*appifany* Skrevet 28. februar 2010 #501 Del Skrevet 28. februar 2010 Du må IKKE være redd for å bruke de som er rundt deg. Hadde det vært meg; hadde jeg blitt sur på deg om du ikke ringte meg når du var syk og alene! Du er mottakelig for betennelser mv. for tiden, og feber bør taes alvorlig. Håper det er over nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #502 Del Skrevet 1. mars 2010 Bedre i formen fysisk men har det verre psykisk nå om dagen. Har det tungt og er lei av å vente på at noe skal skje. Ikke så bra dager nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. mars 2010 #503 Del Skrevet 2. mars 2010 Er prøvesvarene blitt utsatt? For jeg synes tydelig at det var færre dager på tickeren din tidligere? Håper at du hadde en god natts søvn og at formen er litt bedre psykisk og nå! Jeg kan nok ikke forstå hvordan det er å vente og vente på svaret, men du skal vite at jeg prøver å forstå det. Det må være umenneskelig. Ikke glem av at du er en sterk jente. Du må bare være sterk litt lengre enn planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #504 Del Skrevet 4. mars 2010 Ja prøvesvarene ble utsatt fordi jeg har vært så dårlig i det siste. Jeg kan ikke få tatt prøvene før cellegiften er ute av kroppen og det tar lang tid fordi kroppen min er utslitt etter å ha kjempet mot all celegiften de har pumpet i meg siden i sommer. Nå håper vi på et par uker til jeg kan få tatt prøven, men vet jo aldri. Er derfor antall ticker dager stadig forandrer seg. Kan ikke vite noenting på forhånd med denne dumme sykdommen her. Syns forresten at verden er ganske dum idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. mars 2010 #505 Del Skrevet 4. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #506 Del Skrevet 7. mars 2010 Ida var jeg i byen i nesten 3 timer å gikk og gikk og gikk. Guddbedre så sliten jeg blei, var heilt vondt i beina da jeg kom hjem igjen. Kan ha noe med at jeg gikk i støvletter idag....eller bare at det er lenge siden jeg har gått såpass langt i strekk. Jeg trenger å trene og bli fast i fisken igjen! Får ikke lov til å trene enda for kroppen min tåler det ikke. Er visst sånn at hvis jeg trener så kan jeg bli alvorlig syk mye raskere enn hva jeg kan nå. Kan ikke forklare hvordan jeg har det om dagen for takler ikke mitt eget humør akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #507 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg gruer meg til tirsdag. Da skal jeg igjen på sykehuset og få vite hvordan det står til med meg. Kanskje jeg får beskjed om at jeg kan ta prøven som alt står og faller på. Prøven som viser om jeg har kreft eller ikke. Gudd det er en stor oppgave for en liten prøve. Gruer meg til den og gruer meg til svaret. Ja det er bedre å vite enn å leve i uvitenheten, men noenganger tenker jeg at jeg bare vil ikke vite mer. Orker ikke å vite mer om kreften å hva den gjør med kroppen min. Jeg blir sutrete og tenker stakkar meg. Jeg har rett til å sutre og tenke disse tankene, men det hjelper ikke. Likevel syns jeg at jeg fortjener å være kreftfri nå. Prøven jeg skal ta, kanskje på tirsdag, er kjempe vond. De stikken en kjempelang nål inn i brystet mitt og trekker ut vev som de så sjekker for kreft. Da er jeg vond og øm og stakkarslig i mange dager etterpå. Så jeg vil ikke ha den prøven. Iallefall ikke denn uka for nå kommer gutten på besøk og jeg vil ikke ha vondt da. Men jeg vil jo gjerne ha svar på prøven mens jeg er med han så jeg slipper å si det til han på telefonen. Jeg tror ikke jeg orker et dårlig svar alene, og tror ikke jeg kommer til å takle et bra svar alene heller. Jeg aner ikke...det eneste jeg vet er at jeg vil være frisk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #508 Del Skrevet 8. mars 2010 Inatt har jeg tørka støv Jepp det har jeg. Ingen søvn denne natta bare masse kvalme og da var det greit å gjøre noe. Orker ikke bare å tenke heller, for da går tankene rett til kreften, om den er der eller ikke. Så går de videre til "hva hvis jeg har kreft enda", eller "uhelbredelig kreft" før de endelig svinger seg over til "hva hvis jeg dør". Ikke en veldig sunn tankegang, men sånn kan det gå når man ikke sover. Gratulerer med dagen alle jenter og kvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 8. mars 2010 #509 Del Skrevet 8. mars 2010 Gratulerer med dagen Håper du snart får det du ønsker deg aller mest, det har du fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 8. mars 2010 #510 Del Skrevet 8. mars 2010 Lykke lykke til... Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 8. mars 2010 #511 Del Skrevet 8. mars 2010 Gratulerer med dagen! Venter spent sammen med deg. Håper virkelig du får gode nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. mars 2010 #512 Del Skrevet 8. mars 2010 Vil bare si at jeg og tenker på deg. Håper på at svaret på prøvene er det du ønsker deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #513 Del Skrevet 9. mars 2010 Fikk ikke prøven idag! Må vente 2 uker til før jeg kan ta den, og så må jeg sikkert vente en uke etter det før jeg får svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #514 Del Skrevet 9. mars 2010 Var litt irritert tidligere.. Men roet meg nå. Er bare frustrerende å ikke vite om jeg er syk eller ikke, og er ikke spørsmål om jeg har litt hoste eller feber. Begynner å bli slutt på tålmodigheten min nå, hater å vente. Men nå har jeg fått beksjed om at prøvene blir tatt om 2 uker. Ingen utsettelse eller noe hvis ikke jeg blir kjempesyk da. Så denne gangen skal tickeren min stemme Fikk selvfølgeli litt medisiner idag, piller og piller og piller. Så nå har jeg noen himla heftige smerter i magen og er klar for å kaste opp middagen... Alltid morro med bivirkninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 9. mars 2010 #515 Del Skrevet 9. mars 2010 Så synd, B.A. Det er hardt når man har ventet lenge på en spesiell hendelse, og så får man beskjed om at man må vente enda lenger. De dagene blir ekstra, ekstra lange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #516 Del Skrevet 10. mars 2010 Takk for klemm Ella*. Er sant det du sier at dagene og ukene blir så veldig lange når man venter på noe. Er så lei av denne ventinga at jeg merker jeg bare gir mer og mer opp. Vil ikke mer, orker og gidder ikke mer av denne ventinga. Tenker at de får enten gjøre det eller la vær, i mellomtiden prøver jeg å dytte kreften langt pokker i vold ut av tankene mine. Prater ikke mye om det om dagen, for hva skal en si. Ingenting nytt skjer! Jeg står stille i en jævla vei av folk på rullebånd. Det virker som om alle beveger seg fremover i livet mens jeg står igjen aleine og kjemper mot kreften og prøver å finne ut av alt. Føler meg aleine og forlatt. Kreft er en så ensom sykdomm. Ingen kan kjempe for deg, og ingen forstår hva en går gjennom daglig bare for å kunne gå en tur eller stelle seg litt. Det er tungt og det er jævli og jeg vil ikke mer. Jeg vil ikke være syk mere Jeg vil være frisk igjen og kunne gjøre ting som andre på min alder gjør. Jeg vil gå på fest, reise, gå på kafe, kino og ut å spise med typen, jeg vil bare være frisk igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. mars 2010 #517 Del Skrevet 12. mars 2010 Håper og satser på at du er frisk igjen Ingen fortjener det mer enn deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #518 Del Skrevet 16. mars 2010 Hatt besøk av gutten i helga og vi har hatt det kjempefint Må si jeg gleder meg til sommeren når dette avstands-tullet er over. Blir ganske sliten etter en langhelg med besøk, så idag har jeg bare sovet og slappet av. Er litt vitkig at jeg ikke er så utslitt når jeg skal til legen imorra, blir jo nok sliten av medisiner og diverse jeg får på sykehuset og da trenger jeg ikke være sliten fra før av. Bare en uke igjen til prøvetakningen nå. Har ørn og sinte svaner som kravler rundt i magen min når jeg tenker på det. Vil helst ikke tenke på det da. Gutten kommer til å være utenlands når jeg får svar, og akkurat det syns jeg er litt kjipt. Har ikke lyst til å gi han resultatet over telefonen. Føler det er en ting som er fint å si personlig uansett svar. Selv om jeg prøver å benekte det så ser jeg denne gangen for meg at jeg får et positivt svar. At jeg er frisk. Er nesten så jeg griner bare med tanken. Er det svaret jeg vil si til han face to face. Er det svaret jeg vil si til alle. Er kjempeskummelt at jeg tenker så mye på å få et bra svar. Vil holde meg realistisk, for i tilfellet det ikke er fine prøver så må jeg være klar for det svaret og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heritære Skrevet 16. mars 2010 #519 Del Skrevet 16. mars 2010 Du er utrolig sterk må jeg si, vet ikke hvordan jeg hadde klart å takle og gå i flere uker før jeg kunne ta en prøve for å vite om jeg er frisk eller ikke. Nå vet ikke jeg hvorfor du må vente så lenge? Men, hvis det er pga ventetid på sykehuset så er det helt utrolig at de lar folk måtte gjennomgå en slik prøvelse. Krysser alle fingrer for at prøvesvarene er negative og at du er frisk så du kan gå en vår og sommer i møte med det for øye. Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #520 Del Skrevet 16. mars 2010 Heritære; Takk for hilsen og god klem. Sender en tilbake jeg Grunnen til at dette er en så ufattelig lang tålmodighetsprøve er at jeg ikke kan ta rpøven før cellegiften begynner å gå ut av kroppen. Og grunnen til at dette tar så uendelig lang til dene gangen er at kroppen min er utslitt og ikke klarer å jobbe det unna, og at jeg har fått endel medisiner innimellom som gjør at kroppen har hatt nok med de. Når cellegiften er der vil den være overalt i kroppen, i alle cellene mine, og da kan det være veldig vanskelig å se etter kreft. Cellegiften vil også jobbe så lenge den er i kroppen så en kan ikke være sikker på de resultatene en kommer frem til hvis en tar rpøver mens det er cellegift. Det er jo utrolig individuelt hvordan det funker og når man får prøvesvar og alt det der. Skulle ønske det var bare en måte og at alle fikk det likt.¨ Er jo god grunn til at jeg blir ventende, er ikke bare at de ikke har tid. Kun en uke igjen nå! Nå er det et år siden jeg opererte ut min første svulst, og nå er jeg kanskje frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå