Gå til innhold

Livet med kreften

B.A.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Little princess

Jeg melder meg som snikleser!

Har lest i boken din ei stund nå, og jeg tenkte bare å si at du er et urolig flott og imponerende menneske! Jeg har egenlig ikke så mye å si, men tenkte bare å ønske deg alt godt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle gode tanker, klemmer, fine ord og kryssing alle sammen.

Jeg er helt tom om dagen så har rett og slett ikke klart å skrive her, ikke bare hvordan det gikk engang.

Denne gangen gikk det bra. Jeg er i remisjon :) Noe som vil si at akkurat nå er kreften borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gode nyheter!!! :) Jeg fryktet at det gikk andre veien siden du ikke har vært innom på så lenge... men jeg skjønner veldig godt at man blir tom uansett når man venter på "dommen" på den måten du har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker på deg og føler med deg i kampen mot styggedommen. Kommer selv fra en familie med mye kreft. Heiaheia! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gode nyheter og jeg er glad for at jeg nå skal bli frisk igjen. Har bare ikke gått helt opp for meg enda tror jeg. Sitter igjen med mange tanker og følelser nå. At et helt år har handlet om kreften og hvordan bekjempe den på best mulig måte, og nå som det er gjort så er jeg utslitt og tom for krefter. Okrer ikke svare på telefoner alle dagene en gang, har utsatt masse som jeg rett og slett ikke orker å tenke på. Akkurat nå har jeg mer enn nok med meg selv.

Jeg er jo ikke god i formen heller, føler jeg burde være det nå som jeg liksom skal være ferdig med dette her. Er om mulig mer sliten enn noengang nå, for det er på en måte først nå jat jeg kan tillate meg selv å kjenne på hvor utslitt jeg egentlig er. Noen dager griner jeg masse, for at jeg endelig er ferdig og for alt helvete jeg har vært gjennom og fordi jeg er så sliten at jeg ikke kan annet. Andre dager er helt okei, samme som det har vært i lange tider og merker vel egentlig ingen forskjell. Mest er jeg bare trøtt nå.

Jeg ser at dette må høres ufattelig negativt ut for noen som just har fått beskjed om at kreften er borte, men er ikke sånn ment. Skjønner nok ikke helt hvor stort det er enda, legger litt lokk på følelsene mine når det gjelder det. Slipper det ut litt og litt heller. Er sånn at jeg griner når jeg forteller folk om prøvesvarene, så er nok ikke helt tett det lokket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Dette var befriende å lese. Begynte å tro motsatt jeg...

Skjønner godt at du nå er mer sliten enn noen gang. Det er kroppens reaksjon ved å gå på reservetank over så lang tid. Og nå kommer smellen....

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...