B.A. Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #521 Del Skrevet 19. mars 2010 JEg har fullt at slemme tanker nå. En hel hau av slemme tanker, og jeg liker det ikke Har ei venninne som idag fikk vite at hun er kreftfri og i full remisjon. Jeg er kjempe glad for henne, men samtidig så ufattelig misunnelig! Jeg vil og være frisk, vil få den beskjeden av legen min. Har ingen vonde tanker om henne som er blitt frisk, men jeg skulle ønske jeg kunne få samme beskjed. Er fælt at sånne tanker skal dukke opp på en dag som kommer med fine nyheter. Jeg vil ikke være misunnelig på at andre blir friske. Det er sykt! Har vært en sånn dag idag, en sånn dag hvor ingenting føles riktig. Det meste er vondt og ømt og sårt. Til og med da jeg var med jentene var jeg feil, blei veldig utenfor samtalen da de pratet mest om reiser. Åssen kan jeg klare å bli misunnelig på mine venner?? Fordi de reiser og har det bra??? Jeg vil at mine venner skal ha det bra og gjøre fine ting og oppleve masse. Jeg har vært feil idag. Ikke passet inn i min egen form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heritære Skrevet 19. mars 2010 #522 Del Skrevet 19. mars 2010 JEg har fullt at slemme tanker nå. En hel hau av slemme tanker, og jeg liker det ikke Har ei venninne som idag fikk vite at hun er kreftfri og i full remisjon. Jeg er kjempe glad for henne, men samtidig så ufattelig misunnelig! Jeg vil og være frisk, vil få den beskjeden av legen min. Har ingen vonde tanker om henne som er blitt frisk, men jeg skulle ønske jeg kunne få samme beskjed. Er fælt at sånne tanker skal dukke opp på en dag som kommer med fine nyheter. Jeg vil ikke være misunnelig på at andre blir friske. Det er sykt! Har vært en sånn dag idag, en sånn dag hvor ingenting føles riktig. Det meste er vondt og ømt og sårt. Til og med da jeg var med jentene var jeg feil, blei veldig utenfor samtalen da de pratet mest om reiser. Åssen kan jeg klare å bli misunnelig på mine venner?? Fordi de reiser og har det bra??? Jeg vil at mine venner skal ha det bra og gjøre fine ting og oppleve masse. Jeg har vært feil idag. Ikke passet inn i min egen form. Stooor varm klem og håper helgen blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. mars 2010 #523 Del Skrevet 19. mars 2010 Stakkar, stakkar B.A. Jeg tipper alle sammen klarer og skjønne hvorfor du reagerer sliks som du gjør. Og ingen følelser er feile, det er jo tross alt bare følelser. Håper du klarer å ta helg med et godt hjerte. Håper du forstår at måten du reagerer på faktisk er helt normalt. Bero deg med det, og se fremover. Godhelgeklem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #524 Del Skrevet 20. mars 2010 Hadde en forferdelig dag igår. Havna langt langt nede i kjelleren igjen, og vet ikke helt når jeg kommer meg opp av den denne gangen. Fikk beskjed av legen min om at jeg ikke kunne dra på hytteturen i helga likevel, fordi jeg har en for stor infeksjon. Det kommer flere hytteturer kan en jo tenke, og det er sant. Men det kommer ikke flere utdrikningslag for jenta som skal gifte seg. Er bare så utrolig stusselig at jeg ikke får lov likevel. Grein til jeg var utslitt igår, var så vondt. Er så lei av å sitte med følelsen av at "alle andre" har det masse gøy og livet egentlig bare løper fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. mars 2010 #525 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Du har bare en liten pause i livet ditt nå. Du kommer til å leve lenge, i mange, mange år. Og i den store sammenhengen er ikke et år så veldig mye. Ikke når du kjemper den viktigste kampen du noensinne har eller kommer til å kjempe for. Endret 20. mars 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. mars 2010 #526 Del Skrevet 20. mars 2010 Ikke noe gøy å få slike meldinger når du helst vil komme deg videre, og ha det litt moro. Vet ikke hva jeg skal si, men snart, snart er det over, og du kan slippe å være syk mer og heller leve livet som alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olma Skrevet 20. mars 2010 #527 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg heier på deg! Dette SKAL du klare! Det må du huske på. Du får ikke lov av meg å tenke at du er svak, eller noe andre negative tanker om deg selv, hører du!?. For det er ikke sant! Du sterk, og dette skal gå bra! Det må du ha troen på! Dumme kreften får ikke ødelegge deg både fyskisk og psykisk! Den er ikke verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #528 Del Skrevet 20. