Gå til innhold

Livet med kreften

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er en fantastisk god venninne, jeg skulle ønske alle hadde en som deg! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om du kanskje ikke alltid føler det, så er du utrolgi sterk! :klem:

Skrevet

Enig med hun over ;) Du er sterk du :klemmer:

Skrevet

Dette var utrolig vondt å lese, men så godt å høre at du nå er kreftfri. Du har vært utrolig sterk som har klart å gått igjennom så mye og nå i tillegg stiller opp for din venninne på den måten du gjør. Jeg blir imponert over hvor mye ressurser du har innabords.

Varme klemmer fra meg også :klemmer:

Skrevet

Jeg er så jævli fæl. Jeg er irritabel og frekk mot alle og jeg er så utrolig lei av folk akkurat nå. Folk er dumme og jeg vil bare være i fred.

:grine::tristbla::tristbla:

Skrevet

Sånn har jeg det innimellom også, og jeg har ikke noen god grunn en gang, slik du har :kose:

Ble så glad av å lese at du har blitt bedre! At følelsene dine ikke helt har fått det med seg er sikkert bare å forvente. Du har vært gjennom en utrolig vanskelig periode, som ingen andre kan sette seg inn i og forstå, så jeg er helt sikker på at reaksjonene dine er like naturlige som alle andre reaksjoner og at det også vil bli bedre når du får tid til å bearbeide ting. :klemmer:

Utrolig trist å høre om venninnen din, men hun må være utrolig heldig som har deg der nå. Høres ut som om hun skal gjennom mye, og å ha én som sterk støtte kan bety alt.

Skrevet

Jeg har vært øm i lymfene i armhulen de siste dagene. Er sånn at det er ømt å ta på deodorant. Det begynte for noen uker siden, men så forsvant det igjen og jeg tenkte ikke mer over det før nå. Det kan være kreft som har spredt seg. :tristbla:

Jeg kjenner ingen kul, men det kan hende at kreften er langt inne sånn at en ikke kjenner den på utsiden.

Men igjen så kan det bare være veldig hovne lymfer av mange andre grunner.

Eller kreft...

Skrevet

Neineinei, det er ikke sant. Har du vært hos legen?

Skrevet

Ja jeg var hos legen idag, men skal ikke gjøre noe med det før neste uke når jeg skal ta kreftprøvene. er bare en uke å vente og det er ikke så lenge, men føles som en evighet akkurat nå.

Sommeren blir kanskje ikke helt det jeg håpte på :sukk: .

Ellers har K ny operasjon idag og fjerner brystene sine.

Dumme dagen!

Skrevet

Ja jeg var hos legen idag, men skal ikke gjøre noe med det før neste uke når jeg skal ta kreftprøvene. er bare en uke å vente og det er ikke så lenge, men føles som en evighet akkurat nå.

Sommeren blir kanskje ikke helt det jeg håpte på :sukk: .

Ellers har K ny operasjon idag og fjerner brystene sine.

Dumme dagen!

Ord blir så fattige så jeg gir deg en heller en god klem istedet :klemmer:

Skrevet

Takk for klem Solros.

Er så merkelig at jeg er her igjen. Jeg begynnte denne dagboken i mai ifjor og da var det rett før jeg skulle begynne på min første cellegift, og nå kan det hende at jeg må på an igjen. Virker som tiden står stille.

Kunne tenke meg å drikke meg shitfull og bare glemme det meste for en kveld. Men jeg kan jo ikke drikke noe særlig så da får jeg syte det ut her i stedet:)

Skrevet

Håper du har en grei dag i sola i dag :) Krysser for at du fortsatt er frisk :):klem:

Skrevet

Nå har K fjernet puppene sine, de som var fulle av kreft. Er så uvirkelig å tenke på, at hun skal være uten pupper. Kan ikke forestille meg å måtte fjerne mine.

Har vært med jentene idag og fikk hatt en kjempegod samtale med ene venninna mi som gjorde at jeg tror hun forstår litt mer hva jeg går gjennom.

Så selv om det er en dum dag så har den resultert i noen gode øyeblikk.

Takk for kryssing og gode tanker jenter.

Skrevet

Jeg skal være forlover til min aller beste venninne!! :bryllup:

Å så fint det er med sånne gode nyheter! :bolledeig:

Midt oppi alt som handler om kreft og døden og andre fæle ting så er det sånne utrolig fine stunder :)

Skrevet

Jeg skal være forlover til min aller beste venninne!! :bryllup:

Å så fint det er med sånne gode nyheter! :bolledeig:

Midt oppi alt som handler om kreft og døden og andre fæle ting så er det sånne utrolig fine stunder :)

Gratulerer så fantastisk! :hoppe: Det må være gøy å få være forlover til noen som skal gifte seg! :rødme:

Også må jeg bare si at jeg krysser virkelig fingrene for at det ikke er kreft som er kommet tilbake. Det hender seg jo at man bare har hovne lymfer. Så jeg håper virkelig at det er det :klem:

Og en stor klem til veninna di med kreft :klem: Hvordan har hun takler å ha fjernet brystene sine hittil?

Skrevet (endret)

Ops, ble dobbelposting..

Endret av Teriyaki
Skrevet

Takk for klem Teriyaki. Jeg håper og at det bare er hovne lymfer jeg har og ikke noe kreft.

Har pratet med K idag og det virker som hun er i en slags sjokk tilstand enda. Alt har jo gått så veldig fort med operasjonene og behandling at hun ikke har fått noe tid til å tenke over noe fø det har skjedd. Tror kanskje det er en fordel i sånne tilfeller, for da rekker en på en måte ikke å grue seg så mye heller.

Tror det blir verre fremover når hun faktisk skal leve med det. Tar jo litt tid før hun eventuellt kan få rekonstruert brystene og den tiden kan bli hard. K er sterk og fantastisk, men dette kommer nok til å slite mye på henne.

Skrevet

Håper det går bra med venninnen din, og at hun raskt kommer seg over sjokket! Ikke det at jeg kan si noe, da jeg ikke kan forestille meg hvordan det er :(

Håper det går bra med deg og, godt å høre at du skal være forlover. Det er jo skikkelig koselig! :nigo:

Skrevet

Takk for klem Teriyaki. Jeg håper og at det bare er hovne lymfer jeg har og ikke noe kreft.

Har pratet med K idag og det virker som hun er i en slags sjokk tilstand enda. Alt har jo gått så veldig fort med operasjonene og behandling at hun ikke har fått noe tid til å tenke over noe fø det har skjedd. Tror kanskje det er en fordel i sånne tilfeller, for da rekker en på en måte ikke å grue seg så mye heller.

Tror det blir verre fremover når hun faktisk skal leve med det. Tar jo litt tid før hun eventuellt kan få rekonstruert brystene og den tiden kan bli hard. K er sterk og fantastisk, men dette kommer nok til å slite mye på henne.

Ja hun fikk vel ikke mye tid til å la det synke inn..Jeg håper virkelig at hun har bedre prognoser nå i alle fall, og at hun overlever kreften! :klem:

Du får bare støtte henne på best mulig måte. Men husk bare å ikke glemme deg selv oppi alt dette her. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...