Gå til innhold

Livet med kreften

B.A.

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest store deler av dagboken din og jeg måtte bare skrive!

Jeg er kjempeimponert over deg, du har vært gjennom mye det siste året og fått livet snudd opp ned på hodet.

Jeg synes du er så flink til å sette ord på hvilke følelser du har og hvordan du opplever det, det er veldig gjenkjennende men jeg klarte ikke å sette ord på det og skrive slik du gjør. Du er utrolig sterk som klarer å være så åpen!

Jeg ønsker deg masse lykke til framover, håper du får den sommeren du ønsker deg og at du bare blir friskere og friskere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja forlover er gøy! ...tror jeg iallefall :) Gleder meg skikkelig. Er godt å ha noe så positivt å tenke på mens jeg går her og gruer meg til prøvene neste uke.

K har ikke fått nye prognoser enda men den må jo ha blitt bedre etter at de har fjernet alt det der. Er ikke alltid så lett å trøste henne da jeg ikke har opplevd det selv og ikke føler jeg har noen "rett" til å uttale meg.

T; jeg er jo litt (veldig) dårlig til å huske på meg selv i sånne situasjoner som dette, og vet at det kan fort gå ut over min helse. Så jeg prøver å ha litt tid for meg selv, men er ikke alltid så lett å si nei når noen en er glad i trenger en.

Men nå kommer gutten i helga og han passer på at jeg ikke blir for sliten. Forresten så flytter han tilbake nå i helga :nigo::nigo::nigo:

Georgia; takk for så fine ord og klem og gode ønsker. Er så godt å høre at folk syns jeg er åpen i dagboken, for det er noe jeg til vanlig sliter ganske mye med å være. Har jobbet mye med meg selv og er blitt flinkere, noe denne dagboken har hjulpet meg masse med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at han flytter hit nå! Blir vel godt å endelig kunne treffe han i ukedagene også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd nå. Redd for at jeg har en ny svulst som presser på. Er blitt mer og mer ømt de siste dagene, men sier ingenting for ikke å skremme de rundt meg. Jeg klarer ikke å trøste dem akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg er redd nå. Redd for at jeg har en ny svulst som presser på. Er blitt mer og mer ømt de siste dagene, men sier ingenting for ikke å skremme de rundt meg. Jeg klarer ikke å trøste dem akkurat nå.

Ser at det er 3 dager til nye prøver. Jeg kan jo ikke si så mye annet enn at jeg skjønner hvor vondt dette er og gi deg en stor stor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden får du ikke komme å ta prøver nå som du er blitt enda mer øm!? Hadde ringt å brukt litt kjeft om jeg var deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Appifany. Du bør jo få slippe å gå rundt og vente slik. Hvor mange dager tar det fra du tar prøvene til du får svar? Eller har du allerede tatt prøver, slik at du får svar på dem om tre dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time imorra istedet... fy f... som jeg gruer meg nå da. Ringte og spurte om de hadde noe ledig før jeg skulle inn.

Skal ta prøvene imorra og så tar det vel ca en uke før jeg får svar på åssen jeg ligger an denne gangen.

Skumle greier dette her. Nå har jeg jo symptomer på at det er noe.

Hadde ikke trodd at jeg skulle begynne sommeren på denne måten, var denne sommeren jeg skulle være frisk og eneldig kunne tenke fremover. Istedet er jeg tilbake der jeg begynnte i fjor bare det er enda skumlere denne gangen siden jeg er øm i lymfene og lymfer betyr spredning.

Takk for klemmer og støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fikk time i dag. Hvordan gikk det? Gir deg 1000klemmer, og håper det var svaret du håpte på. Jeg skal reise til bergen og tar ikke med meg PC, er spent på hva jeg blir å lese når jeg er hjemme om et døgn. Om du får svar så raskt. Krysser fingre å tær for deg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tusen klemmene :) Håper du hadde en kjempefin dag i bergen.

Fikk jo tatt prøver igår.. de fant en kul under armen min der jeg har vært så øm. Så måtte de ta en nålebiopsi av den, en lang nål som de stakk langt inn :tristbla: Er ganske så vondt idag, men det kommer heldigvis til å bli bedre i løpet av noen dager nå. Legen sa ikke noe om hva hun trodde det var for en kan ikke vite det. Så nå står det vel mest mellom svulst eller cyste.

Får svar neste uke en gang så kan bli lange dager dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Takk for alle tusen klemmene :) Håper du hadde en kjempefin dag i bergen.

Fikk jo tatt prøver igår.. de fant en kul under armen min der jeg har vært så øm. Så måtte de ta en nålebiopsi av den, en lang nål som de stakk langt inn :tristbla: Er ganske så vondt idag, men det kommer heldigvis til å bli bedre i løpet av noen dager nå. Legen sa ikke noe om hva hun trodde det var for en kan ikke vite det. Så nå står det vel mest mellom svulst eller cyste.

Får svar neste uke en gang så kan bli lange dager dette.

Jeg er glad for at du fikk komme til med en gang, men jeg har vondt av deg for all denne usikkerheten og ventingen. Vi får krysse fingrene for at prøvene viser noe annet enn det verste.

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hjemme igjen. I Bergen var det riktig fint :)

Ser du har tatt prøve.. Å det hørtes IKKE godt ut :klem: Satser på at det er bare kroppen som spiller deg et puss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater denne tiden. Tiden der en bare venter på svar om en er alvorlig syk eller ikke. Har ikke pratet med så mange om hvordan det ligger an enda, og tviler på at jeg gjør det før jeg får svar.

Mine nærmeste reagerer så kraftig på alt. Til og med gutten merker det på kroppen nå. Har hatt noen helt forferdelige samtaler de siste dagene om hvis jeg dør eller er syk i mange år. Er litt godt at vi prater om det, men samtidig helt forferdelig.

Savner å være frisk...tror jeg...husker ikke helt hvordan det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater denne tiden. Tiden der en bare venter på svar om en er alvorlig syk eller ikke. Har ikke pratet med så mange om hvordan det ligger an enda, og tviler på at jeg gjør det før jeg får svar.

Mine nærmeste reagerer så kraftig på alt. Til og med gutten merker det på kroppen nå. Har hatt noen helt forferdelige samtaler de siste dagene om hvis jeg dør eller er syk i mange år. Er litt godt at vi prater om det, men samtidig helt forferdelig.

Savner å være frisk...tror jeg...husker ikke helt hvordan det er.

Krysser virkelig fingrene for at det ikke er spredning!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du blir frisk ;) Så mye du har gått igjennom, det er bare fair det. Så kan du ta 'hevn' på alt det vonde ved å leve litt ekstra noen år, før dette bare blir et minne i fortiden.

Stor klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...