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. mars 2010 #529 Del Skrevet 20. mars 2010 :troest: :troest: :troest: :troest: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 20. mars 2010 #530 Del Skrevet 20. mars 2010 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #531 Del Skrevet 20. mars 2010 "Kreft er en sykdom hvor et økende antall unormale celler vokser i organismen. Disse kreftcellene er unormale både av utseende og oppførsel. De har tapt en del av de normale cellers egenskaper, og de har fått nye, unormale egenskaper. Kreftceller har tapt evnen til å reagere normalt på de vanlige reguleringsmekanismer for celledeling og/eller cellemodning. Derfor vokser det opp en svulst, og kreftcellene kalles for ondartede eller maligne celler." Leksikonet får ting til å høres så klinisk ut, ukomplisert og fritt for følelser. Skulle ønske det virkelig var sånn det var, at hvis en ble kreftsyk så var en syk men alt annet gikk bra. At en ikke blei dårlig av medisinene, trist, deprimert, sliten og kastet opp i et år. Ønsker mye ting jeg, er nok litt kravstor. Føler meg ikke bedre i det hele tatt, er uglad. Ingen lyst til noenting, og det er tungt å smile. Tusen takk for all støtte fra dere . Er godt å lese, men orker ikke kommentere noe akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 21. mars 2010 #532 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei B.A Jeg forstår deg så godt at du er langt nede nå.... Du er sliten fra sjel til kropp... Du er sliten av å være syk, være i ubevisstheten om hva som skjer videre... Og jeg forstår deg så godt at du er LEI, REDD, SLITEN osv... Kunne virkelig ønsket at jeg fikk gjort noe som fikk deg til å smile og ha et håp om en frisk sommer og år... Men eneste jeg kan er å håpe med deg, krysse for deg og tenke på deg som jeg har gjort alle de dagene fra jeg oppdaget deg... God bedring, håper du kommer deg til hektene snart.... Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #533 Del Skrevet 22. mars 2010 Takk for gode ord F. Du er så søt og god som sender så mange fine tanker. Imorra er den store dagen...prøvedagen. Gudd som jeg gruer meg nå. Har vondt i magen og vil kaste opp bare jeg tenker på det. Alt som avhenger av den prøven. At så mye kan avgjøres av noen celler. Var hos legen idag og tok mer blodprøver og fikk beskjed om at infeksjonen min ikke var borte enda så da var det bare å få seg litt antibiotika. Det får jeg intravenøst så det virker fort iallefall. Er veldig lav på alle prøvene og blodprosenten (?) min er så lav nå at hvis det ikke bedrer seg må jeg ha blodoverføring senere denne uka. Blei litt redd da de sa det, blodoverføring er så alvorlig og ille. Eller det høres iallefall alvorlig å ille ut. Gruer meg til imorra. Håper dere kan krysse fingrene litt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 22. mars 2010 #534 Del Skrevet 22. mars 2010 Krysser alle fingrene og alle tærne fra og med nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. mars 2010 #535 Del Skrevet 22. mars 2010 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. mars 2010 #536 Del Skrevet 22. mars 2010 Krysser alt som er å krysse for at det ikke er spor av kreft å finne i de celleprøvene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 22. mars 2010 #537 Del Skrevet 22. mars 2010 Krysser alt som krysses kan jeg også.... Og jeg mener de ordene... DU FORTJENER at kreften er borte.... Får du svar med engang, eller tar det en uke? Lykke til, KG-vennen:) Klem Felicity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #538 Del Skrevet 23. mars 2010 Får ikke sove. Har vondt i magen av all antibiotikaen jeg fikk på sykehuset. Å så gruer jeg meg til biopsien imorra. Får jo bedøvelse men vet hvor vondt det blir når den går ut, og hvor skummlet det er. Ligger på den harde senga i det litt kjølige, hvite rommet og uten klær på overkroppen. Da føler jeg meg ikke særlig høy i hatten. Heldigvis har legen min lovet at hun skal være med når de gjør det. Griner bare jeg tenker på denne prøven. Har så store forventninger til dette, at jeg skal være frisk. HVa om det ikke skjer denne gangen heller.? F, tar litt tid å få svar. Vet faktisk ikke hvor lang tid. Da jeg oppdaget kreften for første gang ifjor og hadde tatt biopsien var det jo masse problemer med prøvene og bare tull. (skrev om det i de aller første dagbok-innleggene mine ) Så nå tør jeg ikke tro at det bare tar en uke. Tør ikke forvente svar før påsken. Det jeg vet er at det tar iallefall en uke. Alle mine prøver blir sendt til oslo til et sted hvor de driver å forsker på min krefttype, og det gjør jo at ting kan ta litt lengre tid enn de vanlivis gjør. Herregud å jeg gruer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 23. mars 2010 #539 Del Skrevet 23. mars 2010 Krysser, krysser, krysser alt jeg har for at prøven viser at du er frisk! Håper det ikke blir helt forferdelig å ta den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. mars 2010 #540 Del Skrevet 23. mars 2010 Føler på meg at den prøven er vooooooooondt og ta Lykke til B.A i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå