*appifany* Skrevet 29. januar 2010 #421 Del Skrevet 29. januar 2010 Du skal altså få lov å syte så MYE du vil! Dette er din bok, og du skal ikke ta hensyn. Du skal skrive hva du vil/ikke skrive i det hele tatt. Det er helt opp til deg. Men jeg må si det var godt å høre fra deg da, håper at i dag er en bedre dag, og at du snart er ferdig med denne dritten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 30. januar 2010 #422 Del Skrevet 30. januar 2010 Må kanskje gi meg til kjenne etter å ha lest i boka di ganske lenge. Stå på BA! Skriv ut frustrasjonene dine når du klarer, det hjelper å få det ut. Jeg ønsker deg en så god helg som mulig - som Wadjet sa, det er mange her som følger deg og sender deg gode tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 30. januar 2010 #423 Del Skrevet 30. januar 2010 Stooor klem på en lørdagsmorgen! Håper du har det bedre og nå er det jammen ikke lenge igjen før du er ferdig med den kuren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 30. januar 2010 #424 Del Skrevet 30. januar 2010 Nå har jeg lest hele boka di, oppturer og nedturer, og jeg bøyer meg i støvet. For ei tøff dame du er!!! Her kommer jeg til å følge med videre. Lykke lykke til med resten av kuren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #425 Del Skrevet 31. januar 2010 Tenk hvis jeg aldri blir glad igjen. Sånn skikkelig glad, sånn som de andre er. Jeg vil være frisk og glad, men klarer ikke se for meg at jeg blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 31. januar 2010 #426 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Tenk så deilig øyeblikket med lykke blir, når du innser at du, plutselig og uventet, står i gode følelser igjen..... Endret 31. januar 2010 av MidnightChildDreamer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 31. januar 2010 #427 Del Skrevet 31. januar 2010 Du er så tøff, stå på. Det er nesten ikke noen tid igjen før du kan tenke på å komme i gang med livet ditt igjen. Den endringen som dette har skapt hos deg er nok ikke negativ, du vil bli enda gladere siden du vet hvordan det er å ha det vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #428 Del Skrevet 1. februar 2010 Skulle fått svart dere som skriver til meg her og heier meg frem mot målet som frisk, men jeg orker ikke. Er blitt dårlig igjen ikveld, ikke spist hele dagen pga null matlyst og kvalme og nå har jeg begynnt å kaste opp igjen. Trodde virkelig jeg var ferdig med det for denne gangen. Fikk spist litt toast, spiste egentlig bare den for at jeg skulle ha noe å kaste opp igjen. Vondt i magen, kjennes ut som om jeg må på do hele tiden (bomelom... ) men siden jeg ikke får i meg noe mat er det ikke noe å kvitte seg med. Er vondt ida. Vondt med cellegift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 1. februar 2010 #429 Del Skrevet 1. februar 2010 Uff, jeg synes så utrolig synd på deg! Håper du føler deg bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 1. februar 2010 #430 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er forståelig at det er vondt, og det er forståelig at du ikke orker å skrive noe særlig, men nå er det bare noen få dager, så kan du begynne å bygge deg opp igjen! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. februar 2010 #431 Del Skrevet 1. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 1. februar 2010 #432 Del Skrevet 1. februar 2010 Håper du snart blir i bedre form :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. februar 2010 #433 Del Skrevet 1. februar 2010 Jepp, ikke tenk på oss Det er lov å ikke orke noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 1. februar 2010 #434 Del Skrevet 1. februar 2010 Vi er her uansett om du orker å svare eller ikke.. Jeg tror jeg trygt, på vegne av de fleste, kan si at ingen av oss forventer at du skal svare oss.. Det er jo VI som heier i DIN bok. Vi skriver til deg. Du skriver dagbok. Ikke la boken bli en belastning.... Kjære deg.. Jeg håper så inderlig du blir bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heritære Skrevet 1. februar 2010 #435 Del Skrevet 1. februar 2010 Håper du snart føler deg bedre, jeg får vondt inn til beinet når jeg hører om smertene du har og skulle ønske der var noe som kunne lette smertene du har . Skal sende mange varme tanker til deg i hele kveld ^^. Stoor varm klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 2. februar 2010 #436 Del Skrevet 2. februar 2010 In The End - Charlotte Gainsbourg Teksten. Noenganger er det godt å bare virkelig gråte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 2. februar 2010 #437 Del Skrevet 2. februar 2010 Kveldstur innom Håper du føler deg bedre i dag, og at det fortsetter i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #438 Del Skrevet 3. februar 2010 Ingen cellegift dennen uka..kanskje aldri mer... Klarer ikke å tenke så mye på det, at jeg kanskje er frisk. Er sikkert rart å si det men blir rørt av tanken. Jeg skal liksom være kreftfri nå. KAn ikke fokusere så mye på det, for er veldig redd for at det ikke er sånn denne gangen heller.Prøver å ta en dag av gangen og være tålmodig mens jeg venter på prøver og svar. Er fremdeles ufattelig sliten, svimmel og generelt dårlig i formen, men håper på å se bedringer uke for uke. Til alle dere som skriver til meg, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Da jeg startet dagboken hadde jeg aldri trodd at den ville engasjere så mange. At så mange mennesker støtter meg og følger med og sender meg sine gode tanker, det er vanvittig. Tusen takk alle sammen, er så gode dere Minner forresten på om at vi fremdeles trenger blodgivere i dette landet! Kan du ikke gi blod håper jeg du gjør din plikt med å oppfordre andre til å bli blodgivere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. februar 2010 #439 Del Skrevet 4. februar 2010 Fikk helt tårer i øynene av innlegget ditt, jeg håper så at du nå er frisk! Krysser alt jeg har av fingrer og tær! Jeg kan ikke forestille meg hvordan det i det hele tatt er å gå å vente på det svaret du venter på, men jeg håper du klarer å gjøre det beste ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 4. februar 2010 #440 Del Skrevet 4. februar 2010 Fingers and toes crossed Gratulerer med overstått cellegift. Håper du snart kan kjenne på kroppen at du faktisk er FRISK. Kos og klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå