Gjest Cho Skrevet 9. juni 2010 #741 Del Skrevet 9. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. juni 2010 #742 Del Skrevet 9. juni 2010 Ja, B.A du bare må være frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #743 Del Skrevet 11. juni 2010 jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livesen Skrevet 11. juni 2010 #744 Del Skrevet 11. juni 2010 jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. juni 2010 #745 Del Skrevet 11. juni 2010 jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri jeg håper jeg er kreftfri :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #746 Del Skrevet 14. juni 2010 Denne uka skal jeg få svar på om jeg er syk eller ikke. Er så nervøs om dagen at jeg ikke helt vet å jeg skal gjøre, da slår det ut i irritasjon, sinne, tårer og regelrett fæl oppførsel fra min side. Gleder meg til å vite hva jeg har i vente, for denne ventingen tar livet av meg. Selv om dagene er dårlige med tanke på prøvesvarene jeg venter så har formen blitt bedre og bedre. Jeg spiser middager, har matlyst og metallsmaken er nesten borte Er så deili når maten smaker som den skal og ikke gammel ekkel mynt. Ellers er jeg sliten, men orker mer. Går mer og mer turer hver dag og er ikke utslitt når jeg kommer hjem. K har det ikke bra om dagen, formen er sinnsykt dårlig og prognosene er ikke blitt så mye bedre som vi hadde håpet på. Er så jævlig å se en person man bryr seg om være så syk og bare bli dårligere. Hun takker forresten for alle gode tanker og hilsener fra dere gode kg`ere. Imorra reiser jeg med gutten på hytta og blir derfor ikke på nett på noen dager. Gleder emg til å komme bort i neon dager og prøve å tenke på andre ting. Blir godt for gutten og, for han tar det utrolig tungt denne gangen. Er så vondt å se han så trist på grunn av meg, eller når han blir følsom og griner litt fordi han syns jeg var så fin når jeg lå på senga i den store joggedressen min og tok av meg lua. Håper alle får en kjempegod uke og at dere gleder en person som trenger litt ekstra klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 14. juni 2010 #747 Del Skrevet 14. juni 2010 Ha en fin uke B.A. Jeg vet ikke om du vet dette, men på tross av at du er redd og har vært veldig dårlig er det oppmuntrende å lese tråden din. Hils tilbake til K! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 14. juni 2010 #748 Del Skrevet 14. juni 2010 Håper med deg B.A..... Tenker på deg og krysser med deg.... Håper du får en fin uke og du får en fin tur på hytta med gutten Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. juni 2010 #749 Del Skrevet 14. juni 2010 Gutten din høres såååå god ut! Du vet hva jeg mener om at du skal bli frisk, men jeg gjentar: Du må bare være frisk! Det samme med K også! Dere må kose dere masse på hytten! Slappe av og prøve å nyte livet. Nei, ikke prøv; bare NYT livet. og fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 14. juni 2010 #750 Del Skrevet 14. juni 2010 Hei, tenker på deg og håper det aller aller beste. Håper så inderlig du er frisk nå. Stor klem fra en som snubla innom dagboka di for ganske lenge siden og har fulgt med siden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 16. juni 2010 #751 Del Skrevet 16. juni 2010 Sommern er tilbake, hurra Håper du får til å slappe av og nyte dagene som best du kan. Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. juni 2010 #752 Del Skrevet 16. juni 2010 Veldig spent på om du har fått svar på prøvene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #753 Del Skrevet 18. juni 2010 De fant kreft igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lancelot Skrevet 18. juni 2010 #754 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Du vakre, tapre B.A, kroppen din er ikke snill med deg for tiden. :frown: Du er utrolig sterk som står i stormen og kjemper hardt mot kreften, en kamp du skal vinne til slutt. Kreft er en lunefull sykdom som har det med å komme tilbake når man minst venter det, en ondskapsfull skygge som lurer seg frem når du ikke ser. All sorg, fortvilelse, tanker som du ikke tør tenke, men som lurer seg frem kommer raskt når du får den beskjeden, igjen. Den smerten og usikkerheten du føler. Jeg skulle så gjerne tatt over følelsene dine når det er som mørkest, gitt deg solskinn og endeløs glede og bekymringsløse tanker. Ingen skal få ta fra deg livet og gleden B.A! Kreften har bestemt seg for å leke seg med kroppen din nå, men du skal gå seirende ut, kreftfri. Den dagen da du kommer ut av kreftens klør skal du le rått og forbanne den langt inni helv.. Jeg tenker på deg, og sender alt jeg kan av gode tanker og følelser. Endret 18. juni 2010 av Lancelot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 18. juni 2010 #755 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 19. juni 2010 #756 Del Skrevet 19. juni 2010 De fant kreft igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 19. juni 2010 #757 Del Skrevet 19. juni 2010 Kjære deg, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 19. juni 2010 #758 Del Skrevet 19. juni 2010 Så utrolig trist, B.A. Jeg blir helt tom for ord... Hadde virkelig håpet at den tøffe kampen din var over nå. Tenker på deg :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #759 Del Skrevet 19. juni 2010 takk for all støtte. er ganske langt nede nå så orker ikke skrive noe mer enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. juni 2010 #760 Del Skrevet 19. juni 2010 Har virkelig ikke ord... Var ikke dette jeg håpte for deg. Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå