeg er jo syk så da skal vi ikke plage B.A. med hva som skjer for tiden.

Ja jeg vet jeg ikke tenker så rasjonellt, og gidder ikke ha kommentarer om at sånn og sånn er det ikke for det er ikke det jeg sier. Jeg bare føler det sånn!

:søvn: ja da var jeg utslitt og trenger søvn

Godt med en liten idiotisk utblåsning av og til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er alltid godt med idiotiske utblåsninger. Uansett hvor idiotiske de er! :opplyser:

Håper bare du blir frisk, og at du holder ut for det om du sikkert har det heeeelt for J**** akkurat nå!

Sov godt! Og for all del; prøv å drøm søtt! :blomst: til deg for at du er så god og ekte her på KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er lov å flire LITT :sjenert:

Er bare litt misunnelig på alle som har friheten til å velge hve de gjør og spiser. Så er det jo fadderuker nå og jeg savner tiden før jeg ble syk da jeg var student. Og fadderukene er så gøye med fester og masse liv og ja jeg er misunnelig på de som kan feste og drikke og gå ut akkurat nå.

Går over snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...