Gå til innhold

Livet med kreften

B.A.

Anbefalte innlegg

Liker den nye avataren din :)

Høres ut som om du er mer tjent med å være sosial, for det om du blir mektig sliten av det. Kanskje du blir mere psykisk sliten når du er hjemme og tenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja følte det var på tide med et nytt bilde, har jo hatt det samme siden jeg ble med her. Så fant jeg jo no jeg likte og :)

HAr vært på jentekveld med hele gjengen idag og det var bare så koseli og fint. Kjenner at jeg blir bedre psykisk av det. Er sliten og trøtt, men føles litt bedre. Er lettere å bli litt nedbrutt når jeg ligger i senga og er dårlig.

Forrige uke var jeg jo bare helt ødelagt så da hadde jeg ikke klart no besøk om det hadde vært aktuellt, og da tenker jeg altfor mye å så blir jeg galen i hodet mitt.

Wosj, nå er jeg snart gammel dame på 26 år jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har fulgt hele tråden din, og vekselsvis grått og gledet meg med deg underveis.

Nå vil jeg bare si: Gratlerer med bursdagen og jeg ønsker deg alt godt framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle gratulasjonene. Så søde dere er :klemmer::klemmer::klemmer:

Føler meg ganske okei idag, iallefall frem til nå. Passer min nydelige lille nevø og ligger i senga å ser film. Ganske så perfekt bursdag om jeg må si det selv.

Fikk forresten vervet 7 blodgivere igår! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og A meldte oss som blodgivere i går! Tror det er takket være deg, selv om vi har tenkt på det lenge! :klemmer:

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!!

Håper du får en fin dag, kos deg med nevøen din! Høres veldig koselig ut :rødme:

:blåse: :smilyblomst::bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det godt bursdagen er over, for nå er jeg utslitt. Har vært med et par venninner ikveld å sett film og spist lasagne. Var veldig kosli, men jeg ble så ufattelig sliten på slutten.

Er kansje bare fordi jeg er blitt eldre, ellers tror jeg det er fordi jeg har presset meg selv litt hver kveld denne uka og nå begynner kroppen å protestere noe veldig her. Er fint å treffe folk å gjøre ting, men tror kanskje jeg har overdrevet det litt.

Tusen takk for bursdagshilsen Miam, og så supert at dere er blitt blodgivere begge to! Blir så glad for at så mange velger å bli det nå, er en fin fin bursdagsgave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen B.A. Litte bitt på etterskudd, men bedre sent enn aldri ;)

Håper du fikk noe fint i dag og at du får en fin helg, så du får tatt deg inn til siste behandling på laaaaang tid får vi håpe :)

Stor klem fra Felicity :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hvordan går det med deg?

Tenker på deg masse og ser etter dagboken din øverst i "mine innlegg" hele tiden, og håper at det står noe godt å positivt fra deg der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke særlig bra. Er kjempe dårlig og har mye vondt, og er redd om nettene. Redd for det meste.

Har ingen gode tanker og da er det ikke så lett å skrive noe. Føler det blir selvmedlidende hele greien.

Håper på en om ikke bedre så mer optimistisk dag imorra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BA BA BA...

Nå må jeg være litt streng..

Hva har jeg sagt om denne boken..? Skulle ikke den være nøyaktig det du trengte den til å være?

Skulle du tenke på om den var sutrete? skulle du tenke på om den var fylt av negativitet eller tunge tanker? skulle du tenke på at den kan syntes fylt med selvmedlidenhet for andre lesere?

NEINEINEI!! :kjefte:

Vil du skrive; skriv :jepp:

Vil du ikke skrive; du trenger ingen unnskyldning.

Din bok, dine følelser, din kamp. Vi kan bare dytte på deg, og føle oss priviligerte som får lov til å følge et menneske som deg i den viktigste kampen et menneske kan kjempe..

Du har lov til å føle alt du gjør.

:hjerte:

Stå på. Ikke la redslene spise deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kloke ord fra MidnightChildDreamer der.

Vi er med degi kampen din, B.A. Og vi heier på deg. Virkelig.

Håper helgen er snill med deg. :klemmer:

:roser: til å pynte opp på stuebordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...