B.A. Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #541 Del Skrevet 23. mars 2010 Da er prøven tatt og jeg er kommet meg hjem i senga. Prøven var ikke så ille vond, får jo bedøvelse og da kjenner jeg ikke så mye. Nå er desverre bedøvelsen på vei ut av kroppen og jeg kjenner smerte-dunkingen. Må holde meg i ro de nærmeste dagene, ikke løfte og ikke anstrenge meg...rett og slett bare ligge i sengen. KJEDELI!!!!! Venting som gjenstår nå, venting og litt vondting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 23. mars 2010 #542 Del Skrevet 23. mars 2010 God bedring og lykke til. Håper du er bedre til helgen og at du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #543 Del Skrevet 24. mars 2010 Idag er jeg trist og emosjonell og følelses-menneske. Liker ikke det! Vet at cellegiften jeg har tatt siden juni ofte har den bivirkningen at man blir emosjonell og sånt, men jeg hadde nå håpt at jeg skulle slippe akkurat det. Jeg blir trist av alt mulig, og føler jeg må grine ofte. Gjør det ikke, men kjenner det presser på som vannet i en slange som blir holdt igjen. Er forferdelig ubehagelig. Vondt i brystet. Dunker og er varmt og litt hovent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 25. mars 2010 #544 Del Skrevet 25. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. mars 2010 #545 Del Skrevet 25. mars 2010 Håper du får positive svar på prøven din! Altså positive som i at kreften er vekke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 25. mars 2010 #546 Del Skrevet 25. mars 2010 Ikke lenge igjen nå, hold ut! Håper dagen din blir BRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #547 Del Skrevet 26. mars 2010 Først og fremst vil jeg si tusen takk til alle dere som er blodgivere i dette landet. Det er en fantastisk fin ting dere gjør. Fikk plasma idag, er så lav på mange ting nå at direkte overføringer er det eneste som hjelper. Tok lang tid på sykehuset, måtte være der i ganske mange timer etter overføringen for å sjekke at alt stod bra til, og har fått strenge beskjeder om å holde meg i ro over helgen. Har tenkt å gjøre det, sånn nesten iallefall. Må bake i helgen, mine foreldre har 30års bryllupsdag og hele familien er invitert. Så blir litt å gjøre med det, å så skulle jeg ha vært i byen imorra å sett etter noe smykker/øredobber/armbånd til kjolen til byllupet jeg skal i om 3 uker. Syns jeg må få lov til å gjøre noen ting. Formen er ellers veldig dårlig, men prøver å bite det litt i meg om dagen (ja vet jeg gjør det hele tiden, men prøver enda hardere nå) for jeg er LEI!! Og jeg er lei av å bekymre familien min med dagsformen min. Tusen takk for klemmer dere. Sender mange gode koser tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. mars 2010 #548 Del Skrevet 27. mars 2010 Om du synes det er koslig å bake og slikt, så kan du jo bare gjøre det i ditt tempo. Jeg personlig hadde hatet og bake, så jeg hadde aldri gjort dette uansett Hvertfall, du fortjener hver og en klem du har fått her inne x1000! Du er en helt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 28. mars 2010 #549 Del Skrevet 28. mars 2010 Hellu! Håper du får en knallbra påske med sol og greier og greier Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #550 Del Skrevet 30. mars 2010 2 dager igjen til påske og jeg har ikke fått svar enda. Tviler på det kommer idag eller imorra men er sinnsykt nervøs likevel. Redd for å svare på telefonen når den ringer. Liker ikke dette nervevraket jeg er blitt. Er ikke så god i formen heller, ble litt mye for meg i helgen med all familien og alt styret rundt det. Så har vært sengeliggende siden. På sykehuset igjen idag å ha flere prøver, og håper ikke noe svar på den store prøven. Gruer meg for mye. Vil jo ha svar for jeg vil jo vite om jeg er frisk eller ikke. Men er ikke klar for det enda. Har lyst til å utsette det i evig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. mars 2010 #551 Del Skrevet 30. mars 2010 Har du hørt noe B.A? Håper så inderlig at svaret er nøyaktig slik du vil ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 30. mars 2010 #552 Del Skrevet 30. mars 2010 Håper også *krysser fingre* Sorry for det over-jolly svaret over, noen ganger lurer jeg på om jeg kanskje må tenke litt mer før jeg skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #553 Del Skrevet 31. mars 2010 Ingen svar enda. Da jeg var hos legen igår sa hun at svaret mest sannsynlig kommer etter påske. Så neste uke dere, da får vi vite det. Vidvandre; Jeg syns ikke innlegget ditt var over-jolly, er bare koselig at du tar deg tid til å skrive i boka mi. Tenke før en skriver er nok greit på jobb og i veldig seriøse sammenhenger, men unødvendig her *appifany* Masse klemmer til deg, siden du er så sød og alltid innom med klem og hei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. mars 2010 #554 Del Skrevet 31. mars 2010 Nååh, det er da så lite. Venter jo litt i spenning her da, håper jo at det er ikke et spotr av kreften igjen hos deg nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 31. mars 2010 #555 Del Skrevet 31. mars 2010 Tenker på deg og ønsker deg en fin påske selvom du venter og venter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 31. mars 2010 #556 Del Skrevet 31. mars 2010 Håper du får en herlig påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 31. mars 2010 #557 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg ønsker deg også en god påske, selv om ventetiden er lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 2. april 2010 Forfatter #558 Del Skrevet 2. april 2010 Dumme dumme natta, og dumme drømmer. Er så redd for hva svaret skal være, om jeg fremdeles er syk. Klarer ikke være syk mer. Har vært det et år allerede, og jeg vet det er utrolig feigt av meg og at mange kjemper i mange mange år mot kreften, men det tror jeg ikke jeg har krefter til. Hvis jeg fortsatt er syk og de vil gi meg mer cellegift så vet jeg ikke hva jeg gjør, tenker på å la være. Ta en pause, en lang pause fra medisiner og leger og sykehus og heller ha det litt fint mens det varer. Er ikke det at jeg vil dø, men jeg vil ikke være syk mer. Jeg vil ikke være dårlig av medisiner, være isolert fra alle rundt meg fordi jeg ikke tåler noenting, ligge her og se livet passere. Jeg kan forstå hvorfor folk som er alvorlig syke velger å dø, hvorfor de tar det valget. Jeg tror ikke jeg kan forstå hvordan det er, det tror jeg ingen kan før de er i den situasjonen, men jeg er så nærme en forståelse jeg har vært i løpet av mine 26år. Det er menneskene rundt oss som sliter mest. Er familien min og kjæresten og vennene som sliter mest med dette, med at jeg tenker over det i det hele tatt. Jeg er realistisk, jeg overveier alle svaralternativer, jeg prøver å se frykten i øynene. Frykten for å ikke være mer. Jeg blir sur når de er sånn, når jeg ikke får lov til å prate med dem om hva jeg frykter. Jeg vet det er noe de fleste ikke vil tenke på, men jeg må tenke over det av og til og jeg må få prate om det av og til. Det hadde til og med vært fint hvis de spurte meg om hva jeg er redd for når det gjelder kreften. Jeg lyver når jeg sier jeg er realistisk for jeg vil så gjerne være det. Jeg vil kunne se på alle mulighetene, men det gjør jeg ikke. Det som skremmer meg mer enn noe annet er at jeg håper og tror så på et bra svar denne gangen. Jeg klarer ikke å virkelig overveien muligheten for at dette er mye vere enn vi trodde, eler bare litt værre eller bare ingen forandring eller litt bedre men ikke helt bra osv osv. Jeg er så redd for at den er der fremdeles. At kreften ikke er borte enda, etter 17 jævla uker på cellegift. Jeg er irritert og forbanna. Jeg er trist og redd. Jeg er ung og har blitt gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 3. april 2010 #559 Del Skrevet 3. april 2010 Kjære B.A Vanskelig å sette seg inn i hvordan du har det, men jeg tenker at du må ha det helt j.... Og jeg håper av hele mitt hjerte at du skal være kvitt kreften... Håper neste uke blir en positiv vending for deg.... Håper du får en nokså bra påskeaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 3. april 2010 Forfatter #560 Del Skrevet 3. april 2010 Takk for klemm og gode ønsker F. Er mye roligere nå, kommer og går de der forferdelige humørsvingningene mine. Gråt så mye inatt, sånn vond hulking der en nesten får krampetrekninger til slutt fordi en ikke klarer å puste i tillegg. Jeg tør ikke sove siden jeg drømmer så mye. Jeg drømmer om alle mulige svaralternativer jeg kan få til uka, jeg drømmer at jeg er koblet til maskiner og er klar for å dø, at jeg er helt frisk og har en kjempe fin sommer, at jeg må på cellegift igjen, at jeg mister mitt korte fine hår, at det ikke er mer de kan gjøre for meg.... blir helt nervevrak av å drømme. Burde nok få meg noe å sove på i noen dager, men det skjer jo ikke. Er påske og blir ikke noe før tirsdag og da kan det hende jeg får svar. Eller på onsdag, eller torsdag eller fredag. En av de dagene får jeg vite om kreften har gitt seg. Om jeg har klart å vinne kampen mot kreften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå